banner87

Kılıçdaroğlu’ndan Anayasa Mahkemesi'ne çağrı: "Artık bir karar verin yoksa..."

CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Enis Berbereoğlu için Anayasa Mahkemesi üyelerine çağrıda bulunarak, "Bir an önce karar verin ki biz de adaleti başka yerde arayalım.“ dedi. Kılıçdaroğlu, "Polis teşkilatında liyakat olsaydı, FETÖ, teşkilatın her kademesini ele geçirebilir miydi? Ama bunun sorumlusu polisler değil, bugün ülkeyi yönetenlerdir" açıklaması da yaptı.

Kılıçdaroğlu’ndan Anayasa Mahkemesi'ne çağrı: "Artık bir karar verin yoksa..."

CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Enis Berbereoğlu için Anayasa Mahkemesi üyelerine çağrıda bulunarak, "Bir an önce karar verin ki biz de adaleti başka yerde arayalım.“ dedi. Kılıçdaroğlu, "Polis teşkilatında liyakat olsaydı, FETÖ, teşkilatın her kademesini ele geçirebilir miydi? Ama bunun sorumlusu polisler değil, bugün ülkeyi yönetenlerdir" açıklaması da yaptı.

10 Nisan 2018 Salı 21:32
Kılıçdaroğlu’ndan Anayasa Mahkemesi'ne çağrı: "Artık bir karar verin yoksa..."

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Milletvekili Enis Berberoğlu'nun, 301 gündür cezaevinde esir olduğunu belirterek, "Önce “casus” diyerek müebbet verdiler, sonra 25 yıla düşürdüler. Karar bozuldu “Cezayı 5 yıl yapalım.” dediler.  Ama ortada hiçbir suç yok!" dedi.

Anayasa Mahkemesi üyelerine çağrıda bulunan Kılıçdaroğlu, twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Artık bir karar verin! “Suç yoktur.” diyemiyorsanız “Suçludur.” deyin, adaletin önünde engel olmayın. Bir an önce karar verin ki biz de adaleti başka yerde arayalım" ifadelerini kullandı.

Kılıçdaroğlu ayrıca, vatandaşın huzuru, can ve mal güvenliği için fedakarca çalışan polis teşkilatının kuruluşunun 173'üncü yıldönümünü kutladı ve “Polis teşkilatında liyakat gerçekten var mı? Hayır. Liyakat olsaydı FETÖ, polis teşkilatının her kademesini ele geçirebilir miydi? Ama bunun sorumlusu polisler değil, bugün ülkeyi yönetenlerdir. Polis teşkilatını A’dan Z’ye kadar FETÖ’ye teslim eden sarayda oturan zattır!” ifadelerini kullandı.

CHP Lideri, şu paylaşımlarda bulundu:

“Vatandaşlarımızın huzuru, can ve mal güvenliği için fedakarca çalışan Polis Teşkilatımızın kuruluşunun 173. yıl dönümünü kutluyorum.

Zor koşullarda görev yapan, 75 saat fazla mesai yapan, 75 saat evine gidemeyen, fazla mesaisinin karşılığını alamayan, emekli olduğunda aylığı yüzde 50 düşen polisimiz var. Polisimiz emeğinin karşılığını almalı. Mutlaka 3600 ek gösterge verilmelidir!

Polis hükümetin değil; devletin, halkın polisi olmalıdır. Eğer devletin değil de hükümetin polisi olursa halkı baskılamak için bir araç olur. Polis teşkilatının kurumsal yapısını güçlendirmek için özerk bir yapıya kavuşmasını sağlamalıyız.

Polis teşkilatında liyakat gerçekten var mı? Hayır. Liyakat olsaydı FETÖ, polis teşkilatının her kademesini ele geçirebilir miydi? Ama bunun sorumlusu polisler değil, bugün ülkeyi yönetenlerdir. Polis teşkilatını A’dan Z’ye kadar FETÖ’ye teslim eden sarayda oturan zattır!”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 21:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-10 22:07:23

AYM karar verse ne olacak takanmi var?

Misafir Avatar
zavallaı kemo 2018-04-11 09:19:10 @Ossmann

Zavallı adama nasıl bir rol biçmişler insanlıktan çıkıyor . patronlarına yaranmak için insanlık dışı eylem ve söylemlere giriyor. zavallı. acınacak durumda. ama tedavisi yok. karantinaya alınması lazım. Kılıçdaroğlu her saniye dahada batıyor. ve çıkıyor günaha batıyor ve inanlıktan da çıkıyor. batışıda çıkışıda felaket zavallıııı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP ye kızıyorum 2018-04-11 09:16:21 @Ossmann

ABD'den flaş hamle: Savaş gemileri Akdeniz'e doğru yola çıktı ABD Donanması, Harry Truman Uçak Gemisi Taarruz Grubunu Akdenize sevkediyor.***************DÜNYA NE YAPIYOR Türkiyenin ana muhalefet partisi ne yapıyor? YÜRÜYOR , Türkiyede iç ve dış siyaseti kilitlemek istiyor. ah chp aaah. seni olmaz olasın. ülkemizin ayağındaki bir PRANGADIR CHP.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cici KEMAL 2018-04-11 08:11:43 @Ossmann

AYM yi tehdit ediyor " bir karar verin yoksa..." yoksa sı NE? kılıçdaroğlu yoksa yine ağa abilerinemi şikayet edecek ülkemizi.. Kılıçdaroğlu ABD nin SOPASI dır. inşAllah kendi kafasında kırılır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-10 22:05:22

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
fulya 2018-04-10 23:16:17 @Vatandaş

cok haklisin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır 2018-04-10 23:15:19

kilicdaroglu cok hakli

Avatar
dogru soze ne denir 2018-04-10 23:14:06

tebrikler

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-10 23:14:46

chp kazanacak

Avatar
Gunther 2018-04-11 00:39:00

sürekli bütün problemin sebebi Kılıçdaroğlu nu gösteriyorlar AKP liler. Teröre destek veren, terör lehine açıklama yapan, görüşen, ülkenin gelişmesini engelleyen, ayrımcılık yapan hep Kılıçdaroğlu. Hükümet kim AKP, neden partinize yani hükümete sormuyorsunuz, bu kadar suçluysa neden gereğini yapmıyorsunuz.? Görevini yapmamakda suçtur.

Avatar
tehlike BÜYÜK 2018-04-10 22:01:08

kılıçdaroğlu artık haddini tam aştı. kasten gündemi değiştirmek istiyor. ülkemizin dört bir yanı ateş barut halinde hepsininde hedefi ülkemiz ama CHP sanki düşmanın içimizdeki oyuncusu!!!

Misafir Avatar
kemo çekmiş yine. 2018-04-10 22:06:59 @tehlike BÜYÜK

Kemo çekp çekip isyankarları oynuyor. bu adam ülkermize çok zarar veriyor.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Aydin 2018-04-10 22:30:40

Duyan da der ki feto için gövdesini siper etmiş sen feto desdekcisini istanbul il başkanı yaptin