Kılıçdaroğlu talimat verdi, kongreler durduruldu

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl ve Genel Sekreter Kamil Okyay Sındır imzasıyla gönderilen genelgede, İstanbul'daki kongre sürecinin Kılıçdaroğlu'nun talimatıyla durdurulduğu bildirildi.

Kılıçdaroğlu talimat verdi, kongreler durduruldu

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl ve Genel Sekreter Kamil Okyay Sındır imzasıyla gönderilen genelgede, İstanbul'daki kongre sürecinin Kılıçdaroğlu'nun talimatıyla durdurulduğu bildirildi.

02 Aralık 2017 Cumartesi 13:40
Kılıçdaroğlu talimat verdi, kongreler durduruldu

CHP Genel Merkezi tarafından 3 Şubat 2017 tarihinde başlatılan kongreler takvimi doğrultusunda, İstanbul il ve ilçelerinin kongreleri dahil kongre sürecinin durdurulduğu bildirildi. Konuyla ilgili talimatın CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'ndan geldiği vurgulandı.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tekin Bingöl ve Genel Sekreter Kamil Okyay Sındır imzasıyla gönderilen genelgede, şöyle denildi:

"CHP Genel Merkezince 3 Şubat 2017 tarihi itibariyle başlatılan kongreler takvimi doğrultusunda, CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nun talimatıyla CHP İstanbul il ve ilçelerinin yapılacak olan il ilçe kongreleri dahil kongre süreci durdurulmuştur.

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun talimatı doğrultusunda kongre sürecinin durdurulması ile ilgili gerekli işlemlerin yapılması hususunu bilgilerinize rica ederiz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.12.2017 14:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmetcik 2017-12-02 16:08:06

aydina cevap gordugum en serefsiz hasiyetsiz bir yaratiksin acilim oslo habur bunlari chp mi yapti Allahsiz kitapsiz kafir oglu kafir biraz namuslu ol

Misafir Avatar
ö.makinası 2017-12-03 01:28:53 @mehmetcik

sakarya ve koç nickli iki orsp. çocuklarına sesleniyorum siz tam vatan haini şerefsizsiniz ne ajanı mal oğlu mallar asıl ajan şu an başta amk ları fetoyla yatıp kalkamn adam barzanile iş yapan adam kafanızı skym lan sizin geberin pislikler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakarya 2017-12-02 22:15:21 @mehmetcik

Kılıçdaroğlu, AJANDIR. ABD TARAFINDAN KORUNUYOR.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koç 2017-12-02 21:00:01 @mehmetcik

Daha önemli ajanlık görevleri var, tam zamanı Türkiyeyi sıkıştırmak için amarika nın yanında olacaklarya . kongreye zamanları yok. bu asil millet ihanetçilere fırsat vermeyecek. bu aziz vatanı koruyacağız Allah ın yardımı ile. böldürtmeyeceğiz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-12-02 16:57:46

Kılıçtaroğlu Herifdir,Adamdır.politik rakipleri namert vede inkarcı

Misafir Avatar
mert vurur 2017-12-03 01:31:13 @Akape SGK yı batırdı

bolu ve konuk görüş sizin soyunuzu skym ne ajanından bahsediyorsunuz dirzolar siz tam koyunsuznuz olm koyun cahil toplumun cahilisiniz Allah belanızı versin ikinizinde geberin kazada mazada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bolu 2017-12-02 21:05:22 @Akape SGK yı batırdı

ualn kılıçdaroğlunaki adam diyorsun ! PES. adam görmeseydik haytta sana inanırdık, ihanetçide görmeseydik sana yine inanırdık. kılıçdaroğlunda adma benzeyen tek bir vasıf yoktur süret i dışında. ihanetçiden den asla bir farkı yoktur tek bir fark inhanetçi gizli ihanet yapar ama kılıçdaroğlu aşikar ihanet içinde. anladınızmı şimdi? umarım anlamışsınız.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
konuk görüşü 2017-12-02 21:03:01 @Akape SGK yı batırdı

Ağzı lağım olan yorumcular Türkiye partisi olmayan chp ye abd ajanı olan kılıçdaroğluna sahip çıkıyor. bunlar ruhları ölmüş ama ceset nefes alıp veriyor ama ihanet için yaşıyorlar. cehenneme gitmek için gayet iyi çalışıyorlar.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kanal faresi Aydın 2017-12-02 17:00:24

1100 odalı kacak Sarayın Kanal Faresi Aydın şerefsizi

Avatar
sakarya and koc hocayi bi dinleyin 2017-12-03 03:41:37

Akp'ye Oy vermek demek İsrail'e Oy vermek demektir. . . PROF.DR NECMETTİN ERBAKAN
https://www.youtube.com/watch?v=xapVIRNRHXI

Avatar
Aydin 2017-12-02 14:27:30

Hain gandi kemal hdp cilerimi sectirecek yoksa hdp istilasini durduracak.yanliz bu hain kemal hdp yi desdekliyor o da pkk yi oda askerimizi sehit ediyor .bu ne etmek hain kemal sehit edene yardim ediyor

Misafir Avatar
cahil aydın 2017-12-03 01:32:51 @Aydin

Bulmuşlar saf Anadolu insanını calıp cırpıp soyup din iman edebiyatıyla yol alıp gidiyorlar biriside Aydin salağı gerizekalının çocugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozo 2017-12-02 19:54:56 @Aydin

serefsiz dümbük aydin satilik gödlek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin a cevap 2017-12-03 03:36:11

Aydin aloo sesim geliyormu ulkemizi AKP YONETIYOR ORDU POLIS MIT AKP NIN EMRINDE SEHIT HABERI GELDIGINDE GIT AKP YI SORUMLU TUT HDP YI MECLIS E CHP SOKMADI kapis yalanci sahtekar seni Allah sana obur dunyada soracak

Avatar