banner58
Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu'ndan Kahraman'a eleştiri

AKP'nin TBMM Başkanlığı için bir kez daha aday gösterdiği mevcut başkan İsmail Kahraman, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu ziyaret ederek destek istedi. Kahraman, Kılıçdaroğlu’nun tutuklu milletvekilleri konusunda inisiyatif almadığı yönünde eleştirileri ile karşılandı.

Kılıçdaroğlu'ndan Kahraman'a eleştiri

AKP'nin TBMM Başkanlığı için bir kez daha aday gösterdiği mevcut başkan İsmail Kahraman, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu ziyaret ederek destek istedi. Kahraman, Kılıçdaroğlu’nun tutuklu milletvekilleri konusunda inisiyatif almadığı yönünde eleştirileri ile karşılandı.

14 Kasım 2017 Salı 20:46
765 Okunma
Kılıçdaroğlu'ndan Kahraman'a eleştiri

Hürriyet'ten Rıfat Başaran'ın haberine göre, Kahraman ile Kılıçdaroğlu'nun TBMM'deki makamında gerçekleşen görüşme 55 dakika sürdü. Basına kapalı olarak yapılan görüşmede edinilen bilgiye göre Kılıçdaroğlu, tutuklu milletvekilleri ve tutuklu gazeteciler başta olmak üzere birçok konuda Kahraman’a eleştirilerini ve rahatsızlığını dile getirdi.

Kılıçdaroğlu, milletvekillerinin tutuklanmalarının Anayasa Mahkemesi’nin verdiği kararlara aykırı olduğunu ifade ederek, Kahraman’ın bu konudaki tavrını eleştirdi.
Kılıçdaroğlu, Kahraman’a Meclis Başkanı olarak bir an önce tutuklu milletvekilleriyle ilgili inisiyatif alması ve bu konuyu çözüme kavuşturması gerektiğini vurguladı. 
Kılıçdaroğlu ayrıca basın özgürlüğünün önemine vurgu yaparak, Sözcü ve Cumhuriyet gazetesi davalarını anımsattı.

Kahraman'ın ise şu ifadeleri kullandığı öğrenildi:

"Hepimizin hedefi Türkiye’nin mutluluğu, daha ötelere gitmesi. Bir hukuk devleti, demokratik Cumhuriyet olarak Anayasa esaslarına, evrensel hukuk kaidelerine dayalı çalışmalar yapacağız ve iyi bir dönem geçireceğiz. Nasipse 26. dönemin tamamlanmasını da çok güzel bir şekilde sağlayacağız."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.11.2017 20:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oylar CHP ye 2017-11-14 23:40:13

AKP ye oy moy yok saray yaptirip sarayda oturmakla ey almanya ey hollandayla itibar sahibi olunmuyor ulkende 30 milyon yardima muhtac varken bi o kadarda issiz varken asgeri ucretli et yiyemezken 450 ton altinin ingilterede rehinse fabrikalarinin cogunu dis guclere sattiysan israil amerika gibi ulkelere bankalarinin cogunuda dis guclere sattiysan liman filan 17 ege adalarini yunanlilar isgal ettiyse sen ses cikartmiyorsan devletin bir yigin borcu varsa kopruler bile krediyle yapildiysa borcunu millet oduycekse sen bunami itibar diyorsun bunlar fasa fiso ulkende milletin alim gucu olur kendi arabani uretirsin kendi ucagini yaparsin kendi teknolojini gelistirirsin buna itibar sahibi denilir gerisi palavra

Misafir Avatar
tehlikeli surat 2017-11-15 09:22:44 @oylar CHP ye

içi başka dışı başka olan çok tehlikelidir. KILIÇDAROĞLU aynen içi başka dışı başka . chp yönetim kadrosunuda kendine benzetti. chp bu seçimde baraj altında kalmazsa yandık kardeşlerim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakarya 2017-11-15 09:18:33 @oylar CHP ye

Rabbim kılıçdaroğlu olmadan bir siyasetin olduğu dönemi tüm halkımıza en kısa zamanda göstersin. bu adam halkın zihnini bulandırıyor, moralini bozuyor, halkı tedirgin ediyor. düşmanlara, teröristlere ise cesaret veriyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
varmısınız* 2017-11-15 08:39:29 @oylar CHP ye

gelin chp yi kılıçdaroğlunu memnun edelim ? varmısınız? gelin hapisteki tüm teröristleri bırakalım. sonra polislerimizden, askerimizden terörle mücadele etme yetkilerini donduralım. ne dersiniz? olurmu? kılıçdaroğlu ilk iş avrupaya uçar ve abilerine boynunu bükerek efendim başardık efendim başardık. hapisteki tüm adamlarınızı kurtardık ve polis ve askerde artık onlara engel olmayacaklar diyecektir. ve bu sefer kılıçdaroğlunun boynuna daha fosforlu bir ödül geçirecekler. AH BENİM ülkem AH. işte gerçekler maalesef böyle. ama bu ülke sahipsiz değil. teröristler yok olacak ve onların sahipleride kahrından ölecekler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydin a cevap 2017-11-14 21:55:13

İmralı-Dolmabahçe arasında Akp-pkk-Hdp beraberce mekik dokudunuz
https://www.youtube.com/watch?v=pl7K863Dmgo

Avatar
aydin a cevap 2017-11-14 21:56:25

AKAPE PKK DOLMABAHÇE MUTAKABATI
https://www.youtube.com/watch?v=Pkw2Nx9SC_0

Avatar
tc 2017-11-14 23:14:55

aydin rumuzuyla yazan serefsiz
la sustum sustum sustum sustum .....................................
takipte ediyorum yorumlarini oglum sen picmisin amk cocugugu bi cevap ver lan

Avatar
tc 2017-11-14 23:20:10

sayin kahramani tanidik anladik tamam bu yastaki insani degistirmek mumkun degil uzulerek goruyoruzki halka dusman cumhuriyete dusman ozgur dusunceye dusman la sen armut agacimisin ki halki kenddine dusman ettin
kurdu lazi alevisi sunnisi vs vs vs bunlar insan ve ulkenin bir parcasi bu yasinda hala bunu kavrayamadinmi

Misafir Avatar
bolu 2017-11-15 09:25:33 @tc

tc adlı yorumcu sen necisin? biz alevi, sünnş, laz, çerkez türk kürt hep kardeşiz diyoruz. ve bu bayrağımıza, ezanımıza, vatanımıza sahip çıkıyoruz.siz kimle neyin kavgasını yapıyorsunuz. AKP ye güveniyoruz yorgun veya işini kendisinden daha iyi iş yapanlarla değiştirdiler. kahraman demekki iş yapacak durumdadır.canını sıkma

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kahraman videoyu iyi izlesin 2017-11-14 23:42:25

Hz. Muhammed'in Mezarı Atatürk Sayesinde Yıkılmadı
https://www.youtube.com/watch?v=kUhCuRddjlM

Avatar