Kılıçdaroğlu: Süleyman Soylu bizim partimize gelmek istiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında konuştu. 'Bizim partimize gelmek istiyor herhalde. Ama bizim kapımız yanar dönerlere kapalı' dedi.

Kılıçdaroğlu: Süleyman Soylu bizim partimize gelmek istiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında konuştu. 'Bizim partimize gelmek istiyor herhalde. Ama bizim kapımız yanar dönerlere kapalı' dedi.

21 Aralık 2017 Perşembe 17:12
Kılıçdaroğlu: Süleyman Soylu bizim partimize gelmek istiyor

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu basınla bir araya geldi. CHP muhabirlerinin sorularını yanıtladı. Kılıçdaroğlu, kızının Buz Rezidans'taki evine yönelik iddialarla ilgili konuştu. Bir gazetede çıkan iddialara yönelik, kızının gazetenin sahibine mektup yazarak, evini satmaya hazır olduğunu söyleyeceğini belirtti, "1 Milyonluk ev mi göreceğiz" dedi.

CHP lideri evi 100 bin dolara satmaya hazır olduklarını da ekledi.

'Man Adası belgeleri gerçek'

Man Adası'ndaki hesaplara yönelik iddialarını da sürdüren Kılıçdaroğlu, "Belgeler gerçek. Bunun için bankaya başvurmaya gerek yok" dedi, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatına yüklendi. Şu ifadeleri kullandı: "Beni asıl üzen sarayın avukatı. Daha belgeleri açıklamadan sahte dedi. Eminim onun avuktalığı sahtedir. O avukatı da baroya şikayet ettik. Suç duyurusunda da bulunacağız. Sonra 'şirket sattık' dediler. Hangi şirket? dut yemiş bülbüle döndüler. Ne yerliler ne milliler, gayrı milliler bunlar. Böyle bir rezalet başka ülkelerde çıktığında yetkililer görevlerinden ayrılırlar. Bizde yerlerini sağlamlaştırmak istiyorlar."

'Soylu bize gelmek istiyor herhalde'

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile aralarında devam edev gerginliği de şöyle yorumladı: "Süleyman Soylu ne iş yapıyor, İçişleri Bakanı mı? Ben İçişleri Bakanı olduğundan emin değilim, mafya ağzıyla konuşan birisi bakanlık yapamaz. Bizim partimize gelmek istiyor herhalde. AK Parti'ye de aynı haraketleri yapmıştı. Ama bizim kapımız yanar dönerlere kapalı."   

Zarrab davası

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Zarrab aleyhinde konuşmadığını öne süren Kılıçdaroğlu, Halk Bankası'nın avukatının mahkemede eski Genel Müdürün rüşvet aldığını söylediğini belirtti, "Ancak genel müdür elini kolunu sallayarak dışarda geziyor. Bu suç ortaklığının sessiz itirafıdır. Bir gün bir namuslu savcının çıkıp bu davayı yeniden açması gerekiyor'' dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.12.2017 17:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatanın Güzel Evladı 2017-12-21 17:22:30

İnşAllah Türkiyemiz böyle dürüst namuslu bir Vatan evladı Kılıçtaroğlu Başkanlığına Hoşgeldin diyecek

Misafir Avatar
bu sefer 2017-12-31 14:22:28 @Vatanın Güzel Evladı

bu seçimde kemal seçim kaybetmekle kalmayıp BOYNU DA ALTINDA KALACAK . :-)))))))))) O ZAMAN GÖRÜN SİZ KURUK ACISINI. ÇOK FENA ZIPLAR HAAA. YAMAN BİTİRİM .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
batan chp 2017-12-24 21:00:23 @Vatanın Güzel Evladı

kemalcık sizin kapınız ihnaetçilere ajanlara, abd nin Türkiye düşmanı büyük elçisine açık. iş birliğiniz ortaya çıktı . susunda fazla batmayın.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bolu 2017-12-22 08:56:41 @Vatanın Güzel Evladı

kapınız yanar dönerlere kapalımı? o zaman bu günkü chp lilerin bir tanesi giremez. nasıl oluyor kapalılık? sizin kapınız yalancıya, yanar dönere, iftiracıya , dış iş birlikçilere, ajanlara ardına kadar açık eyy chp . bırak numarayı bırak. önce siz milli olun . abd avrupa hayranlığınızı , islama düşmanlığınızı bırakın sonra konuşun olurmu?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
afrikaya bir iki,,akp.otobüsü kalkıyor..acele edin 2017-12-21 20:43:35 @Vatanın Güzel Evladı

chp.iktidar olduğunda beğenmeyen angolaya,,ugandaya mısıra, kenyaya gitsin..zaten akp.liler 20 milyona yakın kişiimiş..ülke nüfüsu 60 milyona iner ..ne güzel..az olsun temiz olsun..yAllah afrika...akp.liler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tesbit 2017-12-21 19:02:13 @Vatanın Güzel Evladı

VAllahide billahide, kılıçdaroğlu Süleyman soylunu eline su bile dökecek beceriye sahip değil. adam seviyesini bilmiyor. önüne gelene hakaret ediyor. düşünün kılıçdaroğlu birde yetki sahibi!!!! ÇÇÇÇÇÇ Allah korusun yargısız astırır insanı. hala FİKRİ SAĞLAR beye acıyorum ya. adamı hiç uğruna harcadı. kemalın içi başka dışı başkadır.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Vatanın Güzel Evladı***cevap 2017-12-21 18:21:46 @Vatanın Güzel Evladı

Kuzu yu KURT a teslim misali!!!! aman haaa. sakın haaa. chp iktidar oldu ülke bitti, halkımız kara günlere kaldı demek. aman haa.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
@Vatanın Güzel Evladı***cevap 2017-12-21 18:20:43 @Vatanın Güzel Evladı

Allah korusun, amannn, ülkemizi rabim chp den ve kılıçdaroğlundan korusun. aman aman. DİKTATÖRLÜK, KRALLIK, FAŞİZİM, EMPERYALİZİM, MAFYA, MESHEP AYRILIKLARI, HEPSİNİ HORTLATIRLAR. aman aman . yarabbi ülkemizi chp ve onların zihniyetinde olanlardan koru. amin. ülkemizin insanlarıda dikkatli olması lazım.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
kemal yaaaa KOMMİC 2017-12-21 18:18:28 @Vatanın Güzel Evladı

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
çokkkkk komiksin yine :-)))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (13)
Avatar
dogum gunum mutlu olsun 2017-12-21 18:01:18

ÜNIVERSITE DIPLOMALI Kilicdaroglu Hocamın sonuna kadar yanındayız, şehitliği göze alarak onu destekliyoruz oylarimiz CHPye CHP ATAMIZDAN BIZLERE MIRAS YAY BURCU IYIDIR DURUSTUR ADALETTEN HAKTAN HUKUKTAN YANADIR KILICDAROGLU VE BEN YAY BURCUYUZ YASASIN BIZE VE troller uslu durun iftiranizi abartmayin ok yoksa size yas gunu kekimden vermem kih kih gittim gidiyorum ben

Avatar
Kanal faresi Aydın 2017-12-21 19:03:39

Aydın sen kacak Altın döşemeli Sarayın kanalına gir.Aklın kesmediği işlere karışma.Zübbe

Avatar
aman aman NO akp 2017-12-24 04:25:46

akp lilerin yorumuna bakarmısınız? insanı görüş ayrılığı olanı ajanlikla sucluyorlar asagda size yazismayi kopyaladim lutfen okuyun lutfen akp den uzak durun gunaha girmeyin
Türkiye bizimdir sizin değil. bir saat önce @ULKE DUZE CIKMALI
Meral Akşener: Bu Türkiye'nin değişmesi lazım!
tabi tabi fetö yönetimi gelmesi lazım demi merel haram.. gidin başımızdan. numaracı ajanlar sizi.

Avatar
davaro 2017-12-22 09:08:42

aynen yanar döner geçmişini satmış tükürdüğünü yalayan onursuzlarla işimiz olmaz yarın ülkeyide satar bu kel adam.

Avatar
aydın 2017-12-21 18:20:22

kimse seni adam yerine koymaz hdp den desdegini cek.pkk a sehit edecek sen hdp diyecen

Misafir Avatar
001 2017-12-21 22:33:59 @aydın

aydın seni yakalayıp o kafanı defalarca duvarlara çaka çaka dövmek isityorum nerdesin adres ver amk evladı

Beğenmedim! (1)
Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2017-12-27 01:39:41

insanı görüş ayrılığı olanı ajanlikla vatan hainligiyle veya fetoculukla suclamak psikolojik terördur insanlari sindirme susturma korkutma politikasi kabul edilemez ülkemizdeki ohal in dünyada ornegi yok. khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor varlik fonunun terörle ne ilgisi var ??atalarimizin bizlere mirasi bizlere sorulmadan satiliyor akp bizlere sormadan babalar gibi satiyor fabrikalar limanlar bankalar telekom hep ozellestirildi sanki ali babanin ciftligi millete danisiliyormu hayir 15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 26 aralik 2017 daha nereye kadar ülkemizi ohal ile yoneteceksiniz khk ile yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass bunun dunyada ornegi yok mit polis ordu akp nin emrinde mecliste cogunluk akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir bu yasa yasalara uygun ve milletin kabul edebilecegi bir yasa olmali . ozellestirmeler sayesinde devletin geliri azaliyor asgeri ucret tabikide dusuk olur emekli maaslari tabikide artmaz