banner87

Kılıçdaroğlu ve İnce arasındaki kritik görüşme bitti

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce arasındaki beklenen görüşme gerçekleşti.

Kılıçdaroğlu ve İnce arasındaki kritik görüşme bitti

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce arasındaki beklenen görüşme gerçekleşti.

02 Temmuz 2018 Pazartesi 22:41
Kılıçdaroğlu ve İnce arasındaki kritik görüşme bitti

Kılıçdaroğlu ve İnce, eşleri ile birlikte akşam yemeğinde biraraya geldiler ve 24 Haziran seçimleri sonrası ilk kez yüz yüze görüştüler. Ankara’daki bir otelde gerçekleşen yemeğe Selvi Kılıçdaroğlu ile Ülkü İnce de katıldı.

Seçim sonuçlarının ardından CHP’de yaşanan tartışmaların sonrası, İnce ve Kılıçdaroğlu telefonda görüşmüşlerdi. Ancak geniş bir değerlendirme yapılamamıştı. ‘CHP’de olağanüstü kurultay ve lider değişimi olacak mı?” tartışmalarının ardından Kılıçdaroğlu ve İnce ilk kez yüz yüze görüştü.

Sözcü’nün haberine göre; teşekkür turlarına Erzurum’dan başlayacak olan İnce yola çıkmadan Kılıçdaroğlu ile buluştu. Kılıçdaroğlu-İnce yemeği gizli tutuldu.Son dakikaya kadar yemeğin nerede yapılacağı saklandı. Ancak randevunun yeri netleşince, gazeteciler otele alınmadı. İnce ve Kılıçdaroğlu ile eşleri de otele arka kapıdan kimseye görünmeden giriş yaptı.

Merakla beklenen görüşme sonrası şuana kadar herhangi bir açıklama yapılmadı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 01:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
turan 2018-07-02 23:46:59

aman çok önemli bir görüşme, az gideriz uz gideriz dere tepe düz gideriz , bir dönüp bakarız ki, bir arpa yol gideriz...

Misafir Avatar
chp li 2018-07-03 08:49:10 @turan

Hinler kim başarısız oldu. M İnce değilde KILIÇDAROĞLU ADAY OLSAYDI kazanırdı. M ince cahil biridir. öğretmen olduğuna bakmayın. başarısız iflas eden bir öğretmen.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ıt: @turan x----sen sus 2018-07-03 08:47:31 @turan

nıt: @turan x----turanmısın nesin sen su. senin o dediğin ince için. kılıçdaroğluna laf söyleyemezsin. ince satılmıştır. kılıçdaroğlu kimseden korkmaz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yess 2018-07-03 08:45:10 @turan

Toplanmadan önce ikisinede UYARI. sakın bir birinize GEL BURAYA MUARREM, GEL BURAYA KILIÇDAROĞLU DEMEYİN. yoksa bu iki dik kafa ne yapacağı belli olmayanlardır. kılıçdaroğlu kininden inceye hakaret ediyor, incede gururundan kılıçdaroğluna bir darbe vurmak istiyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
nurali bokz. a cevap 2018-07-03 08:53:48

Nurali ömrünüz isyan küstahlık ve fitne içinde tükenip gidecek bitecek. fitne ise insan öldürmekten beterdir. demmekki siz cehennemide boylayacaksınız.. ne bu kin ne bu nefret sırf müslüman diye inan ülkesinin liderine idarecileine düşman olmazki ama.

Avatar
Tayyipsever 2018-07-02 23:42:33

Vatana millete hayırlı olsun

Avatar
Memduh 2018-07-02 23:58:43

Artik onunuze koncak sandikmi kaldi.basarisiz oldunuz malesef.butun hayallerimizi yiktiniz.

Avatar
001 2018-07-03 00:02:40

Muarrem ince bey bizi sattı oylarına sahip çıkmadı teslim oldu ama kılıçtaroğlu oranları kabul etmiyorum dedi ama muarrem böyle diyemedi bir daha hiç bir siyasetçiye oy vermeyeceğim oy kullanmayacağım skme kadar memleket batmış umrumda değil

Misafir Avatar
nurali bokz. a cevap 2018-07-03 08:51:46 @001

Sürümü var?
sürü kim belli . bir yalancının, bir ihanetçinin bir ajanın, bir ağzı bozuğun, bir Türkiye düşmanınının. bir fetö ve pkk sevicisinin peşinden tam sekiz yıldır gidiyorsunuz. koyunmusunuz keçimisiniz yoksa kuş sürüsümüsünüz beyin yok göz yok akıl yok kulak yok. ....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Nurali boz 2018-07-03 01:03:35 @001

Batsinki enkazinda yeni fidanlar ciksin batmadan bu memleket kurtulamaz %100 batmasi gerek %54 nasil alt edecegizki devlet olmus hukumet yok devletlende bas etmek imkansiz Teokrasisini yerlestirdi kim gelirse gelsin agzi ile kus kapsa bunlari yenmek mumkun degil suru var arkasinda

Beğenmedim! (1)
Avatar
chpli 2018-07-03 11:15:11

2023 e kadar izinlisiniz...by by by by