banner87

Kılıçdaroğlu’nun açıkladığı belgelere Bülent Turan’dan tepki!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında Erdoğan'la yaşadığı 'yurt dışına yüklü para transferi polemiği'ne ilişkin belgelerini açıkladı. Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarına ilk yanıt AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan'dan geldi.

Kılıçdaroğlu’nun açıkladığı belgelere Bülent Turan’dan tepki!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında Erdoğan'la yaşadığı 'yurt dışına yüklü para transferi polemiği'ne ilişkin belgelerini açıkladı. Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarına ilk yanıt AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan'dan geldi.

28 Kasım 2017 Salı 15:13
Kılıçdaroğlu’nun açıkladığı belgelere Bülent Turan’dan tepki!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Cumhurbaşkanı Erdoğan hakkında açıkladığı belgelere yanıt AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan’dan geldi. Bir haber kanalının canlı yayınına katılan Bülent Turan, iddialara ilişkin, “CHP bir ana muhalefet partisi gibi değil adeta ABD’nin sesi radyosu gibi, FETÖ’nün sesi radyosu gibi hareket ediyor. Biliyorsunuz Bilal Erdoğan’ın bir kebapçıda çekilen fotoğrafı DEAŞ liderleriyle çekilen bir fotoğrafmış gibi servis etmişlerdi. Geçen hafta kendi partisinin açıklarını kapatmak için bir iddia ortaya attı. Az önce izledik Kılıçdaroğlu’nu. Ticari işlemeden kaynaklanan bir meseleyi gündeme taşıyarak güya Cumhurbaşkanımızı sıkıntıya sokmaya çalışıyor. Oysa avukatlarla da konuştum aldığımız bilgiler gösteriyor ki bütün iddiaları yalan, yersiz. Türkiye’ye döviz getiren, ticaretten kaynaklı sonuç olarak kar eden firmanın Türkiye’ye gelen parasını bırakın, dışarıya gitmiş gibi göstererek ne olduğunu bilmediğimiz bir takım kağıtlar elinde sallamaya başladı. Altını çiziyorum iddia ettiği gibi Türkiye’den dışarıya giden milyonlarca dolar para değil aksine Türkiye’ye gelen döviz, kazanılan para ve resmi olarak yapılan bir ticaretten bahsediliyor” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayip ayip 2017-11-28 15:18:38

bulent turan derhal istifa et

Avatar
eski mhp.li bayanlar. 2017-11-28 15:57:39

millet akp.ye ve MHP.ye oy vermeyin...bizleri kandıranlara hakkımızı yiyenlere kul hakkını keyflerine kullananlara asla oy vermiyoruz.

Misafir Avatar
serhat kars 2017-11-28 16:38:32 @eski mhp.li bayanlar.

YALANIN BATSINNN. böğle bir ana muhalefet partisi başkanının olması ülkemiz için büyük bir talihsizliktir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
antalya 2017-11-28 16:36:20 @eski mhp.li bayanlar.

Bu adamın artık abd aanı olduğuna kimsenin şüphesi kalmamıştır. chp liler olarak bundan , kılıçdaroğlundan utanıyoruz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Dinleyiverin gari 2017-11-28 15:58:34

http://lyricstranslate.com/tr/mo%C4%9Follar-gari-de-gari-lyrics.html#ixzz4zjMxKEcA

Gari de Gari

baylar bayanlar kayacak merdiven bulamayanlar
sizlere bir manimiz var dinleyiverin gariii

paralar oldu yeşil mani
tanımıyor engel mani
yok insafı imani
bol keriz bol enayi ütüverirler gari,
gari de gari gari

gemisini kurtaran fedakar ve cefakar
kaptanın yüzdüğü deniz
biziz abicim biziz
yüzdürmeyin gari,
gari de gari gari

kıl olmadan dinleyiverin gari
hayret bişey oluvermeyin gari
zilleri takp oynayiverin gari
şıkıdım da mıkıdım şıkıdım mıkıdım gari

kul hakkı yetim hakki palavradır palavra
niyazidir şehitler sızlamaz bu kemikler
inilerler gari,
gari de gari gari

yeşili inekler yedi
denizi de timsahlar
hazineyi yamyamlar
memleketin içine ediverdiler gari
gari de gari gari

ne şiş yansın ne kebap
diye diye olduk harap
kalmadı artık örecek çorap
ya rab bizim başlara akıl veriver gari
gari de gari gari

şimdi eller havada
oylar yandı tavada
yok eksilme cakada
cek cak li vaatlere tok karnımiz gari
gari de gari gari...

Avatar
Ercan:soysuzu na 2017-11-28 16:17:10

Kanal Faresi "Ercan benim bildiğim senin Babanın mesleği ka...rı satmak

Avatar
demi 2017-11-28 15:19:01

bulent turan akpye gecsin

Misafir Avatar
asil 2017-11-28 15:41:04 @demi

bülent tezcan ile karıştırdın galiba

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hakan 2017-11-28 15:39:46 @demi

bülent turan zaten akp li

Beğenmedim! (0)
Avatar
ercan 2017-11-28 16:12:58

o paçavraları götüne sok kılıçtaroğlu pezevenkki

Misafir Avatar
sana 2017-11-28 16:32:18 @ercan

acıdımı da öyle yazdın

Beğenmedim! (0)
Avatar
ercan 2017-11-28 16:58:31

PEZEVENK ELİNDE TUTACAĞINA VER PİYASAYA HERKEZ GÖRSÜN BENDE SENİN ELİNE VEREYİM ONU SALLA.....

Avatar
Aydin 2017-11-28 15:45:55

Hdp yi elestirmedikce sozunuz para etmez.bunlar pkk li ulkenin iyligini isterki derler.yeni chp birak hem sehit cenazesi gi tvsonrada hdp yi destege

Misafir Avatar
akp,mhp.ye oy yok milletin çoğunda.. 2017-11-28 15:55:45 @Aydin

akp.ye ve MHP.ye kesinlikle oy vermeyeceğiz..belediyesine de vekiline ve cb.sine de.
yalan mı bu belgeler..30 milyar dolar nereye harcandı..soruyor..belgelerini millete gösterin..
herkes yalancı bi akp mi doğrucu davut oluyor..geçin onları..30 milyar doların belgelerini basına verin ..akp.ye inanmıyoruz

Beğenmedim! (0)