banner87

Kılıçdaroğlu ve CHP'li iki vekil hakkında fezleke...

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, CHP Grup Başkanvekili Özel, CHP İstanbul Milletvekili Tanrıkulu, HDP Diyarbakır Milletvekili Yiğitalp hakkında ayrı ayrı fezleke hazırlandı.

Kılıçdaroğlu ve CHP'li iki vekil hakkında fezleke...

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, CHP Grup Başkanvekili Özel, CHP İstanbul Milletvekili Tanrıkulu, HDP Diyarbakır Milletvekili Yiğitalp hakkında ayrı ayrı fezleke hazırlandı.

13 Aralık 2017 Çarşamba 16:17
Kılıçdaroğlu ve CHP'li iki vekil hakkında fezleke...

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Yüksek Seçim Kurulu’nun şikayeti üzerine CHP lideri Kılıçdaroğlu’nun 12 Eylül 2017’de FOX TV’de referandum süreci ile ilgili değerlendirmelerindeki beyanları hakkında fezleke hazırlandı. CHP İstanbul Milletvekili Sezgin Tanrıkulu’nun silahlı insansız hava araçlarıyla yapılan operasyonlarda sivillerin vurulduğuna ilişkin iddiaları, CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel’in ise TBMM personelinin bilgisayar kasasını birim kapısını kırmak suretiyle yerinden sökerek genel kurul salonunda teşhir etmesi nedeniyle fezleke hazırlanarak Adalet Bakanlığı’na gönderildi.
HDP Diyarbakır Milletvekili Sibel Yiğitalp’ın Twitter’da yaptığı “Kürt var ama siyaseti yasak, siyasetçisi yasak. Kürt var ama, dili yasak, tarihi, okulu yasak. Bir de bu vardı. Kürtlüğünüzle gurur duyun” ve “Besime Koca açlık grevinde” paylaşımları hakkında fezleke hazırlandı. HDP Batman Milletvekili Ayşe Acar Başaran’ın 27 Ağustos 2017 tarihinde HDP Antalya İl Başkanlığı binasında yaptığı konuşma hakkında TCK’nın 301/4 maddesi uyarınca soruşturma izni talebinde bulunuldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.12.2017 16:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adalet istiyoruz 2017-12-13 16:30:22

kilicdaroglunu kimseye yedirtmeyiz

Misafir Avatar
aahh iceri alsALAH 2017-12-13 21:07:13 @adalet istiyoruz

kilicxlar oglunu tutuklasala 3 gun oruc tutacam ceheme gitmek icin akp ye cok koltuk deyneyi oldun ergenekonun sayesinde

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
seçmene cevap 2017-12-13 17:29:09 @adalet istiyoruz

senin bu ülkeden olmak anlayışın tayyibe yalakalık köpeklik biat etmek mi anladığın böyleyse biz tayyibe biat etmiyoruz. feto dediğin pisliği devlete senin cumhurbaşkanın soktu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen 2017-12-13 16:49:06 @adalet istiyoruz

herkes adalet istiyor ama adeleti baltalayanlarıda meclisten atmak lazım, abd ajanlarınıda atmak lazım. yeni fetöcüleride atmak lazım. kılıçdaroğlu hiç bu ülkedenmiş gibi olmadı

Beğenmedim! (12)
Avatar
Hani bizde Dikdatör yoktu 2017-12-13 16:24:41

Akparti dikdatörlüğüne direnen tek kale CHP susturmak için top yekün Savaş başlatan Camur akape ve Fetöcü S.Soylu.

Misafir Avatar
ülkem 2017-12-13 16:50:05 @Hani bizde Dikdatör yoktu

Demokrasiyi insan haklarını, insana saygıyı, ak parti zamanında gördük.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
katılıyorum. 2017-12-13 16:46:36 @Hani bizde Dikdatör yoktu

İhanetçiler ayıklanması lazım.

Beğenmedim! (7)
Avatar
yeter artik 2017-12-13 16:32:59

kilicdarogluna dokunamazsiniz milli iradeye saygi

Avatar
kilicdaroglu dogrulari konustu 2017-12-13 16:33:46

CHP yi susturamazsiniz

Misafir Avatar
chp li 2017-12-13 16:47:44 @kilicdaroglu dogrulari konustu

Chp kılıçdaroğlundan kurtulursa toparlNIır. kılıçdaroğlu türk siyasetine hizmet etmiyor çomak sokuyor.

Beğenmedim! (10)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-13 16:29:58

man adasi belgelerinin ardindan fezleke cok ilginc zarrab in rusvet verdikleri icin fezleke yokmu

Avatar