banner58

Kılıçdaroğlu: Suçları da, korkuları da büyük

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçaroğlu, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki resmi hesabından gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

Kılıçdaroğlu: Suçları da, korkuları da büyük

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçaroğlu, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki resmi hesabından gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

19 Temmuz 2017 Çarşamba 11:15
3677 Okunma
Kılıçdaroğlu: Suçları da, korkuları da büyük

Kemal Kılıçdaroğlu'nun gündemi değerlendirdiği tweetleri şöyle:

"Gelin karşıma "15 Temmuz'u havuz medyanızda tartışalım" diyorum, gelmiyorlar! Halktan ne saklıyorsunuz da ortaya çıkmasından korkuyorsunuz? Kul hakkı yememiş, adaletten yana olan kimse halkın önünde muhalefet lideri ile tartışmaktan korkmaz. Adaletsizsiniz, korkuyorsunuz!

15 TEMMUZ'UN HESABINI VERECEKSİNİZ!

Halkın 15 Temmuz'u unutulmaz bir demokrasi mücadelesidir. Sarayın 15 Temmuz'u ise, 20 Temmuz sivil darbesine çıkan en kısa yoldur! 15 Temmuz'u toplumu ayrıştırmak için kullanıyorlar. Suçları da korkuları da büyük. Ne yaparsanız yapın 15 Temmuz'un hesabını vereceksiniz!" 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.07.2017 11:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
er 2017-07-19 13:40:08

hakdan sakladiklari fetönün siyasiayaginin yüzde 80 sinin akp de vekil bakan belediyebaskani olmasindan kaynakli milletden gizliyorlar cünkü darbecilerin akp den olmasi akp iktidarini alasagi ediyor .mhp kuklalarida kurtaramiyor akp yi .

Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-20 08:56:27 @er

önce kendisini kasetle chp nin başına kim getirdi onu bi açıklasın kılıçdaroğlu

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-19 16:35:28 @er

kılıçdaroğluna sor bakalım seni chp nin başına kim getirdi deniz baykala kumpası kim kurdu cevap veremez fetöye minnet borcu var

Beğenmedim! (2)
Avatar
ege 2017-07-19 13:56:06

Kul hakkı neki kılıçdroğlu siz Türkiye halkının hakkına girdiniz, teröristleri desteklemekle öldürülen vatandaşlarımızın, polis ve askerlerimizinde hakkına gidriniz. siz kendinizi unuttunuzda başkalarını karalamaya çalışıyorsunuz. ssk yı batırdığınızda kul hakkı olmadımı hiç? en basiti.

Misafir Avatar
x 2017-07-19 14:06:10 @ege

Kılıçdaroğlu sizin döneminizde ssk dan yargılandı. Hiçbir şekilde suçlu bulunmadı. Bilmiyorsan sorgula internette. seni gidi trol seni. İşiniz gücünüz çamur atmak. CHP mi muhalefet siz mi. İktidarınız döneminde devlete ait tek bir kurum kalmadı sata sata . Gelmişsin CHP mi gömüyorsun andaval

Beğenmedim! (1)
Avatar
istanbul 2017-07-20 11:04:51

Almanya hollanda, abd fetö yöneticileri, kılıçdaroğluda onların oyuncusu. büyük türk milleti bu oyuna gelmeyecek kemal. seni patronların harcayacak. hem milletin ahı ile göçüp gideceksin hesabınıda ebedi alemde ödemeye mahkum edileceksin. ağa patronların asla yardım edemiyecekler o zaman.

Avatar
serhat kars 2017-07-20 12:02:39

EVET, kılıçdaroğlu birçok şeyi açık açık söylüyor, fetönün pkk yandaşlarının avukatlığını yaptığını çekinmeden söylüyor. çünkü bunların hedefi seçim falan değillll. bunlar bir karambol le ülkede bir memurluk kapmak. Allah korusun öyle bir durumda bunlara memurluk bile verilmeyecek ama bunlar fena aldatılmışlar. ama kılıçdaroğlu ödülünü peşin aldı chp nin başına atandı. görüp göreceğide orası.