Kılıçdaroğlu o mağduriyeti giderdi... İyi Parti seçime giriyor

15 vekil İyi Parti'ye katılıyor...

Kılıçdaroğlu o mağduriyeti giderdi... İyi Parti seçime giriyor

15 vekil İyi Parti'ye katılıyor...

22 Nisan 2018 Pazar 13:03
Kılıçdaroğlu o mağduriyeti giderdi... İyi Parti seçime giriyor

15 CHP'li vekil İyi Parti'ye katılacak. CHP İle İyi Parti görüşmesi CHP Genel Merkezi'nde görüştü.

İŞTE CHP'DEN İYİ PARTİ'YE GEÇECEK İSİMLER

CHP'den Genel Merkezin belirlemesiyle istifa edip İyi Parti'ye geçecek  isimler şöyle: Balıkesir Ahmet Akın, Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca, Burdur Milletvekili Mehmet Göker, Aydın Milletvekili Hüseyin Yıldız, Ankara Milletvekili Nihat Yeşil, İzmir Milletvekili Tacettin Bayır, Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu, Zonguldak Milletvekili Ünal Demirtaş, Afyon Milletvekili Burcu Köksal, Bursa Milletvekili Erkan Aydın, Çorum Milletvekili Tufan Köse

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay 13:30'da açıklayacak. YSK'nın farklı bir karar vermesi durumu için önlem alındı. Bu sayede İyi Parti'nin seçime girmesinin ve Cumhurbaşkanı adayının 20 imza ile gösterilmesi sağlanacak. İyi Parti'nin Meclis'te grup kurarak kongresinin ne zaman yaptığının önemi kalmayacak. Yasaya göre ; Meclis'te grubu olan siyasi partiler doğrudan seçime girebiliyor.

HAZİNEDEN YARDIM ALABİLECEK

CHP'den 15 vekilin İyi Parti'ye geçmesi ile İyi Parti seçim sürecinde hazine yardımından da faydalanabilecek.

16:00'DA KRİTİK GÖRÜŞME

Saat 16:00'da İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Basın Sözcüsü Bülent Tezcan ve CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel ile görüşecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 14:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 13:26:05

AKP erir MHP tarihe karisir

Misafir Avatar
seçmen 2018-04-23 09:16:37 @CHP & IYI Parti kazanir

Ben chp ye oy vrdim milletvekili seçtirdim. benim iradem dışında benim seçtiğim adamı m vekilini başka birine satmaya kiralamaya ne hakkınız var . hırsızlık, gasp, yalancılıksahtekarlık var sizin yaptığınızda.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
iyi halt etti 2018-04-23 09:15:21 @CHP & IYI Parti kazanir

Kılıçdaroğlu 15 milletvekilini sattı. kimmiş tek adam, kimmiş dikdatör gördük işte. insan taciri bu chp ve ge başkanı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dualarımızda iyi parti ve chp.yedir. 2018-04-22 18:28:39 @CHP & IYI Parti kazanir

yok olması için namazlarımızda da dua ediyoruz..hemde mhp.si ile birlikte..Allah dualarımızı inşaAllah kabul buyurur..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 14:38:52 @CHP & IYI Parti kazanir

chp nin hdp ile ittifak kuracagini iddia eden serefsizlere kapak oldu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Iste Sn.Kilictaroglu 2018-04-22 14:30:52 @CHP & IYI Parti kazanir

bu yuzden tekrar, CHP genel baskani secildi. Koltuk derdi yok, tek istegi Turkiyeyi demokraside birlestirmek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muhalefeti uyuyor sanalara 2018-04-22 14:14:46 @CHP & IYI Parti kazanir

buyuk bir ders oldu. Tebrikler CHP ve IYI parti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHPli 2018-04-22 13:55:16 @CHP & IYI Parti kazanir

Saadet partisi ve diger butun demokrasiye inananlarla omuz omuza.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yar saçların lüle lüle 2018-04-22 13:50:49 @CHP & IYI Parti kazanir

Tek Adamlığa güle güle.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emekliler.... 2018-04-22 13:48:31 @CHP & IYI Parti kazanir

Rabbim inşAllah yağ gibi ikisinide eritir..amin amin amin..
millet artık isyan edecek hale geldi..
NOT... focebook,ta ........akp..her emekli,den her ay 100 lira para kesiyormuş suriyelilere veriyormuş...GİZLİ OLARAK...haram olsun..

Beğenmedim! (1)
Avatar
CHP..+ İYİ PARTİ..GERÇEK DOST.. 2018-04-22 13:40:20

Teşekkürler chp.helal olsun..işte böyle birleşin kokuşmuşların sonunu getirin.
aranızada eğer mümkün ise saadet,ide alın..ve seçim hilelerine özellikle köylerden gelen torbalara dikkat edin..YSK.ye güvenmeyin..görevli atayınki hile,,allem kullam olmasın..akp.ye güvenmek VEZÜV YANARDAĞININ ÇEVRESİNDE YEŞİLLİK ARAMAYA BENZER..ASLA BULUNMAZ..AKP.DE VEZÜV YANARDAĞI GİBİDİR..HERTARAFI KAPKARA.

Avatar
Muhalefeti uyuyor sanalara 2018-04-22 14:13:49

buyuk bir ders oldu. Tebrikler CHP ve IYI parti.

Avatar
Ossmann 2018-04-22 13:41:21

Cumhuriyetin devami icin elini tasin altina koyan CHP simdi vatan icin varligini ispat etmistir. CHP de bu karari alanlarin önünde saygiyla egiliyorum!

Avatar
Melih 2018-04-22 13:57:40

Hayırlı olsun

Avatar
Halkın Sesi 2018-04-22 13:37:53

İcimde kötü bir his var. O his iktidarın yandas mhp'nin ve bürokraside bazılarının İyi partinin secimlere girmesindeki olumsuz olmayan hareketlerine paralel. Bir bit yenigi var ve umarım düsündüklerim olmazda kirli eller dügmeye basmaz. Size bulmaca bu konu ile ilgili. 1) Cumhurbaskanı adayının ölümü halinde yatırılan para iade edilecek, 2) Muhsin Yazıcıoglu, 3) Faili mechul, 4) Ugur Mumcu Bahriye Ücok vesaire 5) Meral Aksener... İnsAllah bunun cevabı olmazda Aksener heryere karayolu ile gider. İnsAllah koruma sayısı artırılır, insAllah korumalar cok dikkatli olur, Olof Palme bile düsünülmeli..Binlerce suca günaha vatanhainligine dinsizlige bulasan bazı soysuzlar memleketin milletin degil kendilerinin ve kendi partilerinin bekaası icin hertürlü serefsizligi sergileyebilirler....

Misafir Avatar
VATANDAŞLAR.. 2018-04-22 13:45:01 @Halkın Sesi

Aynen sözlerinize katılıyoruz..Zalim de merhamet bulunmaz..olmaz.çünkü bencildir..kendisinden başkasını düşünmez.Ancak Allah bunları talan edecek..inşaAllah..gizlilikleri bilen Allah,tır..zatenn millet kıyamet günü bunların imanlarına sevaplarına DAVACIDIRLAR..haklarımızı asla helal etmeyiz.akp.nin ve oy verenlerinin figüranlarına...yerleri katran olacak inşaAllah.amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2018-04-22 16:57:52

biz chp ye vekil iktidar olsunlar diye chp li olsun diye oy vermiştik BÖYLE OLMAMALI bedavaya hazıra konmamalı chp yi sabote ederler

Avatar