Kılıçdaroğlu'nun avukatı Çelik: Hodri meydan!

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik 15 Eylül'de gözaltına alınmış, 14 günlük sürenin ardından yurt dışı çıkış yasağı konularak serbest bırakılmıştı. Çelik, sosyal medyadan gözaltına alınmasına ilişkin bir açıklama yayımladı. Açıklamada, "Ne var ki benim için maç yeni başlıyor.... Yılmak ve sinmek bir yana onlardan çok kötü hesap soracağım!... " dedi. 

Kılıçdaroğlu'nun avukatı Çelik: Hodri meydan!

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik 15 Eylül'de gözaltına alınmış, 14 günlük sürenin ardından yurt dışı çıkış yasağı konularak serbest bırakılmıştı. Çelik, sosyal medyadan gözaltına alınmasına ilişkin bir açıklama yayımladı. Açıklamada, "Ne var ki benim için maç yeni başlıyor.... Yılmak ve sinmek bir yana onlardan çok kötü hesap soracağım!... " dedi. 

01 Ekim 2017 Pazar 21:48
Kılıçdaroğlu'nun avukatı Çelik: Hodri meydan!

Çelik'in Facebook üzerinden yaptığı o açıklama şöyle:  

"Arkadaşlar merhaba, Bildiğiniz üzere, alçakça yapılan algı operasyonu ve iftiralar sonucunda hukuk da çiğnenerek gözaltına alındım! Sorgusuz ve sualsiz 14 gün esir tutuldum.Bu süreçte ilgi ve desteğini esirgemeyen herkese şükranlarımı sunmayı borç biliyorum. İyi ki varsınız......Belirtmem gerekir ki Gözaltındaki 14. Gün ifademin alınmasına başlandı ve saçma sapan sorulara muhatap oldum! Soruları duydukça (beklediğim gibi) trajikomik bir durumla karşı karşıya kaldığımı anladım! TV Ekranlarında haykırdığım gerçekliklerden rahatsız olmuşlardı!... Beni korkutabileceklerini, sindirebileceklerini düşünmüşler anlaşılan! Ancak, henüz beni tanımadıklarını bildiğimden bu aptalca düşünce ve beklentilerini hoşgörü ile karşıladım! Ne var ki benim için maç yeni başlıyor.... Yılmak ve sinmek bir yana onlardan çok kötü hesap soracağım!... Daha çok haykıracağımBunu siz istediniz..... Gülüşümü ve dik duruşumu asla değiştiremeyeceksiniz..... Alnım Açık.... HODRİ MEYDAN"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.10.2017 23:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bülent 2017-10-01 22:23:51

Sayın Çelik, dik duruşunuzdan dolayı Sizi kutlarim. Biliyoruz ki Tayyip'in ve akp iktidarının karşısında pısırık bir muhalefet var veya ben ve benim gibi düşünenler öyle sanıyoruz. Sizin ilk sorgulamanız gereken Tayyip'in Diploması. Çünkü İmam Hatip Lisesi diplomasından başka diploması yok. Zaten bunu Sayın Ergün Poyraz "DİPLOMASIZ" isimli kitabında ispatladı. Kazanız Mübarek Olsun.

Misafir Avatar
akdeniz 2017-10-03 08:34:15 @Bülent

Hadi koçum maça geç kaldın? hani maç başlıyordu? vay be bu devlet bunları kendisine cephe alsınlar diyemi okuttu yarabbim? Allah im, bütün işlerimizi sana havale ediyoruz. zalimleride, düşmanlarımızıda sana havale ediyoruz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2017-10-02 01:13:24

GAZANIZ MUBAREK OLSUN.OMURGASIZLARDAN HESAP SORUN.

Misafir Avatar
koçum 2017-10-02 16:47:34 @Tekin Baran

yav arkadaşlar birbirinizi yemeyin ! yamyammısınız siz? insansınız ve Türkiye vatandaşısınız. ülkenin huzuruna, güvenliğine, kalkınmasına bir söz söyleye bilyorsanız söyleyin. yoksa susun yahu! ne bu yav hır hır hır birbirinize havlayıp duruyorsunuz. yahu siyaseti hiç biriniz bilmiyorsunuz gazete haberine göre yorum yapıyorsunuz. aklıllı olun yahu. ülkemize saldıran içve dış güçler zaten halkımızın birbirine düşmesini istiyor. siz neden akıllanmıyorsunuz? hep takipteyim birbirinize hakaret ediyorsunuz . OLMAZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2017-10-02 08:52:34 @Tekin Baran

Tekin adam kavgya hazırlanıyor! onamı iyi dilekte bulunuyorsun? yazık çok yazık.

Beğenmedim! (1)
Avatar
H ı...k 2017-10-02 10:20:29

YUKARIDAKİ YORUM LARI OKUDUM AHLAKSIZIN BİRİ CHP ZİHNİYET DİYOR ULAN PUŞT YANDAŞ OLMAYAN BİR CHP KALDI BÜTÜN MİLLETİN HAKKINI KORUR HÂLE GELD BE KÖYÜN SÜRÜŞÜ UYUMAYIN HERŞEY BIR İNSANIN İKİ DUDAK ARASINA KALDI TUTUKLA BIRAK YATIR KALDIR

Misafir Avatar
koç 2017-10-02 10:50:14 @H ı...k

chp zihniyeti cahilleride kendine fena bağlamış. yahu halkı savunan değil halka zulmeden , kavgacı bir toplum olsun diye uğraşan chp nasıl milletin hakkını savunur? bunlar yokluk, kıtlık, karaborsa, isyan, mafya, kabadayılık , yolsuzlukların savunucusu ve öncüsü. Yüce türk halkına duyurulur.

Beğenmedim! (7)
Avatar
gökan 2017-10-02 01:44:42

hesabı tabikide sorun sorun sayın avukatım. ergenekon davası gibi bundada asılsız suçlamalar fosa çıkar

Avatar
zerrin 2017-10-02 14:25:31

sirf susturmak istediler ey akp fetö senin damarlarindaki kann gibi bünyenden chp ye saldiracagina kanini temizle fetöden kurtulda milletde görsün .fetö eyle gercekden hesablas fetö diyer ek saga sola saldirma sucsuz insanlarida magdur etme demokrasi ye geri dön kk larla ohal le milleti magdur etme git partindeki fetöcüleri temizle fetö kalmaz türkiyede .

Avatar
Yurtsever 2017-10-02 16:29:25

CNN Turkte AKPlileri madara ettigindenden dolayi biraz korksun diye iceri atilmisti amma Sn.Celik sindirilecek bir insan deyil

Avatar
stajyer 2017-10-02 08:28:06

Avukatlarıda kabadayı kardeşim! chp kavgacı ve isyankar. bu millete kötü örnek oluyorlar.

Avatar
bb 2017-10-02 08:51:36

CHP zihniyeti, hizmeti, siyaseti, adaleti MAÇ zannediyor. illada yenmek, kırmak nakvt etmek istiyor. yahu bunlar hiçmi siyasi bilimler okumadı? vah benim gariplerim vah. ne kadar zor durumdalar.