banner87

Kılıçdaroğlu Şirin Payzın'ın konuğu olacak...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CNN TÜRK canlı yayınında Şirin Payzın’la "Ne Oluyor?" programına konuk olacak

Kılıçdaroğlu Şirin Payzın'ın konuğu olacak...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CNN TÜRK canlı yayınında Şirin Payzın’la "Ne Oluyor?" programına konuk olacak

21 Mart 2018 Çarşamba 18:18
Kılıçdaroğlu  Şirin Payzın'ın konuğu olacak...

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Twitter'dan yaptığı açıklamada, ''Bu akşam saat 21.00’de @cnnturk canlı yayınında Şirin Payzın’la "Ne Oluyor?" programında, gündemin öne çıkan konularını değerlendireceğim. İzlemeniz dileğiyle...'' açıklamasında bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-21 21:46:46

Kusura bakma Irak, Afrin'e girdik oylar hala artmadı,sincar'ada gireriz,bizim amacımız ne ülke,nede güvenlik,bizim derdimiz Kahraman olmak millete vaaaay be dedirtmek.eger söz konusu ülkemiz olsaydı öyle gostere gostere hareket etmezdik,ne olacak, nasıl olsa gariban çocuklar ölüyor,bu gidişle viyanaya da gireriz,he oraya girersek ,Reiiiis beeeeni viyanaya göooootür.

Misafir Avatar
kemal bu yapar 2018-03-22 09:14:48 @Okur

cnn türk ve cnn ingiliz kardeşler. ikiside Türkiye aleyhtarı. ee kılıçdaroğluda tabiki burada yalan, iftira hakaret, tehdit, düşmana şifreler verecek kesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Memduh 2018-03-21 19:37:28

Aydin hdp ile diyarbakirda megri megri sarkisi ile cosan akp liderimiydi kilicdaroglumuydu?leyla zanada emine hanimin yaninda oturuyordu.bunlar yalan dersen delikanli gibi senden aciklama bekliyorum.

Avatar
algı operasyonlarına devam 2018-03-21 20:46:39

Aydın, dolmabahçe bildirisini hatırladın mı? hdp ile ortak bildiri yayınlayan kimdi? Çözüm surecini hatırla kolla gezen kimdi? İmralı ziyaretlerini hatırla referandum evet mesajını bebek katilinden hdp ye getiren kimdi? Vatandaş artık unutmuyor sanmayın ki milli irade unuttu sandık bekliyor sandık sen sor bakalım sandığa gömülünce nereye kalacaksınız İYİ günlere

Avatar
Aydin 2018-03-21 19:00:16

Sor şirin hanım bu zavaliya.pkk terör örgütü değildir diyen hdp yi niye elestirmediniz

Misafir Avatar
Heygidihey 2018-03-21 22:35:53 @Aydin

Tayyo belani vermis alcak devsirme seni.Bütün antidemokratik kararlari tayyos hirsizi bu devsirme hainin destegiyle almistir.Capulcu yagmacilar baska ülkenin evine girmis hirsiz oldugunu kanitlamistir.Topunuzun Cani cehenneme alcaklar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Heygidihey 2018-03-21 22:36:32

Tayyo belani vermis alcak devsirme seni.Bütün antidemokratik kararlari tayyos hirsizi bu devsirme hainin destegiyle almistir.Capulcu yagmacilar baska ülkenin evine girmis hirsiz oldugunu kanitlamistir.Topunuzun Cani cehenneme alcaklar

Avatar
Heygidihey 2018-03-21 22:41:07

Düzgün baba belani versin hain devsirme kemo dersimin yüzkarasi..Ne kadar alcaksin sen ergenekon artigi...Tayyoyu bahceliyi akseniri biliyoruz onlar kafatasci irkci ya sen ?Seni satin alip devsire devsire kevgire cevirmisler.