banner87

Kılıçdaroğlu, o karikatürü paylaştı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün grup toplantısında partisinin milletvekillerinden ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü sosyal medya hesaplarından yayımlama çağrısı yapmıştı. Kılıçdaroğlu, Twitter hesabından "Eleştiriye ve mizaha tahammül edeceksin, etmelisin! Hapse atarak eleştirinin ve mizahın önüne geçemezsin." notu ile ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü paylaştı.

Kılıçdaroğlu, o karikatürü paylaştı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün grup toplantısında partisinin milletvekillerinden ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü sosyal medya hesaplarından yayımlama çağrısı yapmıştı. Kılıçdaroğlu, Twitter hesabından "Eleştiriye ve mizaha tahammül edeceksin, etmelisin! Hapse atarak eleştirinin ve mizahın önüne geçemezsin." notu ile ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü paylaştı.

17 Temmuz 2018 Salı 15:33
Kılıçdaroğlu, o karikatürü paylaştı

Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında "ODTÜ'lüler 13 yıl önce yayınlanan bir karikatürü taşıyor. Karikatürist yargılanmış beraat etmiş. 13 yıl sonra geldiğimiz noktaya bakın. Demokraside ne kadar geriye gittiğimize bakın. Ben bugün bütün arkadaşlarımdan istirham ediyorum. Twitter hesabımdan bugün bu karikatür yayınlanacak. Bütün milletvekili arkadaşlarım bu karikatürü yayınlasın. Koyacağım Twitter hesabıma bakalım ne yapacaksın?" diyerek partisinin milletvekillerinden ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü sosyal medya hesaplarından yayımlama çağrısı yapmıştı. Kılıçdaroğlu, Twitter hesabından "Eleştiriye ve mizaha tahammül edeceksin, etmelisin! Hapse atarak eleştirinin ve mizahın önüne geçemezsin." notu ile ODTÜ'lü öğrencilerin tutuklanmasına neden olan karikatürü paylaştı.

İşte CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun Twitter paylaşımı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.07.2018 15:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-17 15:54:27

BENCE CUK OTURMUŞ.

Misafir Avatar
zincirleme ihanet 2018-07-18 09:04:05 @Mavi göz,sarı saç.

PKK vaadmaşı polisi askeri katlediyor, polis asker o katilleri etkisiz hale getiriyor. bu sefer o katil pkk lıların cenazasına HDP li millet vekilleri katılıyor üzüntülerini belirtiyor. bu HDP yi meclise sokan ise CHP . bu zincir e bakarmısınız. baş halka hem chp yi hem hdp yi hemde pkk yı idarere ediyor . baş halka kim?
TÜRKİYE DÜŞMANLAR TOPLULUĞU. biz hala chp ye destek olacakmıyız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yazık olmuş. 2018-07-18 08:54:32 @Mavi göz,sarı saç.

AHLAK , NAMUS, KUL HAKKI, ALLAH , KİTAP, AHİRET, HESAP , CENNET, CEHENNEM HESABI OLMAYAN ZATEN BAŞTAN HERŞEYİNİ KAYBETMİŞTİR .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-07-17 17:44:45 @Mavi göz,sarı saç.

SİKTİRİN LEN KENDİ MİLLETİNE HAKARET EDEN ZİHNİYET SADECE CEHAPEDE VAR .. OH OLSUN İÇERİ ATILANLARA

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kılıçdaroğlu VE İNCE TİYATROSU 2018-07-17 16:50:12 @Mavi göz,sarı saç.

Gel buraya mharrem, BUYUR BAŞKANIM. seni satıyorum. AMA NEDEN KİME? seçimden önce bana milletvekili spraişi vernler vardı seni satıyorum. AMAM BEN ŞEYY AMA BEN BEN MİLLETVEKİLİ DEĞİLİMKİİİ:-). sırıtma len manyak, sahte evrakla seni milletvekili yapacam. HI HI , OLUR BAŞKANIM. AMA , AMA BENİ MİLLETVEKİLİ YAP SENİN YANINDA KALAYIM OLMAZMI? SENİN ELİNE SU DÖKERİM . sus len salak satacağım dedim satacağım . hadi şimdi yıkıl karşımdam. :-((((((((((((((((( DURMADAN BANA HAKARET EDİYOR BU YA KAÇ PARALIK ADAMKİ....

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
oyun 2018-07-17 16:47:11 @Mavi göz,sarı saç.

herif resmen FELLAH 3 kağıtçılar bunun yanında halt etmiş.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
BİZİ AFFET ALLAHIM. 2018-07-17 16:43:05 @Mavi göz,sarı saç.

BU ADAMI HAK EDECEK NE YAPTIK? TÜRKİYEMİZİN BAŞINDA BİR KARA BULUT GİBİDİR, DÜŞMANLA AYNI HATTA DÜŞMANDAN DAHA AKTİF SALDIRI HALİNDEDİR. BUNUN ŞERRİNDEN ÜLKEMİZİ VE MİLLETİMİZİ KORU YARABBİM.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
bence 2018-07-17 16:06:49 @Mavi göz,sarı saç.

BU ADAM KAŞINIYOR. onlarca cezaya mahkum edildi. doymadı, uslanmadı. aklından zoru var.

Beğenmedim! (9)
Avatar
var mı böyle yiğit? 2018-07-17 16:23:04

bu devirde ?

Misafir Avatar
@var mı böyle yiğit? x--cev 2018-07-17 16:45:52 @var mı böyle yiğit?

@var mı böyle yiğit? x -------------------var mı böyle yiğ İT? --- yoktur herhalde

Beğenmedim! (3)
Avatar
yürekli insan 2018-07-17 20:25:34

Mangal gibi yürekli insan.kilicdaroglu

Misafir Avatar
vatandaş 2018-07-18 09:58:38 @yürekli insan

doyamamış hala tazminat ödemeye bu mal şunun kılıgına bak ulan devlete millete ne hayır gelir senden türkiye düşmanlarının yanında devleti milletin karşısındasın hep kıravatlı pkk teröristlerinide sayende meclise soktun Allah belanı versin senın

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ustam Vakit tamam 2018-07-17 17:44:43

Karikatürü anladık güldük sevdik,hepsi iyi güzelde Şanlı CHP Senden nasıl Kurtulacak ustam.

Avatar
kemal 2018-07-17 15:59:24

Görende adam sanır. vay senin galıbına. birde ana muhalefetin başında . boş kafa zehirli zihniyet.

Misafir Avatar
ahmet 2018-07-17 18:33:04 @kemal

17 25 aralıkta memleketi soyup soğana çevirdiler.soyanlardan hiçbirisi içeri girmedi.onları yakalayan polisler içeri girdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-07-17 18:23:04 @kemal

vay sizin kalıbınıza puta tapanlar.hırsızasoyguncuya tapanlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ince baskanligi kaybetti 2018-07-17 20:30:51

Akp baskanligi kazandı. İnce 2 tura kalamadi basaramadi.ama baskanligi kaybetti chp de genel baskanligi sana kim verir sen partiden istifa et. Emekliliginin tadını çıkar

Avatar
hadi çöplüye hadi kişşş 2018-07-17 16:05:31

ARSIZ ÖLMÜŞ POPOSU KARA SAKIZ ÇİĞNİYOR. şimdi kılıçdaroğlu chp de herkes asi ama bereciksiz adamı def etmek için uğraşıyor bu hala taaaa eskilerde . sarhoş kafa uyanmadı. uyandığına kendisini siyaset çöplüğünde bulacak.

Avatar
Mizah 2018-07-18 03:27:19

Sen başlı başına mizahsın be kardeşim.