Kırıkkanat'tan CHP, İyi Parti ve HDP'ye 'hayati' seçim çağrısı

"Herşey zaten geriye gidiyor, bari bir gerilik de dürüst seçimlere yarasın!"

Kırıkkanat'tan CHP, İyi Parti ve HDP'ye 'hayati' seçim çağrısı

"Herşey zaten geriye gidiyor, bari bir gerilik de dürüst seçimlere yarasın!"

17 Ocak 2019 Perşembe 18:37
Kırıkkanat'tan CHP, İyi Parti ve HDP'ye 'hayati' seçim çağrısı

Yurt Haber Merkezi

Gazeteci - Yazar Mine Kırıkkanat 31 Mart Yerel Seçimleri için krtik bir çağrı yaptı. CHP, İyi Parti ve HDP'ye seslenen Kırıkkanat, "hayati bir konuda birleşin" diyerek, önceki seçimlerde kullanılan ama AKP'nin kaldırdığı 'parmak mürekkebi' sistemine geri dönülmesini istedi.

Twitter'dan paylaştığı mesajında "CHP, İyi Parti ve HDP’nin hayati bir konuda birleşip, toplu olarak oy verme işleminde parmak mürekkebine geri dönüş için bastırması gerekir" diyen usta gazeteci, "Herşey zaten geriye gidiyor, bari bir gerilik de dürüst seçimlere yarasın!" ifadelerini kullandı.

Kırıkkanat'ın mesajı şöyle:

Son Güncelleme: 17.01.2019 19:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AYNEN 2019-01-17 18:58:15

DOĞRU SÖYLÜYOR BEN BU ÜLKENİN VATANDAŞI OLARAK SEÇİMLER ADİL DEĞİL

Misafir Avatar
aynen kardeş. 2019-01-18 10:51:36 @AYNEN

Şimdi mine kırıkkanat adlı gazetecilikten çok vucudunu kullanarak iş yapan birinin yazdığı bir serseri yazıya hayran kalmış cahiller soytarı seçmenlerdir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
iradesiz Seçmen kim denir? 2019-01-18 10:50:05 @AYNEN

İradesiz seçmen kime enir? kendi fikri olmaz, gerçekleri görmez, aklı yok, dini, milli, değeri yok yada kaybolmuş en azından zayıflamış olan cahil insanlar gazetelerin, sosyal mrdyanın bir yalan bir uçuk, bir şişirilmiş haberi ile gazza gelir ve ülkesine, ilkesine, hükümetine nefret duyar kin güd isynkar olur. işte İREDESİZ seçmen bunlara dnir. bunlarda oylarını chp ye hdp ye verir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kızzzzz, şşşşşit 2019-01-18 08:27:32 @AYNEN

Bana öyle bakmaaa. senin aradığın ben değilim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bunlar yüzsüz 2019-01-17 20:35:48 @AYNEN

Bu iktidar öylesine sahtekar ki, sadece parmak boyama yetmez. Bence oy kullananın yüzü bile boyanmalı. Yetti artık bunların seçim sahtekarlıkları. Ya da muhalefet SEÇİMLERİN ADİL OLMADIĞINI OLMAYACAĞINI SÖYLEMELİ VE seçimleri boykot etmeli

Beğenmedim! (1)
Avatar
türkmen 2019-01-17 19:54:00

YERINDE BIR TESPIT.BASKA ALTERNETIF YOK.HATTA ÖDP TÜM SOL GRUPLARDA..

Avatar
001 2019-01-17 19:55:46

chp , iyi parti tamamda HDP ne alaka evet parmak mürekkebi geri gelmeli

Misafir Avatar
Nurali Boz 2019-01-18 06:49:05 @001

6 milyon oy almis bir partidir hdp sen kabul etsende etmesende chp iyi parti bunlar ile muzakere edip mucadeleyi beraber yapmalari sart

Beğenmedim! (1)
Avatar
İsmet İnönü 2019-01-17 19:09:58

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.

Avatar
Gunther 2019-01-17 20:04:58

belirtilen partiler, o kadar sahte secmenin bilinmesine ragmen, onlem olarak birsey yapmiyorlar, bari vatandasin onerilerini degerlendirin.

Avatar
köylü 2019-01-17 21:30:51

mine hanım doğru söylemiş cumhuriyetimiz arap işgali altındadır cumhuriyetçilerle şeriatçıların savaşı yaşanıyor ordumuz polisimiz emniyetimiz şeriatçı araoların eline geçti hazinemiz arapçıların eline geçti bizim paramızla saltanat sürüyorlar bu savaş türklerle arapların savaşıdır kürt kardeşlerimizde cumhuriyetim izdeden yanadırlar

Avatar
Gereksiz 2019-01-17 21:34:05

Mardin Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ahmet Türk "CHP’ye katkı sunmak istiyoruz, ama kendileri bu katkıyı reddediyor" demiş. Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avaneleri hdp ile CHP yi ilişkilendirip vatandaşlar arası ayrım yapmak ve akkoyunları uyutmak için masallar masallar masallar.

Avatar
aydın 2019-01-17 19:09:23

hala anlayamadılar hdp nin kripto parti oldugunu,ulan hdp enin derdi ataturk cumhuriyeti,bunun içinde chp yi gözüne kestirmiş,chp içindeki ajanlarla bu işi götürmeye çalışıyorlar,akp e halkı kutuplaştırmak istiyor,iste taşron parti hdp e,hdp chp ile birlikte görünüp ona teröre yataklaık eden parti görünümü vermek istiyor,bu bop taşronu hdp e islam federe devleti istiyor,islam konferansını topluyor,ust kimlik islam olmalı diyor,kürdü dinci dinci olmayan diye bölüp,kominist görüntüsü verip kriptpo solcuları vitrine taşıyarak,muhafazakar kürdü akp ye itekliyor