banner87
Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu: 'Sadece huzur vaadediyorum'

Antalya'da temaslarını sürdüren Kılıçdaroğlu, Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül'ü ziyaret etti.

Kılıçdaroğlu: 'Sadece huzur vaadediyorum'

Antalya'da temaslarını sürdüren Kılıçdaroğlu, Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül'ü ziyaret etti.

26 Kasım 2017 Pazar 11:42
Kılıçdaroğlu: 'Sadece huzur vaadediyorum'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Ben size sadece ve sadece huzur vadediyorum, huzurlu, güzel bir Türkiye vadediyorum. Birlikte huzur içinde yaşayacağız ve bunun mücadelesini el birliğiyle vereceğiz" dedi

Antalya'da temaslarını sürdüren Kılıçdaroğlu, Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül'ü ziyaret etti.

Ziyaretin ardından belediye önünde kendisini karşılayanlara hitaben konuşan Kılıçdaroğlu, Kemer'in insanlarının, doğasının, ovalarının, güzel olduğunu, bu kadar güzellikte ihtiyaç duyulan şeyin huzur içinde yaşamak olduğunu söyledi.

Türkiye'de huzur içinde yaşamak istediklerini belirten Kılıçdaroğlu, "İster doğuda ister batıda ister güneyde, kuzeyde, isterse Kemer'de hepimiz huzur içinde yaşamalıyız. Görüşlerimiz, kimliklerimiz farklı olabilir, yaşadığımız bölgeler farklı olabilir ama bayrağımızın altında güzel vatanımızda huzur içinde yaşamak istiyoruz" diye konuştu.

Herkesin dertlerinin olabileceğini, afetlerin de yaşanabileceğini vurgulayan Kılıçdaroğlu, huzur olduğu zaman dayanışma içinde bütün sıkıntıların aşılabileceğini anlattı.

'GERGİNLİKTEN, KAVGADAN BIKTIK'

Kemal Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti:

“Ben size sadece ve sadece huzur vadediyorum, huzurlu, güzel bir Türkiye vadediyorum. Birlikte huzur içinde yaşayacağız ve bunun mücadelesini el birliğiyle vereceğiz. 2019'a az süre kaldı. Gerginliklerden, kavgalardan bıktık, yeter artık. Bu ülkede hangi görüşten olursak olalım bir arada, kardeşçe yaşayabiliriz. Niye yaşamayalım, ne var önümüzde engel? Bağırmakla, çağırmakla ülkeler yönetilseydi, ülkeler büyüyebilseydi dünyanın en gelişmiş ülkesi olurduk. Demek ki bu işler bağırmakla olmuyor. Bu işler kavga ederek, diğer ülkelere kafa tutarak olmuyor. Ne demiş savaş meydanlarından gelen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 'Yurtta barış, dünyada barış'. Bundan daha güzel ne olabilir?"

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu daha sonra, şiddetli yağış ve hortumdan zarar gören Kumluca ilçesine hareket etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.11.2017 12:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP, CHP, CHP 2017-11-26 16:22:46

Halkın iktidarı için elele... Şimdi CHP zamanı!

Misafir Avatar
halkin mii 2017-11-26 20:02:42 @CHP, CHP, CHP

desene meseye yine milidir akp nin iktidari icin el ele diyorsukiliclar ogluna soyleyin miletin azini ala ala milet motor yakacak gazeteciler milet vekileri savasla chp oylariyla mecliste onaylandi hangi adalet

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2017-11-26 13:53:06

Sevsinler seni.hdp pkk yi desdekleyecek.cenzesine miletvekili gonderecek.sen elestirmeyecen birde tebrike gidecen. Sonrada utanmadan sehit cenazesine birde huzur vadedecen chp ye zulumsunuz

Avatar
orhan 2017-11-26 14:54:11

sen chp yi degil iktidar, bir sonraki secimlerde meclise bile zor girersiniz, sen en iyisi yanina hdpkk yi al sözde adalet yürüyüsüne devam et.

Avatar
trollere cevap 2017-11-26 18:02:09

Aydin aile reisi ege ercan guvan okkali yalan guven komsii ve diger nikleriniz icinde gecerli
konu CHP olunca gomlek degistirip degistirip farkli niklerle saldiriyorsunuz sanki ulkeyi CHP yonetiyor
konu sehit haberleri oldugunda ortalikta yoksunuz
konu yunanlilarin isgal ettigi adalar olunca sus pussunuz
cocuk tecavuzleri konusunda sus pussunuz
ekonomi haberlerinde yine ortalikta yoksunuz
konu tarim olunca yine sus pussunuz
konu ithal et olunca yine ortalikta yoksunuz
konu yolsuzluk olunca yine sus pussunuz
say say bitmez
konu CHP olunca farkli niklerle saldiriyorsunuz
CHP Aselsan da intihar olaylari icin meclise incelensin diye onerge sundu AKP red etti
Chp terror incelensin diye meclise onerge sundu AKP red etti
sanki ulkeyi CHP yonetiyormus gibi algi yaratip bizlerin sessiz kalacaginimi sandiniz yemezler kapis
sizin insanliginiz bitmis bi aynaya bakin size ayna tuttum bakin hadi

Avatar
gercekci olalim 2017-11-26 18:06:54

ekonomi ortada AKP erir MHP baraj alti
dolar euro arttikca borclarimiz artiyor
gida benzin ne varsa pahalalisiyor
2002 senesinde ekonomik kriz var dediler dolar 1 kirkbir idi simdi dolar kaca cikti devlete ait kurumlarin coguda satildi elde avucta az bisey kaldi et yiyebilen artik zengin sayiliyor

Avatar
aile reisi 2017-11-26 13:06:30

Bir laf vardı "kızım sana diyorum gelinim sen işit" DEĞİŞTİ şimdi,KILIÇDAROĞLU : "kendim diyorum kendime" GERGİNLİKTEN KAVGADAN BIKTIK. gerçekten bıktık. Kılıçtaroğlu artı gerginlik ve kavga yapmasa çok çok iyi olacak. millet huzur bulacak.

Misafir Avatar
OKKKALI yalan 2017-11-26 14:07:35 @aile reisi

sadece huzur vadediyorum buda OKKALI bir yalan . buyrun. her hal ve harekatı isyan, tehdit, hakaret ve yalan olan adamın vaadine bakın! yalannnn.artı yalan artı yalan binlerce yalannn. yani hayatı yalan bu adamın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
güven 2017-11-26 13:11:47

YEMİN EDERİM bu adamdan huzur olmaz. bu adamla huzur gelmez. bu adam ayrıştırıcıdır kavgacıdır, aman aman bu adam ve bunun zihniyetinden halkımız kendini korumalıdır.

Avatar
komsiii 2017-11-26 13:14:11

bazı amblemler var tek kelimeyle herşeyi anlatır. . aynen. KILIÇDAROĞLU geçimsizliğin en iyi anlatan bir sıfatıdır. tek kelimeyle huzursuzluk demem KILIÇDAROĞLU demektir.