Kılıçdaroğluğun'dan baş sağlığı mesajı

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde PKK tarafından yola döşenen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeği ile ilgili baş sağlığı diledi.

Kılıçdaroğluğun'dan baş sağlığı mesajı

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde PKK tarafından yola döşenen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeği ile ilgili baş sağlığı diledi.

01 Ağustos 2018 Çarşamba 12:26
Kılıçdaroğluğun'dan baş sağlığı mesajı

CHP liderinin twitter üzerinden paylaştığı başsağlı mesajının tamamı şöyle: "Masumiyeti katleden, alçakça kurduğu tuzakla bir anne ve bebeğinin canına kıyan eli kanlı PKK terör örgütünü lanetliyorum. Şehit olan Anne Nurcan Karakaya ve Karakaya ailesinin 11 aylık bebeği Mustafa Bedirhan'a Allah'tan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağ olsun!"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgür 2018-08-01 13:07:04

CHP liyim ama chpnin HDPden uzaklaşması gerekiyor o konuda sinir oluyorum Kılıçtaroğluna da Muharrem İnceye de, Ne güzel işler yapıyorlar sonra bir çuval inciri bok ediyorlar. 400km yol yürüyorsun milyonlar arkandayken bir bakıyorsun HDP davet edilmiş yürüyüşe, Muharrem incede gidip cezaevinde demirtaşı ziyaret ediyor. HDP önce pkkdan bir kurtulsun ondan sonra haktan hukuktan bahsetsin. Milletimizin başı sağolsun.

Misafir Avatar
bb 2018-08-01 18:12:01 @Özgür

Bu cinayette Kılıçdaroğlununda payı var, hatta chp lilerin hatta chp i olup hdp ye oy verenlerinde payı var. Allah sebep olanların belasını versin. cinayetin ahı ile boğulurlar heğsi inşaAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keMAL a 2018-08-01 14:59:22 @Özgür

HDP Yİ EŞKİYAYI MECLİSE SOK SONRA KATLETTİKLERİ İÇİN BAŞSĞLIĞI DİLE! BU NE PİŞKİNLİK keAML.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HAKAN 2018-08-01 13:34:01

BENDEN ÖNCE YORUM YAPAN IKI DENYO AKAPELI TROLE CEVABEN DIYORUM.KENDI ÖNÜNÜZDEN YEYIN.DAHA ÜSTÜNDEN FAZLA
BIR SÜRE GEÇMEYEN GÜNEYDOĞUDA YAŞANANLAR TAPTAZE AKILLARDA.KAZILAN TÜNELLER,ELYAPIMI TOPRAK ALTINA GÖMÜLEN BOMBALAR VALİ EMNIYET MUDÜRÜ KAYMAKAMLARA PKK LILARI GÖRMEYIN,ENGELLEMEYIN EMRINI VEREN AKAPELİ YÖNETICILER HAFIZALARDA.BIRDE UTANMADAN HDP ILE CHP YI BIRARADA GÖSTERME GAFLETINE DÜŞÜYORSUNUZ.EN HAFIFINDEN YAPTIĞI
NIZ VATAN HAINLIĞIDIR.CHP VE HDP YI YAN YANA GÖSTEREN GAFILLER ONCE OSLOYA,DOLMABAHÇEYE,HABUR REZALETINE BA
KACAK YÜZÜ KIZARMIYORSA SONRA CHPEYE LAF SOKACAK.DÜRZÜ IBLISLER

Misafir Avatar
Özgür 2018-08-01 17:19:25 @HAKAN

Hakan asıl denyo sensin. Salak Salak konuşma AKP hakkında yazdığın herşeye harfiyen katılıyorum. Ben CHPyi eleştirdim. AKP ile CHPyi karşılaştırmadım denyo.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Katilleri Meclise taşıdı 2018-08-01 16:18:43

Şerefsiz katilleri Meclise taşıdı şimdi de baş sağlığı diliyor hastir.. utanmaz adam

Avatar
deniz 2018-08-01 13:15:51

bu nu yazmak için nerde karar aldınız.sonunda seninde kimlerle görüştüğün ortaya çıkacak . biliyoruz akp bilerek üzerine düşmüyor çünkü sen gitmesen her seçim garenti sonunda benide akp yaptınya sana helal olsun.

Misafir Avatar
t: @deniz x-----yurrrüüüü 2018-08-01 15:00:48 @deniz

t: @deniz x----------------seni İnceci seniii, numaracııı, ulan siz CHP nin varını yemek için kırk takla atıyorsunuz. yedirmeyeceğiz size.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-08-01 15:10:18

Hakan kardeş yanlış anlamada ben atadan chp malatya arğuvanlı yım antalyada yım otelde deniz diyince chp deniz diye bilirler bilir bilmede konuşma . Bel halkın içindeyim Kemal halk için 0 karşılığı olmayan bir genel başkan bunu görmeyecek kadar körmüsünüz, yerel seçimde Kemal nekadar oy alacak göreceksiniz kurultay olmasa. Elinizdeki leri yarısı gidecek. Muharrem ince başka chp li olurum okadar.