banner87

Kim bu kadın?

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, Facebook hesabından yayınladığı profil ve kapak fotoğraflarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.

Kim bu kadın?

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, Facebook hesabından yayınladığı profil ve kapak fotoğraflarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.

23 Mart 2018 Cuma 15:33
Kim bu kadın?

CHP İstanbul İl Başkanlığı Kongresi yapılalı 2 ay zaman geçti. Kongre'den daha çok yeni seçilen Kaftancıoğlu'nun sosyal medya paylaşımları, medyada ve kamuoyunda konuşuldu. Kaftancıoğlu, Facebook hesabından yayınladığı fotoğraflarla tartışılmaya devam edeceğe benziyor.

İşte o fotoğraflar: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 17:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzon 2018-03-23 18:38:55

Harika resimler bu bayanı git gide daha çok sevdik

Avatar
cem 2018-03-23 16:22:02

Bu nasıl haber şimdi, nolmuş yani profil resmi yaptıysa siz nasıl bir gazetecisiniz yahu sizin aslında tek düşmanınız sizsiniz be kardeşim bu haberle kimin ekmeğine yağ sürüyorsun azıcık otur bi düşün yahu

Avatar
Ergül YALÇIN 2018-03-23 17:32:57

Faşist Yurt gazetesi sizi kınıyorum,siz ancak dolaylı yollardan chp düşmanlığı yaparsınız,sahibinizi de biliyoruz.

Avatar
Öztürk Tatar 2018-03-23 20:26:33

Bu fotoğraf da yaşam var. 1-Hayvan sevgisi, 2-Doğa ile tüm canlıların ortak bir güzellik olduğunun resmidir. 3- Kitap ile bütünleşme. Bunun neresi tartışılacak. Bunu haber yapmak için gazetecilikmi okudunuz.

Avatar
001 2018-03-23 21:52:44

motosiklet çok yakışıyor bu bayana

Avatar
denuz 2018-03-23 19:05:37

Tartışılacak ne var anlamadik .dopyes mı gitseydi))biz okuyucular bayıldım...

Avatar
Barış 2018-03-23 23:04:34

Yurt gazetesi sende ambleninke cok tartısıliyorsun bence..uzay resmi koy oraya..genel yayin yonetmeninizdr mustafa topaloglu olsun :)

Avatar
Aydin 2018-03-24 02:53:16

Bu kadın derin ajanıdır.salici ve karayalçın ekibi partinin yörüngesini degistirmek için getirilmiş.chp çöküşü başlatılmıştır.bu kadın erdoğan a hakaret ediyor.daha sonra sabah gazetesinde ergonokon tertibi için teşekkür ediyor.boyle bir mahluk.daha sonra ben atatürk yoldasiyim diyor.sonra hdp yi övüyor.tutarsiz ajandir