banner87

Kılıçdaroğlu: Parti içi meselelerin tamamı bitmiştir

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında 2019 seçimleri için hazırlıkların tamamlanması talimatı verdi.

Kılıçdaroğlu: Parti içi meselelerin tamamı bitmiştir

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında 2019 seçimleri için hazırlıkların tamamlanması talimatı verdi.

17 Mart 2018 Cumartesi 18:29
Kılıçdaroğlu: Parti içi meselelerin tamamı bitmiştir

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun MYK’da “Parti içi meselelerin tamamı bitmiştir. Bundan sonra tek hedefimiz yerel seçimler, milletvekili seçimleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimleri olacaktır. Her an seçim olacakmış gibi hazırlığımızı yapalım” dediği öğrenildi. Kılıçdaroğlu’nun talimatının ardından CHP’de seçimlere yönelik bir çalışma programı belirlendi.

Programın bir ayağını seçim güvenliği çalışmaları oluşturuyor. ‘Güvenli Seçim Hareketi’ kapsamında görüşmeler sürerken, parti örgütlerinde de seçim güvenliğinin sağlanmasında görev alacak kişiler belirlenecek ve eğitimleri tamamlanacak.

CHP’de nisan sonuna kadar hareketli günler yaşanacak. 81 il başkanı, milletvekilleri ve Parti Meclisi ile kamp yapılacak. Toplantılarda sandık güvenliği, olası seçim ve ittifak senaryoları değerlendirilecek. Çok seçenekli çalışma planı oluşturulacak.

Yerel seçimlerle ilgili, aday belirleme çalışmalarına hız verildi. CHP’nin temmuza kadar belediye başkan adaylarını belirleyerek kamuoyuna duyurmayı planladığı belirtildi. Yerel sivil toplum örgütleri ve diğer siyasi partilerin CHP’nin adaylarını desteklemesi için görüşmeler yapılacak. CHP’nin az oy aldığı yerler belirlenerek, bu il ve ilçelerde özel çalışmalar yapılacak.

DIŞA DÖNÜK ÇALIŞMALAR

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, CHP’nin seçimlere yönelik çalışmalarını anlatırken şöyle dedi: “Tamamen dışa dönük bir çalışma başladı. Demokrasi buluşması yapmak zorundayız. Şu anda siyaset zemininde ilkeler tartışılmaya başladı. Hangileriyle hangi çerçevede bir araya gelinebilir, ortak ilkeler etrafında bir birliktelik yapılabilir bunlar belirlenecek. Ama önce herkesin yaklaşımının ortaya çıkması lazım. Bizim için ilkeler demokrasi, hukukun üstünlüğü, yargı bağımsızlığı, toplumsal çatışmaların ortadan kaldırılması, terörün sonlanması ve huzur olacak.” ( Hürriyet)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.03.2018 21:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sn kılıçdaroğlu 2018-03-17 18:59:43

Vatandaş olarak enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim ve vergi borcu var orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor kısacası milletçe perişan durumdayız bilmiyorum ki sizin çözümleriniz ve vasıflı çözüm üreticileriniz var Sandık istiyoruz erken mi baskın mı bilmem biran önce seçime gidilmesi için meclise bir öneri verilsin iyice perişan olmadan önce. Milli irade sandık istiyor. Bıktık algı operasyonlarından ve gündem değişikliği için yapılan oyunlardan.

Misafir Avatar
ah chp ahh 2018-03-18 09:46:15 @sn kılıçdaroğlu

Dikdatörlük chp de hakim. öz milletvekilleri hür değil bastırılmış sindirilmiş bir oluşum var chp de. kim tarafından ABD tarafından bir kasetle chp nin başına getirilen bir AJAN tarafından.yazık. chp seçmeni uyannn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YANİİ 2018-03-18 09:44:39 @sn kılıçdaroğlu

Olayları bastırdın değilmi? eee partide 48 tane Atatürkçü milletvekili var AJANLARIN SAYISI 86 ah chp ahh ne günlere kaldın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp git başımızdannnn. 2018-03-18 09:19:58 @sn kılıçdaroğlu

İstanbul ve Ankarada B Başkanlığına nasıl yaklaştılar formülü... bunlar hakkaten o oranda oy almadılar. chp bir dalevera yaptı oylarını artırdı ama yine kazanamadılar. bu halk iş bilmezlere şehirlerini teslimetmez. chp sadece iftira ve karalamalarıyla oy topladı. Ankara AKP li belediyeler öncesi bir gecekonu şehriydi. başkent olduğuna hiç yakışmıyordu. AKP zamanında Ankara MEGA ŞEHİR OLDU BAŞKENT E YAKIŞAN ŞEHİR OLDU. İstanbul ha kesa, Erdoğan öncesi İstanbulda hayat yoktu su yoktu yol yoktu, hava kirliliği, çarpık kentleşme vs. Bu halk yine akp diyecek . batmak için kara günlere dönmek için chp ye oy vermeyiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pişşşşt kemoooo sus be suuus 2018-03-18 09:12:47 @sn kılıçdaroğlu

Seçimle işin ne kemoo? kaybetmeye hazırlan. yalancıya, iftiracıya, tehditçiye, teröislerin dostuna, dış düşmanlara ülkemizi şikayet edene, ülkemiz aleyhine düşmana sahte belge verene, iş bilmezlere bu halk itibar etmez. kısaca hainlik içinde olaana ve cahile bu halk iktidar vermez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 23:02:11

CHP ve diğer MUHALEFET partileri;
ALINMACA – DARILMACA Yok, Sizler ve Ekibiniz MUHALEFET Yapmasını ve Seçim Kazanmasını BİLMİYORSUNUZ! !
Son 16 Sene Bunun GÖSTERGESİ! !
AKP yi Devirmek İstiyorsanız, Ama GERÇEKTEN AKP yi Devirmek İstiyorsanız! !
AKP nin Söylediklerini ve Yaptıklarını;
Toplantılarınız da – Mitingleriniz de – Basın Açıklamalarınız da – Gittiğiniz ve Ziyaret Ettiğiniz Her Yerde;
AKP nin SÖYLEDİKLERİNİ, Orada Bulunanlara KIendi Ses ve Görüntüleri ile DİNLETİN – İZLETİN – Mümkünse CD ortamına ve Yazılı hale GETİRİN ve Dağıtın BAKIN Sonuç ne Oluyor! !
Hele Sn Erdoğan’ ın Sn Bahçeliye,
Ve Sn Bahçelinin Sn Erdoğan’ a
SÖYLEDİKLERİNİ NOSTALJİ CD si Yapıp Dağıtın Bakın Rekorlar KIRILACAKTIR! !
Ama AKP yi Gerçekten DEVİRMEK İstiyorsanız, ÖNERİM DİR.! !
Saygılarımla

Misafir Avatar
@YILDIRIM x --- komik yıldırıma 2018-03-18 09:15:12 @YILDIRIM

Yıldırım yani fotomontajlaiftira etmeyitavsiye etmişsin sizinkilere. aferin . ula onlar alasını biliyor. sen daha neden kendini şeytanın yerine koyyuyor şeytanın görevini yapıp cehennemi boyluyorsunki?

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 23:16:49

Sn Kılıçdaroğlu;
ALINMACA – DARILMACA Yok!
2014 Yerel Seçimlerinde Gösterdiğiniz CESARETİ Gösterebilirseniz!
Hatay B. Ş. Belediye Başkanlığını Nasıl Aldıysanız ve Ankara B.Ş. belediye Başkanlığına Ne Kadar Yaklaştıysanız!
Sağ ve Sol Ayrımı Yapmadan, En İyi si için UĞRAŞMALISINIZ!
Parti Meclisi ve Salt CHP li diye BAŞARAMAYACAKLAR sa Aday Gösterilmemelidir!
2019 Yılı SEÇİMLERİ;
16 Mayıs 1919 da İSTANBUL dan Yola Çıkan Bandırma Vapurunun, 19 Mayıs 1919 da SAMSUN da Olmasının Yıl Dönümü ve CUMHURİYETİN Kuruluş Temellerinin Atıldığı Yılın 100. Yılı Olduğu Unutulmasın!
Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK Gibi BÜYÜK DÜŞÜNÜN Cumhuriyeti Kuran CHP – şimdi de CUMHURİYETİ Koruma ve Yaşatma Görevini Yapmalıdır.
Sadece Cesaret ve Büyük Düşünme YETER!
Mustafa Kemal in Askerleriyiz demek Değil, UYGULAMA ZAMANI!
SAĞ dan ve SOL dan En İyiler Listeye Konulmalıdır!
Eş – Dost – Ahbap- Çavuş – Aile – İlişkisi değil;
CUMHURİYET için!
CHP li Olmayan birisi olarak yazıyorum!
Saygılarımla.

Avatar
erdinç kahraman 2018-03-17 23:57:28

dangalak bizleri emir kulu zannediyor herhalde

Avatar
YILDIRIM 2018-03-18 09:53:23

X İsimli yorumcu; İnanın yazdıklarıma YANLIŞ - YALAN DİYEMİYORSUNUZ, Hakarete sarılmışsınız!
Neden SİZİN KARAKTERİĞNİZDE mi VAR SAYGISIZLIK! ! !
Hakaret Etme ve BÜYÜKLENME! ! !
Gerçi bizler ALAH' a İnanıyorken,
Sizler, BİZİM ALLAH' ımızın VASIFLARINI TAŞIDIĞINA İNANDIĞINIZ' a İNANIYORSUNUZ!
Normal, Büyüklenmeyin, Sizin Başınızdan BÜYÜK ALLAH' var! ! !
FOTOMONTAJ demişsin ya! !
Sen Hakikaten ALLAH tan Korkmaz, KULDAN Utanmaz, İnsanlıktan NASİBİNİ Alamamış Birisiymişsin! !
2014 Yılındaki KABATAŞ TACİZ i Yalanınız gibi mi! !
TSK ya KURULAN KUMPAS gibi mi! !
KPSS de Gençlere KURULAN KUMPAS Gibi mi! !
MAN Belgeleri mi YALAN – Fotomontaj! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-18 09:59:41

Sn X İsimli Yorumcu;
Sn Erdoğan 24.06.2014 tarihinde ki KONUŞMASIN da;
"Bu sabah yaptığı konuşmaya bakıyorsunuz Bahçeli’nin, aman yarabbi.
Baştan aşağı, yine ifade ediyorum bu kürsüden ağzından salyalar akıyor.
Türkiye Cumhuriyeti’nin başbakanına köksüz diyecek kadar kökten binasip olan kişi bunun hesabını verecektir.
Despot diyen bir adam bunun hesabını verecektir" demişti! ! !
HATIRLADINIZ mı! !
Siz Bunu Söylediğiniz MHP ile ve Sn Bahçeli ile mi İTTİFAK = KOALİSYON Yapacaksınız! !
Siz ALLAH’ tan KORKMAZ, KULDAN Utanmıyormusunuz! !
Yazdıklarım FOTOMONTAJ mı! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-18 10:02:55

Sn X İsimli Yorumcu;
Sn Bahçeli; 15.06.2015 Tarihinde Partinizin Belediye Başkanları ile Yaptığınız Toplantıda! !
“17-25 yolsuzluk soruşturmasına ilişkin hassasiyetlerimiz belli.
Operasyonun üstü örtülmeye çalışılıyor.
Bunu göz ardı edemeyiz.
Ucu nereye dayanırsa dayansın oraya gider.
TÜRGEV’ e yapılan bağışları verilen ayrıcalıkları ne yapacağız?
Bilal’in içinde olacağı sıfırlanan paraların hesabını sormayacak mıyız?
Bu sürecin bir tarafında Bilal var.
Versin Bilal’i alsın iktidarı.” Demiştiniz!
Sizler Bu Sözlerle mi İTTİFAK = KOALİSYON Yapacaksınız! !
Bunlar mı FOTOMONTAJ! !
Sizler Bana İİftira ATARAK KUL HAKKINA GİRİYORSUNUZ! !
Hakkım varsa Sana ve Sevdiklerine, HELAL ETMİYORUM! !
Siz ALLAH tan KORKMAZ, KULDAN Utanmazmısınız! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-18 10:12:02