banner83

Kılıçdaroğlu’ndan liste açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan aday listeleriyle ilgili ilk açıklama geldi. Kılıçdaroğlu, "Listeleri kimseleri dışlamadan ötekileştirmeden hazırladık" dedi.

Kılıçdaroğlu’ndan liste açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan aday listeleriyle ilgili ilk açıklama geldi. Kılıçdaroğlu, "Listeleri kimseleri dışlamadan ötekileştirmeden hazırladık" dedi.

22 Mayıs 2018 Salı 19:04
Kılıçdaroğlu’ndan liste açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Habertürk’e konuştu. Kılıçdaroğlu konuşmasında ülkenin temel olarak beş sorunu olduğunu belirtti. Ekonomi, eğitim, dış politika başlıklarının altını çizdi ve ”Listeleri kimseleri dışlamadan ötekileştirmeden hazırladık” açıklamasını yaptı.

“MİLLET İTTİFAKI KAZANACAK”

Kemal Kılıçdaroğlu, seçimleri Millet İttifakı’nın kazanacağını belirterek, “CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı kazanacak, CHP kazanacak, Millet İttifakı kazanacak. Kimseyi dışlamadan, ötekileştirmeden ve suçlamadan bir liste oluşturduk” şeklinde konuştuk.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 19:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fatsalı 2018-05-22 19:15:11

yatagındaki deniz baykalı gösteren mücadeleci arkadaşları göstermeyen zihniyet sadece cene calar amaciniz seçim kazanmak değil

Misafir Avatar
olamaz 2018-05-23 11:04:48 @fatsalı

PKK terör eşkiyaları şehirlerde yol kesip kimlik kontrolü yapıyordu , büyük metropollerde haraç topluyordu, dağa yeni adam topluyordu, canlı bombalar yüzlerce insanı bir anda öldürüyordu, her gün beş on yirmi otuz asker polis şehidimiz oluyordu. bir daha olmaması için chp baraj altında kalmalı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olamaz 2018-05-23 11:03:10 @fatsalı

CHP, İYİ PARTİ, HDP, SP Hapisteki Selahattin Demirtaş çıksın diyor. PKK yeniden canlansın, Türkiyede huzur yeniden kaçsın istiyorlar. chp hdp iyi parti yi bu millet terör bir daha hortlamasın diye baraj altında koymlı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katiller 2018-05-23 09:41:45 @fatsalı

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçecek diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı en garanti korunaklı yeriniz kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-23 00:33:14 @fatsalı

Millet ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-23 00:32:27 @fatsalı

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu veya samanyolu mu nerde ??? dolar oldu 4.66 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ???? BAHCELI EKONOMIYI HIC AGZINA ALMIYO NEDEN ACABA ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-22 23:49:54 @fatsalı

“BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ” “Şam Emevi Camii’nde namaz kılacaktı olmadı, Gazze’de namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi…”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 22:32:42 @fatsalı

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikrari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
IMF YE BORC BITTI PEKI DIGER BORCLAR 2018-05-22 22:31:45 @fatsalı

AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor
AKP 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı IMF YE BORC 23 MILYAR DOLARDI BUNUNLA OVUNULURMU ??
AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı
yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Atatürk'ün partisini rahat birak. 2018-05-22 20:38:19

Haluk Peksen'i neden tasviye ettin? Gülay Yedekci'yi neden tasviye ettin? Bir de oy mu bekliyorsun? 8 defa kaybettin. Neden o koltukta oturuyorsun? Neden Gül adli sahisi aday göstermek istedin? Sen kime ve neye hizmet ediyorsun?

Avatar
sadık ali haydar 2018-05-22 19:12:03

vAllaha eger menfeat için partiye girmişlerse hangi partiden olursa olsun buna akp de dahil siktr olup gitsinler .vekillik babadan oğula mı geçeçek lan deyyuslar ozaman demokrasi nerede kabileden ne farkımız kalır .

Avatar
aydın 2018-05-22 19:13:39

ataturk cizgisinden ayrılmamalı,ataturk vakıf gibi parti kurmuş,gelir bagışlamış,manası bu parti benim adımı yaşatacak,sen gider istanbul il başkanı gibi fetocu pkk cı ataturk un sinsi duşmanları ajan zırtoları seçersen olurmu.ataturk un partisi

Misafir Avatar
aydın 2018-05-23 11:22:55 @aydın

http://www.ensonhaber.com/muharrem-incenin-taciz-ettigi-iddia-edilen-kadin-konustu-2012-11-30.html okuyun muharmem incenin kadını nasıl taciz ettigini

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-05-22 21:08:49

Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, tarafsız bir şekilde analiz yaptım. Siz Erdoğan için bir Nimetsiniz.
1. Hatay listesinde 1ci sırada bulunan Servet Mullaoğlu listeden tamamıyla Hatay,ı Akp, ye kaybedeceksiniz. Bunu not edin. Sizler bir Mhp li lütfü Savaşı dinlediniz. Büyük bir hata
2. Mersin,de sevilen Eski bakanımız Fikri sağlar yok. Mersinde kaybedersiniz
3. Istanbulda Ali Özgündüz listede yok, istanbulda geri adım attınız
4. Süleyman Çelebi listede yok
Stratajiniz zayıftır. Sanki listenizi Amerika yapmış görünüyor. Zaten Bülent Tezcan bu yolu takip etmiş. Benim oy size gitmiyecektir

Avatar
Mehmet 2018-05-22 21:09:37

Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, tarafsız bir şekilde analiz yaptım. Siz Erdoğan için bir Nimetsiniz.
1. Hatay listesinde 1ci sırada bulunan Servet Mullaoğlu listeden tamamıyla Hatay,ı Akp, ye kaybedeceksiniz. Bunu not edin. Sizler bir Mhp li lütfü Savaşı dinlediniz. Büyük bir hata
2. Mersin,de sevilen Eski bakanımız Fikri sağlar yok. Mersinde kaybedersiniz
3. Istanbulda Ali Özgündüz listede yok, istanbulda geri adım attınız
4. Süleyman Çelebi listede yok
Stratajiniz zayıftır. Sanki listenizi Amerika yapmış görünüyor. Zaten Bülent Tezcan bu yolu takip etmiş. Benim oy size gitmiyecektir

Avatar
Nurali Boz 2018-05-22 21:23:53

Yanlis sayin haluk pekseni niye sildiniz eren erdem ve baris yarkadasi fikri saglar ve sorarim bekar ogluna yer buldun umut orana yer bulamadin tanri kulu neden diyarbakirda degilde istanbula civilenmis

Avatar