banner87

Kılıçdaroğlu o sözleri hatırlattı.... Çok sert tepki gösterdi!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, TL'deki değer kaybı üzerine Amerikaya gönderilen heyet konusunda sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yaptı. Kılıçdaroğlu, 'Türkiye yönetilmiyor, Türkiye savruluyor' dedi.

Kılıçdaroğlu o sözleri hatırlattı.... Çok sert tepki gösterdi!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, TL'deki değer kaybı üzerine Amerikaya gönderilen heyet konusunda sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yaptı. Kılıçdaroğlu, 'Türkiye yönetilmiyor, Türkiye savruluyor' dedi.

08 Ağustos 2018 Çarşamba 16:14
Kılıçdaroğlu o sözleri hatırlattı.... Çok sert tepki gösterdi!

Ana muhalefet lideri Kemal Kılıçdaroğlu sosyal medya hessabı twitter üzerinden yaptığı açıklamada ,'TL’nin değer kaybını önlemek için Amerika’ya heyet üzerine heyet gönderiyorlar… Sesleri bile çıkmıyor… Öyle ya, tepedeki zat ne diyordu? “Borç alan emir alır…” Dik duramadılar, emir almaya gidiyorlar… Ne diyorduk? Türkiye yönetilmiyor, Türkiye savruluyor...' sözleriyle tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Kemal KılıçdaroğluTl
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-08-08 16:35:04

Sen de seyrediyorsun , konusmakdan baska bir halt isledigin yok sana gerek yok zaten hakl da konusuyor....

Misafir Avatar
sen kemal 2018-08-08 18:44:26 @06

artık gözümüzde itibarın kalmadı alevi partisi yaptın chp yi onları oyuyla kalırsın artık senimn derdin iş bankasındaki hisseler geç artık konuşma.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
valla 2018-08-08 18:40:42 @06

bu adam oldugu müddetçe tayyip 10 saray daha yapar herkes sarayların ceryanını ödemek için götü satar bu gidişle

Beğenmedim! (2)
Avatar
t 2018-08-08 16:44:00

Kılınçdaroğlu sayenizde, desteğinizle oluyor bu işler. Artık bir defolun gidin yeter artık hikaye dinlettirdikleriniz. Şeytan görsün o sıfatsız yüzlerinizi yedek lastik.

Avatar
Sen 2018-08-08 16:41:31

ne yapiyorsun, bir ise yaramayan, A-Harfini yazamiyanlardan A-Takimi kurmaya calisiyorsun, kendisi 3. sinif bir politikaci olan birisi, nasil A-Takimi olusturur, anlayamiyorum

Avatar
Döt 2018-08-08 17:38:40

Kendine oy veremeyen adamdan kime ne fayda olur. Dötüne güvenipte tayyibin karşısına aday olsaymışya. % 15 alıp dötünün üstüne oturaydı.

Avatar
kilicdaroglu kadar başınıza tas yagsin 2018-08-08 16:44:27

Kiliçdaroğlu kadar yağmur gibi taşlar yagsin. ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSİN KİLİCDAROGLUNA LAF ATAN BİLMİSLER

Misafir Avatar
u 2018-08-08 17:26:17 @kilicdaroglu kadar başınıza tas yagsin

Lan kemal denen iblisin yalaması akıllı ol şerefsizlik yapma senin olmayan boş kafana yağsın o taşlar geri zekalı maymun

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Tayyip 2018-08-08 17:01:37 @kilicdaroglu kadar başınıza tas yagsin

in ayakta kalmasina en büyük destegi saglayan Kilicdarogludur, Tayyip her gece Allah Kilicdaroglunu CHP nin basindan eksik etmesin diye dua ediyordur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@kilicdaroglu kadar başınıza tas yagsin x SORU 2018-08-08 16:56:01 @kilicdaroglu kadar başınıza tas yagsin

tayyipe karsi hangi mücadeleyi kazandida biz nankörlük yapiyoruz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emine 2018-08-08 17:23:44

Türkler böyle korkaktirlar...Yüzlerine samar atinca vizz kayb olurlar...Ama yanlatina pisirik durunca seni ezerler...Kasimpasa ya Eşşek Erdoyu dövemeye gittim, ama serefdiz korkak arka kapidan kacmisti..Sonra MTTB Merkezi cagalogluna kapida bekledi ione gene gelmegi...Dimdi bu essek6 sipasina TC bas köpegi olmus...

Avatar
D 2018-08-08 17:17:48

Arkadaşlar suçlu kılıçtarogluymuş gibi eleştiri yapıyorsunuz El insaf yahu m. Meçliste görüştülerse bizim görmedik yıllar varki büne diyalog nede istişare yapılıyor soru sorduysa cevabınızı vermedi onlar çok eskilerde kaldı kimseye bir şey denmiyor bir kişinin iki dudağı arasında geçiyor onun için kimseyi eleştirmeyelimde gerçekleri görelim tabiki görebilirsek .

Avatar
texas 2018-08-08 20:02:55

bu salagin partiyi ve siyaseti birakip defolup gitsin. akp dinci irkci fasist hirsiz tecavüzcullere karsi gercek bir demokrasiden insanhaklarindan hak dan hukuk dan yana bir chp yaratmak lazim yaninada hdp yi almalari gerek laik seküler parti olarak