banner87

Kılıçdaroğlu: Zekeriya Öz'e makam aracını baklavacı mı tahsis etti?

KRT TV Haber Müdür Çağlar Cilara'nın konuğu olan Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, gündeme ilişkin soruları yanıtladı.

Kılıçdaroğlu: Zekeriya Öz'e makam aracını baklavacı mı tahsis etti?

KRT TV Haber Müdür Çağlar Cilara'nın konuğu olan Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, gündeme ilişkin soruları yanıtladı.

29 Mart 2018 Perşembe 00:14
Kılıçdaroğlu: Zekeriya Öz'e makam aracını baklavacı mı tahsis etti?

KRT'de Çağlar Cilara'nın sorularını yanıtlayan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, AKP'nin FETÖ ilesamimi biçimde mücadele etmediğini, bunun da en tipik örneğinin parlamento olduğunu söyledi.

"ERDOĞAN CUMHURBAŞKANI DEĞİL"

Erdoğan'ın hem tarafsızlık yemini ettiğine hem de AKP Genel Başkanlığı yaptığına dikkat çeken Kılıçdaroğlu, "Hem genel başkan hem tarafsız olamazsınız. Zaten Erdoğan da cumhurbaşkanı değil." dedi.

"FETÖ İLE MÜCADELEDE SAMİMİ DEĞİLLER"

Şamil Tayyar'ın 'FETÖ borsası kuruldu' açıklaması hakkında da konuşan CHP Lideri Kılıçdaroğlu, "Bugün FETÖ ile samimi olarak mücadele edilmiyor. Bunun da en tipik örneği parlamento. Vakti geldiğinde bunların hepsini açıklayacağız. Biz defalarca bu örgütün araştırılması için önerge verdik, hepsi Erdoğan'ın talimatıyla AKP'lilerin oyları ile reddedildi. 'Haberim yoktu' diyemezler. Ülkenin tüm kurumları, MGK bu konuda uıyardı, onlarca kitap, yazı yazıldı" diye konuştu.

O SAVCIYA MAKAM ARACINI BAKLAVACI MI TESİS ETTİ

Erdoğan'ın Ergenekon Savcısı Zekeriya Öz'e zırhlı makam aracını tahsis ettiğini hatırlatan Kılıçdaroğlu, "Baklavacı, kuruyemişçi,iş adamı. Her uyerde FETÖ var ama bir tek siyasette yok öyle mi? O savcıya makam aracını baklavacı, kuruyemişçi mi tahsis etmişti" diye konuştu.

CHP Genel Başkanı Kemal KılıçdaroğluDoğan Medya'nın Demirören Holding'e satışıyla ilgili sorulan soruya da cevap verdi.

Kılıçdaroğlu, şunları söyledi: "Rekabet Kurulu yasanın verdiği görevi yerine getirirse bu satışı durdurur. Bir kişi medyanın yüzde 50'sinden fazlasını kontrolüne alıyorsa o ülkede demokrasi tehlikeye girer. Buna Rekabet Kurulu'nda üyelerin oturup bakması lazım."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.03.2018 01:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-03-29 01:15:52

adam gibi adam hep dogrulari konusuyor

Misafir Avatar
@Kilicdaroglu------- sürünnn 2018-03-29 09:24:23 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Bu adama iyi temennilerde bulunmak demek Türkiyenin zararını istemektir. bu kadar gafil olanlarda kılıçdaroğlu ile aynı kafadan Ülkemiz ve halkımız aleyhine olanlardır.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
evet 2018-03-29 08:32:30 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

bu durumda Türkiye AKP VE MHP yi iktidar etmeli. yoksa bu ABD oyuncakları ülkemizi halkımızı onurumuzu gururumuzu hep zedelemek yok etmek istiyor.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sahi_koç 2018-03-29 08:31:24 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlu zaten ABD nin Fetö ye altenatif olarak siyasete soktuğu başka bir fetödür. yani Türkiyede içimizde fetö ler çok var. iyi partidekiler abd nin başka fetöleridir, chp dekiler aynı. hdp zaten ABD nin açık açık terörist yetiştirme kampı.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sahi_koç 2018-03-29 08:29:45 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Fetönün siyasi ayağı bu durumda chp de toplanmuş. bş aan baş fetöcü kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna soruyorum. 2018-03-29 08:28:49 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Can Dündar FETÖ cü değilmiydi, neden bıraktırdınız? ZAMAN gazetesi FETÖ nün değilmiydi, kapatılınca önünde neden destek eylemi yaptınız zaman gazetesi kapanmasın diye? mit tırlarına müdahale FETÖ eylemi değilmiydi, neden mit tırlarını durduranların yargılanmasına karşı çıktınız, neden tutuklu fetöcüleri SİLİVRİ ceza evinde ziyaret ettiniz?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
DİKKAT DİKKAT 2018-03-29 08:22:23 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Fetö LİMANI Kılıçdaroğlu blöf yapıyor.

Beğenmedim! (5)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-03-29 01:16:12

ekonomi ortada

Avatar
52 2018-03-29 01:46:01

ünal diye torum yapan zavallı ya sen türkiyede yaşamıyorsun yada çok düzkün avantaların var akp den insanları gerçekten bu kadar cahil ve kör mü sanıyorsun *satılmış ***

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-29 04:51:10

ANAAA UNAL DENILEN BIR BEYNI GOTUNDE DAHA. YAHU SIZ PIYANGODANMI CIKIYORSUNUZ . NE ZAMAN KILICDAROGLU SOZ ALSA HEMEN BIRI SAZAN GIB I DALIYOR. BU SEFERDE UNAL DENEN GRRZEK.

Misafir Avatar
çağın virüsü ... 2018-03-29 08:26:18 @Tekin Baran .

tekin cik bak,,,,kılıçdaroğlu ne zaman söz alsa Muhabbeti kirletiyor, siyaseti kirletiyor, ahlakı kirletiyor, toplumu kirletiyor. dünyayı kirletiyor. ÇAĞIN VİRÜSÜ Kılıçdaroğludur. maalesef Türkiyemizden çıktı. epey insanada bulaştı o virüs. chp de bulaşılmış çoooook var.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Derince 2018-03-29 00:55:46

Veren verdi dünde kaldı diyor kendileri bugüne bakın diyor her neyse kendisini hiç görmezden geliyor .

Misafir Avatar
yaşasın halkın direnişi 2018-03-29 08:13:53 @Derince

akaryakıta zam yapanın,gıdaya zam yapanın,dövizi yükseltnin ,enflasyon %10 diyenin
a...sını.....a......radını.....a.m.k s....yim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-03-29 00:50:45

YALANCI KILICDAROGLU HEP YALAN HEP YALAN TABIKI ZEKERIYA OZ GIBI BIR YIGIDE BAKLAVACI VERDI MERSEDES MAKAM ARABASINI YANI ILLA BASBAKAN TAYYIP VERDI DIYE YALAN SOYLEMEYE UTANMIYONMU HIC SEREFIN YOKMU ZEKERIYA OZ GIBI FETONUN KULAGI KESIGI ILE TAYYIBIN NE ALAKASI VAR ZEKERIYA OZ COK BAKLAVA ALDIGI ICIN GAZIANTEP BAKLAVACISI SAMIL VERDI MAKAM ARABASINI BUNDA NE VAR TICARETIN NERESI SUC

Avatar
Kolaygele 2018-03-29 12:40:55

Devletin başındaki hayali padişah karakteri, saltanat emelleri için, kendinden menkul bir halkın yarısını sünepeleştirip süne zararlısı gibi diğer halkın üstüne saldı.Ne zaman meydanlara çıksa, sünepe güruhun tamamı vahşi batı filmleri”ndeki cenaze levazımatçısı gibi asalım asalım” diye bağırıyor. Güruh bağırdıkça o savaş ilan ediyor, o savaş ilan ettikçe güruh barbarlaşıyor.Karsilikli gazlaşma bir ülkeyi Ortadoğu zulümünün başkenti yaptı. Adamın savaş açmadığı hiçbir karşı fikir, hiçbir muhalif yapı, hiçbir farklı inanç, hiçbir farklı halk kalmadı; onu desteklemeyen herkese ama herkese tek tek savaş açtı. Son çağın gördüğü en tahammülsüz zorba tipi bizim başımıza musallat oldu.Bunlari türkiye halklarinin basina musallat eden kemalist rejimdir chp dir.

Avatar
hasan ali 2018-03-29 13:54:04

mersedesi feto uşagı zekeriya öz denilen şaklaban savcıya sucukcu reco peşgeş cekmiştir herhalde