banner80

Kılıçdaroğlu: Öyle bir noktaya getirdiler ki, borç borçla kapanmıyor

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ekonominin gidişatına dair sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

Kılıçdaroğlu: Öyle bir noktaya getirdiler ki, borç borçla kapanmıyor

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ekonominin gidişatına dair sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

10 Ağustos 2018 Cuma 17:14
Kılıçdaroğlu: Öyle bir noktaya getirdiler ki, borç borçla kapanmıyor

Ekonominin gidişatına dair sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, "Türk Lirası, Dolar karşısında mum gibi eriyorsa bu yönetimde basiretsizliğin sonucudur. Liyakatsizliğin sonucudur… Öyle bir noktaya getirdiler ki, borç borçla kapanmıyor. Borcun faizini ödemek için de borçlanmak zorunda kalıyorlar…" diye belirtti.

İşte Kılıçdaroğlu'nun o paylaşımı: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.08.2018 17:24
Anahtar Kelimeler:
BorçKılıçdaroğluCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hep biz biliriz biz yapariz diyen 2018-08-10 17:37:52

AKP ve tek adamlik yonetiminin sonu felaketle bitti

Avatar
Güzel insan kemal 2018-08-10 17:25:57

Güzel insan kemal kilicdaroglu yeni myk in hayırlara vesile olsun
.yeni dönemde chp nin tv bir gazeteye ihtiyaçi var. Acil bu sorunun çözülmesi lazım.

Misafir Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-08-10 19:18:12 @Güzel insan kemal

Felaket tellalı aq pis zihniyeti cehape

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
*? 2018-08-10 17:37:19 @Güzel insan kemal

Hassiktir ordan chp yi satan insan müsfettesinden medet bekliyon. Geri zekalı dangalak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
R 2018-08-10 17:31:35

Ne utanmaz arlanmaz bir kişiliksin sen yav akp nin yedek lastiği kurultaya gitmeyince iş düzeldimi sanıyorsun . Defol git artık yüzsüz siyasetçi Allah belanı versin bu saatten sonra çekemeyiz seni artık.

Avatar
Yolun açık olsun kilicdaroglu 2018-08-10 17:45:52

Yolun açık olsun kilicdaroglu asla yanlız yürümuyeceksin.chp kurulan komployu bozdu .komplo içindeki isbirlikcilerin hainler halka hesap verecek...

Avatar
Yolun açık olsun kilicdaroglu 2018-08-10 17:46:07

Yolun açık olsun kilicdaroglu asla yanlız yürümuyeceksin.chp kurulan komployu bozdu .komplo içindeki isbirlikcilerin hainler halka hesap verecek...

Misafir Avatar
z 2018-08-10 20:20:07 @Yolun açık olsun kilicdaroglu

Yürüdünüzde iyi bir mok yediniz. Bu sefer yurt dışına çıkında bir daha geri dönmeyin. hiç olmazsa pisliklerin birazı yurt dışında kallırlar pinokyolar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
deniz 2018-08-10 18:09:08

. topunuz gelin .

Avatar
tek değişmeyen değişim 2018-08-10 18:59:06

Kemal kilicdaroglu tek değişmeyen değişim dir bizim yaptigimiz köklü değişim dir.chp önümüzdeki dönem büyük devrime gebe. Yenilikler chpde yeni bir süreç başlıyor.artık kavganın sona erdiği dönemdeyiz .

Misafir Avatar
taner 2018-08-11 00:58:26 @tek değişmeyen değişim

Sabah yenişafak yazarları kılıştaroğlunun kendi adamları ajanları olduğunu bağıra bağıra söylüyorlar. Aleviler bu gerçeği idrak edemiyor. Veya erdoğanı çok seviyorlar!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yakup 2018-08-10 19:19:51

Yenilik diye Ince ye iş arıyorlar.Farkında değiller.Parti başkanı olmadanda parti için çalışılabilir.iyi bir fikir söyledin de kılıçdaroğlu hayır mı dedi.Nedir bu hırs anlamadım gitti.Seçim zamanı inan bu çalışmanızın onda birini yapın CHP çok daha iyi yerlere gelir.