banner87

Kılıçdaroğlu: Türkiye yönetilmiyor, savruluyor... 

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, doların 5.20'lere, Euro'nun 6 TL'ye dayanması üzerine Twitter'dan açıklama yaptı

Kılıçdaroğlu: Türkiye yönetilmiyor, savruluyor... 

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, doların 5.20'lere, Euro'nun 6 TL'ye dayanması üzerine Twitter'dan açıklama yaptı

06 Ağustos 2018 Pazartesi 19:06
Kılıçdaroğlu: Türkiye yönetilmiyor, savruluyor... 

"Türk Lirasını dolar karşısında pula çevirenler yerli ve milli ise kime gayri milli diyeceğiz? Ne diyorduk? Türkiye yönetilmiyor, Türkiye savruluyor…" diyen Kılıçdaroğlu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

Dedik ki:
Tek adam rejiminde;
Otoyol ihalesi yaparlar dolarla
Köprüden ve otoyoldan geçiş ücretleri dolarla
Köprüden ve otoyoldan geçiş garantileri dolarla
Havalimanı ihalesi yaparlar dolarla, Braj ihalesi yaparlar dolarla
Şehir hastanesi ihalesi yaparlar dolarla, Kira gaarantileri verirler dolarla
Nükleer Santralin üreteceği elektriğe garanti verirler dolarla
Elektrik üretime yapan santrallara doğalgaz satarlar, dolarla
Bunları yapanlar diyorlar ki "biz yerli ve milliyiz"
Türk Lirasını dolar karşısında pula çevirinler yerli ve milli ise kime gayri milli diyeceğiz?
Ne diyorduk? Türkiye yönetilmiyor, savruluyor...


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hey 2018-08-06 20:12:29

yok mu bir yazar kasa fırlatan? Hemde en büyüğünden en ağırından...

Misafir Avatar
doğu 2018-08-07 08:49:51 @Hey

sus lennnn . kendisini idare edemeyen kalkmış Hükümete laf söylüyor. bu dövizin çıkışı bile sizin ihanetinizin bir parçasıdır. CHP olmasa Türkiye daha güzel olur. utanmadan kalkmış birde konuşuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-08-07 08:22:42 @Hey

alevi cemaati dedesi konuştu acaba bu dede değilde fetönin s.kni öptükleri gibi yoksa buda cemaatinden ammo şıhın birininkinimi öpüyor chpye artık oy yok merkez saga vereceğiz ve buda refah olacak aleviler siz chpye vermeye devam edin çünkü sizde atatürkçü değil tıpkı fetö gibi bir cemaatsınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gül Pembe 2018-08-06 19:52:30

ya kurultayı bile kendine güvenemediği için toplayamayan adam sanane dolardan yurodan sen partini daha yönetemiyorsun sana Türkiyenin yönetminini mi verecekler korkak kendi delegenden korkuyorsun anca gidersin

Misafir Avatar
ülkemizdeki 2018-08-06 23:07:29 @Gül Pembe

siyasilerin hepsini amerika organize etmiş herkes kendi partisini tuttugunu zannediyor.seçim hikaye

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muttalip 2018-08-06 20:54:48

muhalifler de yönetilmiyor, savruluyor, kendine bak kendine !! Bunlarin muhalefet oldugunu birisi izah etsin!!!

Misafir Avatar
2018-08-06 21:51:42 @Muttalip

kendisi trübünlerde VIP bölümünde amigoluk yapiyor...

Beğenmedim! (1)
Avatar
t 2018-08-06 20:11:57

Diktatör kılınçdaroğlu sen o parti başında olduğun sürece sana zırnık oy yok. anladın . o kalın kafana sok bunu

Misafir Avatar
erol 2018-08-06 23:24:12 @t

bende senin kötüne kalın boru sokarım adi herif kılıçtar oğlu ince gibi kazanılmış seçime adam kazandı demedi boyun eğmedi çomar seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
ç 2018-08-06 20:21:45

Bu korkak kılınçdaroğlunu gayeye alan varmıdır acaba.??? Kurultaya gitmeyince işler düzelecekmi sanıyor acaba. yedek lastik

Avatar
, 2018-08-06 21:10:47

şimdi bir simit-çay hesabı yapmak iyi olur.

Avatar
akp yetkilisi açıklama yapti 2018-08-06 21:08:41

Akp yetkilisine açıklama yaptı kilicdaroglu gitsin diye değişimcilere aynı dili paylaşıyorlar.dilleri aynı İKİZ KARDEŞ GİBİLER ANLAŞILDI MERKEZ

Avatar
sayisizlar yalancilar cakallar 2018-08-06 21:12:45

Kemal beye saldıran küfür eden itler agzi salyali köpekler ulan cakallar kemal beye saldiracaklarmis itler HZ ALİNİN ASLANLARİ SİZİ BEKLİYOR. YA ZULFIKAR

Misafir Avatar
erdal 2018-08-06 23:25:47 @sayisizlar yalancilar cakallar

kemal beye saldıracak adamın anasını skerım hazırım akıllı olsunlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
, 2018-08-06 23:18:00 @sayisizlar yalancilar cakallar

savunduğu kemal arpasını fazla vermiş anlaşılan bu ztrtabozun

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@sayisizlar yalancilar cakallar x----- 2018-08-06 21:54:16 @sayisizlar yalancilar cakallar

nasil ilk okulu bitirebildinmi ?

Beğenmedim! (2)