Kılıçdaroğlu’ndan Ecevit polemiğine sert tepki!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın merhum Ecevit için sarf ettiği sözlere tepki gösteren CHP lideri Kılıçaroğlu "Önce sen ağzını bir yıka. Sonra Ecevit'e dil uzat. Rahmetli Ecevit cebini mi doldurdu?" diye konuştu. CHP lideri Sırbıstan'dan ithal edilen etler için ise "Bunlar bir kere besmelesiz kesildi. Bu löp etin saraya gitmesi lazım. Neden? Çünkü adam kul hakkı yemeye alışmış zaten. Millete götürmesinler saraya götürsünler. Orada yesinler bu etleri." dedi.

Kılıçdaroğlu’ndan Ecevit polemiğine sert tepki!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın merhum Ecevit için sarf ettiği sözlere tepki gösteren CHP lideri Kılıçaroğlu "Önce sen ağzını bir yıka. Sonra Ecevit'e dil uzat. Rahmetli Ecevit cebini mi doldurdu?" diye konuştu. CHP lideri Sırbıstan'dan ithal edilen etler için ise "Bunlar bir kere besmelesiz kesildi. Bu löp etin saraya gitmesi lazım. Neden? Çünkü adam kul hakkı yemeye alışmış zaten. Millete götürmesinler saraya götürsünler. Orada yesinler bu etleri." dedi.

17 Ekim 2017 Salı 14:00
Kılıçdaroğlu’ndan Ecevit polemiğine sert tepki!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuşuyor.

Konuşmasının başında hastanede tedavi görmekte olan Deniz Baykal’ı anan Kılıçdaroğlu, “Bütün dualarımız Deniz Bey’le. İnşallah kısa sürede aramıza katılacaktır” dedi. Kılıçdaroğlu Baykal için “Deniz Baykal Türk siyasetinin önemli isimlerinden. En zor dönemlerde bile demakrasiyi savundu” dedi.

AYM’YE ÇAĞRI YAPTI

Maltepe Cezaevi’nde tutuklu bulunan CHP İstanbul milletvekili Enis Berberoğlu hakkında istinaf mahkemesinin verdiği ‘yeniden yargılanma’ kararına da değinen CHP lideri “Bozulmuş kararın tutukluluğu olur mu?” dedi. Kılıçdaroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Olmayan bir suçtan biri hala hapisteyse onu çıkarmak benim değil adaletin görevidir. Adalete olan güven süratle düştü. Yargıyı yeniden ayağa kaldırmak bizden çok yargının görevidir. Anayasa Mahkemesi’ne büyük görev düşüyor. AYM bu ülkenin teminatıdır. AYM, AİHM kararı çıkmadan önce adaleti dağıtmalıdır.”

“ÖNCE AĞZINI YIKA SONRA ECEVİT’E DİL UZAT

Merhum Başbakan Bülent Ecevit için de konuşan Kılıçdaroğlu “Bülent Ecevit hep halktan yana politikalar oluşturdu. Ne ezen ne ezilen, insanca hakça düzen sözü ona aittir. Bütün baskılara rağmen Kıbrıs’ta barışı sağladı. Ecevit’e dil uzatırsanız bir dur deriz. Önce sen ağzını bir yıka. Sonra Ecevit’e dil uzat. Bir kareyle eleştiriyorsunuz. İnsanda biraz ahlak olur. Ebediyete intikal edenlerin arkasından sadece rahmet okunur. Müslümanlıkta böyle bir şey yoktur. Rahmetli Ecevit ne yaptı? Cebini mi doldurdu, devleti mi soydu? Onurlu ve dik durdu, ülkesinin çıkarlarını sonuna kadar savundu.”

KABİLE DEVLETİ POLEMİĞİ

Cumhurbaşkanı’nın ABD’ye hitaben yaptığı “Türkiye Cumhuriyeti bir kabile devleti değildir” sözlerini hatırlatan Kılıçdaroğlu “Adalet terazisi eğilip bükülmüşse orada demokratik devlet yoktur.
Orada kabile devleti vardır” dedi.  Kılıçdaroğlu sözlerini şöyle sürdürdü “Kabile reisi diyor ki ‘isteseniz de istemeseniz de bu yasa Meclis’ten çıkacak’ Buna, Meclis Başkanı da reisin elemanları olan milletvekilleri de bir şey demiyor”

SIRBISTAN’DAN ET İTHAL EDİLMESİNE TEPKİ GÖSTERDİ

TBMM’nin gündemindeki vergi kanununu hatırlatan Kemal Kılıçdaroğlu “TBMM’de vergi kanunu görüşülüyor. 3 büyük telefon şirketinin 5 milyarlık borcunu siliyorlar. Çiftçinin Tarım Kredi’ye 4 milyar 300 milyonluk borcunu silmiyorlar. Söz veriyorum. CHP iktidarında çiftçinin 4 milyar 300 milyon liralık borcu ve faizini sileceğiz” dedi.

‘O ETLER BESMELESİZ KESİLCEK’

Sırbistan’dan hükümetin et ithalat etmesine de değinen Kılıçdaroğlu, çiftçilerin sorunlarını anlattı ve “Et ucuzlamadı. Kıymanın kilosu 40-45 lira. Kim kazanıyor? Et ithal ettiğimiz ülkenin besicisi kazanıyor” diye konuştu.
Sırbistan’ın, Bosna-Hersek katliamını hatırlatan CHP lideri “Sırbistan deyince aklımıza Sırbistan Kasabı geliyor. 3 yılda 250 bin Boşnak öldürüldü. Katleden bir Sırp. Miloseviç. Şimdi hapiste. Gidip onunla el sıkışıyorsun şimdi. Bunlar bir kere besmelesiz kesildi. Bu löp etin saraya gitmesi lazım. Neden? Çünkü adam kul hakkı yemeye alışmış zaten. Millete götürmesinler saraya götürsünler. Orada yesinler bu etleri.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.10.2017 15:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ADAMSIN 2017-10-17 14:15:27

Sn.Kilictaroglu. Hem temiz hem de dürüst bir insanoğlu.

Misafir Avatar
Adıyaman,lılar 2017-10-17 19:07:13 @ADAMSIN

Tütün,ümüze % 84 zam yaptı..bizde artık akp.yi defterden sildik..oy vermeyeceğiz.
şimdide yeni icat çıkartıyor..eski filmleri internetten seyrettirmemek için KHK..HAZIRLIYORMUŞ..ya insanlar film dahi seyretmesin değilmi akp..
inşAllah %5 oy alırsın milletten..meral hanım veya chp.ye oy vereceğiz..hergün hayatı zorlaştıran akp.ye oy yok..% 3 emekliye zam vermeden heryerde esnafta dönercide zam geldi bile..asla oy vermioyuruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Adıyaman,lar 2017-10-17 19:03:18 @ADAMSIN

Adıyaman,lıların ekmeğini elinden alan akp.ye asla oy yoktur..
kemal beye oy vereceğiz..adıyaman,,malatya,,G.antep olarak.
veya meral hanıma...defalarca oy verdik akp.ye adıyamanlılara kazık attı..akp.kemal bey efendi bir insanmış..geç fark ettik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Adıyaman,lılar 2017-10-17 19:01:27 @ADAMSIN

adıyaman,lıların ekmeğini elinden alan akp.ye asla oy yoktur..
kemal beye oy vereceğiz..adıyaman,,malatya,,G.antep olarak.
veya meral hanıma...defalarca oy verdik akp.ye adıyamanlılara kazık attı..akp.kemal bey efendi bir insanmış..geç fark ettik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sözüm ona 2017-10-17 16:22:43 @ADAMSIN

Anlama ve anlatma özürlüsü Kılıçdaroğlu. Zaten Erdoğan Ecvit e öyle dmiyor. Pasif ve ezik bir başbakan olarak abd başkanınının önündeki duruşunu eleştirmiş. kılıçdaroğlu lafı eyip büküyor ne büyük fitneci bu yarabbim.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna sorarım 2017-10-17 14:55:29 @ADAMSIN

Erdoan Ecevite hakaret etmişmi? HAYIR. pekiii. chp liler Ecevite neler ettiler neler biliyormusun? söyle . Ecevit CHP den neden ayrılıp DSP yi kurdu? yahu siz insana değer veren değilsiniz, sizinle geçim olmaz. sizzinle yatan şaşı kalkar. bizden, halkımızdan uzak olun .

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Televizyonda 2017-10-17 14:34:34 @ADAMSIN

Lilictaroglunun karsisina cikacak bir yurekli cikmadi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
dağal aslan basayev 2017-10-17 16:38:19

çok doğru ağzına sağlık elhamdürlillah ağızlarına alışkanlık olmuş besmele ile kesen ülkelerden neden almadın etide bosnalı kardeşlerimizi katledip tecavüz edenlerden aldın.adamsan ecevitin bir tane yolsuzluğunu gösterirsin değilsende kendi yediğin haramlarını yanına alır d.gidersin ağzını yıkaman içinde dogru söylemişler

Avatar
fatih 2017-10-17 18:59:56

ey yavrum halkın adamı karaoğlan kıbrısı alan haşhaşı ektiren amerikaya kafa tutan tek adam en azından tükürdüğünü yalamayan adamdı rahmetli bir özelliğide bazı o.çocukları gibi hırsız değildi.

Avatar
inan 2017-10-17 16:25:06

RAHMETLI ECEVIT SATMADI ONSEKIZ ADAYI RUMLARA RECEP BOS KONUSUYOR SEN ÜLKENIN SORUNLARINI CÖZ KARI GIBI ONA BUNA CAMUR ATMA SATMADIK BIRYER KALMADI YIDIN BITIRDIN ÜLKEYI YEZIT HALKA HESAP

Avatar
ülkem 2017-10-17 14:27:44

Yahu bu adam ne felakettir! yahu , sözünü bilmez sazını bilmez. ağzından çıkanı kulağı duymaz. Türkiye düşmanlarının ağzıyla konuşur. yahu Erdoğan Ecevit için ne dedi? BUYRUN : "" Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na 'Ecevit' cevabı
13 Ekim 2017, 12:19 Diğer
Cumhurbaşkanı Erdoğan geçtiğimiz gün yaptığı konuşmada Bülent Ecevit'in ABD başkanı karşısındaki duruşunu eleştirmişti. Bu sözlerini yanıtlayan Kılıçdaroğlu'na cevap veren Erdoğan: "Elbette biz ülkemizde kendini sosyal demokrat hisseden herkese saygı duyduk, duyuyoruz. BDiyor ki, "Ecevit'e sataşma". Ben Ecevit'in anlayışına sataşıyorum. Ben bu milletin temsilcilerinin, Amerika'nın başkanının tırabzana oturup kendisinin de el pençe divan durmasını kabul edemiyorum. Beyefendiler rahatsız olacak diye geri adım mı atacağız?" dedi.*************burada KILIÇDAROĞLUNA pay nerden çıkıyor?

Avatar
Erdoğan Ecevit için ne dmiş* MEMAL neden KÜPLERE B 2017-10-17 14:29:20

Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na 'Ecevit' cevabı
13 Ekim 2017, 12:19 Diğer
Cumhurbaşkanı Erdoğan geçtiğimiz gün yaptığı konuşmada Bülent Ecevit'in ABD başkanı karşısındaki duruşunu eleştirmişti. Bu sözlerini yanıtlayan Kılıçdaroğlu'na cevap veren Erdoğan: "Elbette biz ülkemizde kendini sosyal demokrat hisseden herkese saygı duyduk, duyuyoruz. BDiyor ki, "Ecevit'e sataşma". Ben Ecevit'in anlayışına sataşıyorum. Ben bu milletin temsilcilerinin, Amerika'nın başkanının tırabzana oturup kendisinin de el pençe divan durmasını kabul edemiyorum. Beyefendiler rahatsız olacak diye geri adım mı atacağız?" dedi.

Misafir Avatar
dürzi 2017-10-17 18:29:41 @Erdoğan Ecevit için ne dmiş* MEMAL neden KÜPLERE

ecevit benim gibi 100 milyon avroyu kasaya koyup oglum onları erit demedi demiş .dürüst emmiymiş ???????

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kılıçdaroğlu na NOT 2017-10-17 14:32:21

KILIÇDAROĞLU ÇOK İSYANKAR! böyle siyasetçi istemiyoruz. kendisine vatandaş ve seçmen olarak SIFIR veriyorum.

Avatar
bence 2017-10-17 14:34:04

Kılıçdaroğlu siz ağzınızı sabunla, deterjanla, çamaşırsuyu ile yıkayın. ama asla temizlenmez. en yiysi siz ağzınıza KİLİT VURUN.