banner87

Kılıçdaroğlu’na MAN cezası…359 bin TL

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yakınlarının Man Adası’ndaki bir şirkete milyonlarca dolar gönderdiği iddiası üzerine, 359 bin lira manevi tazminat ödemeye mahkum edildi.

Kılıçdaroğlu’na MAN cezası…359 bin TL

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yakınlarının Man Adası’ndaki bir şirkete milyonlarca dolar gönderdiği iddiası üzerine, 359 bin lira manevi tazminat ödemeye mahkum edildi.

18 Temmuz 2018 Çarşamba 12:36
Kılıçdaroğlu’na MAN cezası…359 bin TL

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yakınlarının Man Adası'na para transferi yaptıklarına ilişkin iddiaları nedeniyle açılan tazminat davasında, 359 bin lira manevi tazminat ödemesine hükmedildi.

Anadolu 20. Asliye Hukuk Mahkemesi'ndeki karar duruşmasında, davalı Kılıçdaroğlu'nun avukatı ile davacılar Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarını temsilen avukat Ferah Yıldız ile davacı Özdemir Bayraktar'ın avukatı Abdullah Demirhan hazır bulundu.

Davayı karara bağlayan mahkeme, Kılıçdaroğlu'nun, Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarına toplam 359 bin lira manevi tazminat ödemesine karar verdi.

DAVA DİLEKÇESİNDEN…

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın avukatı Ahmet Özel tarafından, İstanbul Anadolu Nöbetçi Asliye Hukuk Mahkemesi'ne sunulan dilekçede CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 21 Kasım 2017'de partisinin grup toplantısında yaptığı konuşmalara yer verilmişti.    

Kılıçdaroğlu'nun sarf ettiği sözlerin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çocukları, kardeşi ve dünürlerini hedef alan küçük düşürücü, aşağılayıcı, gerçek dışı ithamlar ve hakaretler içerdiği belirtilen dilekçede, Erdoğan adına 500 bin lira, çocukları ve diğer yakınları için de toplam 1 milyon lira manevi tazminat talep edilmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.07.2018 12:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarik 2018-07-18 15:12:54

Ulan Türkiyenin yönetimini Ermeni ve Yahudi karisimi bir Gürcüye teslim ettiniz. Saniyorsunuz ki Tayyip Türk ve Müslüman. Hayir, bu adam Gürcistanda kendisinin Gürcü oldugunu itiraf etti. Bazi amk itleri bunun pesinden kosup bunu Türkiyenin basina bela ettiler. Buna oy verenlerin ben amk.

Misafir Avatar
@Tarik x---vay vay terlik senii cevap 2018-07-18 17:25:37 @Tarik

Biz saman yemiyoruz sana afiyet olsun!!!!!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@Tarik x---vay vay terlik senii 2018-07-18 16:30:20 @Tarik

: @Tarik x--ulan deyyus sen önce kendini bir sorgula?
kanın yunanmı israilmi? dölünde nikahsızmı ne ? ahlaksız .

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
@Tarik x------##### 2018-07-18 15:35:36 @Tarik

En dogru kisa ve öz tesbit. tesekkürler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nedim Tatar 2018-07-18 12:53:16

akp denen kriminal, dis güclerin beslemesi; terör,hirsizlik,fuhus cetesi ,it kopugun eline üc bes kurus tutusturup , Vatanini Yürekten seven insanlarin üzerine saliyor. acliktan nefesi kokanlar, bunun sorumlusu bu gavur döllerinden olusturulmus vatan haini akp(amerikanin köpekleri partisi) diye tabrela ismi verilmis kriminal ögrüte yeri gögü dar edeceklerine Vatanini seven insanlara saldiriyorlar. Iste bu derecede aptallar ,onursuzlar,ac köpekler yüzünden Güzelim Ülkemiz dis güclerin hep oyuncagi oldu. Sayin Kilicdaroglu bir nimmettir Derin Türkiyenin Onurudur. Ona yapilacak her haksizligi bu cete bilmeliki onlarin dislerini tek tek sökerek ödetir Derin Türk Milleti... 500 Milyon Türk Aktif Düzlemde..pontusuz rum(laz) picleri hedeftesiniz.... rize pontus rum(laz) pici erdo, rize pontus rum(laz) pici ince, rize pontus rum(laz) gelini aksener !!!

Misafir Avatar
ege---- Muttalip 2018-07-18 15:26:38 @Nedim Tatar

Trump dün ne dedi , en iyi görevini yapan erdogan ve cak yapti sence bu ne demek?
Osloda teröristler ile devleti kim ayni masaya otutturdu? Sinirlara af mahkemeliri kurarak kim teröristlere hos geldiniz dedi? kim teröristlere milletin parasiyla lahmacun yedirip suriyeye gönderdi. Kim valilere talimat göndererek ordunun teröristlere operasyon yapmasini engelledi? Adam isen kendi kendine cevapla! insaf lan insaf

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
olmaz 2018-07-18 13:00:49 @Nedim Tatar

Hakaret iftira yalan bunlar toplumun güvenini sarsıyor. öyle parayla kurtulma olmasın. YAĞLI KAZIK o zaman akılları başlarına gelir.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
@Nedim Tatar x---ege 2018-07-18 12:58:46 @Nedim Tatar

@Nedim Tatar x----yav insan olun bir parça insan. ulan pkk eşkiysı na avukatlık yaan siz, öldürülen eşkiya cenazesine sahip çıkan siz, ülkeye turist gelmesin diyen siz, ekonomi çöksün diyen siz, dış güçleri ülkemizin iç işlerine karışmaya çağıran siz, büyük elçilerle gizi Türkiyeyi yıkma toplantıları yapan siz.ve bütün bu sizlere karşı olan vatanı canı pahasına savunanlara çamur atıyorsunuz ha! vay be kiyamet yakındır . ne diyeyim Allah islah etsin.

Beğenmedim! (15)
Avatar
septimus 2018-07-18 14:23:35

rte nin yedi sülalesi dolarlarla beş taş oynuyor nereden zengin olmuş bu adamlar.man adası sapına kadar doğru.normal ülkelerde bir siyasetçinin yakınları ne idüğü belirsiz paraları getiremez götüremez .avrupa mahkemesinde man adacılar rezil olacak iyi oldu bu karar doğru avrupa mahkemesine..

Avatar
Vatansever 2018-07-18 14:09:04

Yahu bu nasıl olur? Hesaplar var mı, var.. Paralar doğru mu, doğru. Gelmiş veya gitmiş ne fark eder? Gerekçeli kararda böyle bir hesabın olmadığı mı yazacak? Meraktayım.

Avatar
Tarzan 2018-07-18 14:51:12

Haksız bir karar ve adim gibi eminim, Erdoğan ve yakınları Man adasına milyonlarca Dolar ve Euro transferi gerçekleştirmişlerdir. Bu siyasi bir karar olduğu kesindir. Bu konuyu Kılıçdaroğlu tüm belgeleri ile Anayasa mahkemesi ve sonra Avrupa insanhakları mahkemesine taşımalıdır. Belgeler ise gerçektir.

Avatar
Atatürk Severin 2018-07-18 15:04:14

Beyler siz bilmiyorsunuz Recep Nicin damadini Maliye ve hazinenin Basina herodischem? Cünkü MAN davasi hesaplarin üstünü kapatmak icin ve Hazie yi bosaltmak icin ingiltereye neden sik sik gidiyorlar aman MAN adasi ile ilgili nölig vermeyin Recep ve sülalesi Hepsi bu pisligin icindeler o karar veren Hakim ve Savcılar hepsi Recep gibi sahte diplomalilar Birde ortagi kedicik var yakinda saraya tasinirlar Oktarida serbest birakir cünkü isin ucu kendilerine dayaniyor. Kemal bey dogrusunu yapiyor ama o geri zekali Aptal türk Mileti buna inanmiyorlar. Bir devran tersine dönerse o Zaman vay hallerine

Avatar
kemal beye operasyon 2018-07-18 13:57:37

Hem parti içinde hemde dıştan siktirilarak istifa zorlamak isteniyor bazen Mazlum insana tuzak kurduğunuz zaman zaman Allahın senin için hazırladığı bir plani devreye girer. Etme bulma dünyasıdir kemal bey dahada güçlenerek çıkacak bu sınavdan.

Avatar
D 2018-07-18 16:13:59

Vicdanları Nasıl mahkum edeceksiniz . İstediginizi yapın Ateş'in olmadığı yede dumanın olmadığını dünya alem biliyor. para ile bu iş örtülmez Tanrınında bır Adaleti vardır unutulmasın .