banner87

Kılıçdaroğlu tartışmalara noktayı koydu: Yarın giderim...

CHP’nin kuruluş yıldönümü dolayısıyla Genel Merkez’de bir araya geldiği il başkanlarının sorularını yanıtlayan Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ‘genel başkan değişsin’ taleplerine ilişkin çarpıcı bir yanıt verdiği ortaya çıktı.

Kılıçdaroğlu tartışmalara noktayı koydu: Yarın giderim...

CHP’nin kuruluş yıldönümü dolayısıyla Genel Merkez’de bir araya geldiği il başkanlarının sorularını yanıtlayan Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ‘genel başkan değişsin’ taleplerine ilişkin çarpıcı bir yanıt verdiği ortaya çıktı.

12 Eylül 2018 Çarşamba 10:02
Kılıçdaroğlu tartışmalara noktayı koydu: Yarın giderim...

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, “Değişebilir. Hangi gerekçeyle genel başkanı değiştireceğiz? Bir ideolojik felsefe olması lazım. Bana bir felsefi derinlik gösterebilirseniz ben bırakın kurultay yapmayı vallahi yarın sabah giderim. Burada kalayım diye bir hastalığım yok” dediği belirtildi.

Kılıçdaroğlu'nun şu değerlendirmelerde bulunduğu öğrenildi:

TASFİYE EDİLSİNLER

Aday gösterilmeyenler bir takım kırgınlıklar yaşayabilir ama bazen partinin aleyhine çalışıyorlar. Kendi çıkarlarını partinin çıkarlarının üzerine çıkarıyorlar. Bu tartışmalar ideoloji kaybından oluyor. Bu kişilerin partiden tasfiye edilmesi lazım. Partide dava adamı olan kişilerin olması lazım.

KAVGA DOĞRU DEĞİL

Hiçbir genel başkan baki değil. Umutsuzluğu kırgınlığı giderebiliriz, yeter ki kararlı yolumuza devam edelim. Partide kavga doğru değil kavgayı sürdürmek de doğru değil.

İŞ YAPAN YOK

Hepimiz birbirimizi eleştiriyoruz ama iş yapmıyoruz. Mangalda kül bırakmıyoruz ama ortada hiçbir şey yok.

‘KARŞI ÇIKTINIZ' SİTEMİ

Parti üyeliklerinde aktif-pasif üye ayrımı getiren düzenleme gerçek anlamda bir devrimdi. Koro halinde karşı çıktınız. Ben partide devrim yapmak istiyorum il başkanlarımız, delegeler karşı çıktı. Önseçim yaptık ne oldu İstanbul'da? Bilmem kaç bin tane seçmenimiz var. Yarısı ancak sandığa geldi. Yarısının partinin üyesi olduğundan haberi bile yok. Bu mudur? Siz bu partide devrim yapmak istiyorsanız ben hazırım. Aidatını düzenli ödeyenlerle yapalım bunu.

(Sözcü-Başak Kaya)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.09.2018 10:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özgür 2018-09-12 11:07:30

sen dava adamımısın ???? nazlı ılıcakları, fetöcüleri , teröristleri savunuyorsun 6 oku rayından çıkarttın ve bunu isteyerek yaptın ATATÜRK düşmanı hdp sempatizanı birisin chp de ne işin var ???? MUHARREM İNCE'nin dava adamı olduğunu seçimlerde anladım çünkü insanları galeyana getirip sokaklara dökmedi dökseydi kan gövdeyi götürecekti.... yerel seçimlerde halk sana tokadı atacak....

Misafir Avatar
Alternatif - 16 Eylül 2018 - Sabahattin Önkibar 2018-09-17 06:53:36 @özgür

https://www.youtube.com/watch?v=5b9yg4VHALs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRK HAVAALANI OLSUN !!!! 2018-09-14 17:44:58 @özgür

https://www.change.org/p/istanbul-3-havaalan%C4%B1n%C4%B1n-ad%C4%B1-atat%C3%BCrk-olsun?source_location=discover_feed

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
defol ülkemizden. 2018-09-14 11:14:36 @özgür

amerikan uşağı seniii. hain seni

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
muharrem seçim gecesi kaçtı ve içti.. 2018-09-12 20:36:28 @özgür

chp.ye mhp.ye akp.ye oy yok..belediyesine oy yok.
dava adamı olamadın chp.li kemal.
ne biçim muhalefet yapıyorsunuz
akp.ülkeyi ve paralarını işgal etti..yeter ya.
küfelik olan muharreme ve umursamaz olan kemale neden oy verelim.
meral,da 4 gün kayıp..
meral,a da oy yok..
saadete oy verelim en iyisi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandas 2018-09-12 10:49:54

Hangi davadan bahsediyorsun, partiye getirip makam verdigin yakinindaki insanlar la nasil bir dava guttugun ve partiyi yok ettigin ortada.hala nutuk atmaya calisiyorsun,yemezler..kimse inanmiyor ve oy vermiyor,10 secim oldu daha niye surunerek gitmeyi bekliyorsun..genclere cok kotu ornek oldunuz..

Misafir Avatar
kızıyorum ama. 2018-09-13 17:55:35 @vatandas

ke MAL diyen sefiller mal sizsiniz . Kılıçdaroğlu chp genel başkanıdır. siz ne ibnelersiniz durmadan saldırıyorsunuz. ulan Kılıçdaroğlu olmasa chp yüzde 15 oy alamaz . sittirin gidin tecavüzcünüz muarreme oy verin sizin oyunuza ihtiyacımız yok. gavatlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bilen söylesin 2018-09-13 17:50:17 @vatandas

Aynen eşkiya adıyla hitap ediyor. bu nasıl chp genel başkanı oldu ?????

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mehmet 2018-09-12 10:38:00

Allah,ı seversen git

Avatar
k.sezer 2018-09-12 11:14:29

10 yıl öncede ben hemen giderim demiştin.ülkeye en ufak bir katkım olsun diyorsan inan yarın geç.bügün neden degil

Avatar
Vallahi 2018-09-12 10:51:58

CHP ye çok iyilik edersin, hatta bugün gitsen çok daha iyi olur, boynumuz bükük gezmekten artık bıktık

Avatar
ufuk 2018-09-12 11:26:55

kemal bey bir seçim kaybedersem giderim diyerek seçildiğiniz kurultayda ki sözlerinizi size hatırlatan yokmu? bu seçmenden oy beklemeyin. kurultay için toplanan imzaları bile yok ettiniz.

Avatar
türkmenoğlu 2018-09-12 12:38:59

Görevini layıkıyla yaptın ve atı çalan Üsküdar'a çoktan geçti. Artık gitsen ne olur, gitmesen ne olur? Bir anlamı kalmadı.

Avatar
Gerekçe 2018-09-12 10:55:30

Hiçbir seçimi kazanamadım, sırtın yerden kalkmıyor, tek bir başarın yok, gördüğün gibi gerekçe çok