banner58

Kırklareli Müftüsü: Atatürk dinsiz ise biz neyiz?

Kırklareli İl Müftü Yardımcısı Adnan Zeki Bıyık, "Atatürk dinsiz ise biz neyiz?" diye yazdı. Toplumsal olaylara yönelik verdiği fetvalar ile tanınan müftü Bıyık, Atatürk'e hakaret edenlere karşı da, "Ahirette sizi onun ve Zübeyde Hanım’ın elinden kim kurtaracak?" dedi.

Kırklareli Müftüsü: Atatürk dinsiz ise biz neyiz?

Kırklareli İl Müftü Yardımcısı Adnan Zeki Bıyık, "Atatürk dinsiz ise biz neyiz?" diye yazdı. Toplumsal olaylara yönelik verdiği fetvalar ile tanınan müftü Bıyık, Atatürk'e hakaret edenlere karşı da, "Ahirette sizi onun ve Zübeyde Hanım’ın elinden kim kurtaracak?" dedi.

15 Kasım 2017 Çarşamba 09:55
34011 Okunma
Kırklareli Müftüsü: Atatürk dinsiz ise biz neyiz?

Kırklareli İl Müftü Yardımcısı Adnan Zeki Bıyık bir internet sitesine yazdığı 'Atatürk dinsiz ise biz neyiz' başlıklı yazısında, "Atatürk ölmüş gitmiş, ismini bir şekilde 'tarihe' yazmış, yapıp ettiklerinin hesabını tıpkı bize soracağı gibi ona da Allah soracak, diğer taraftan size göre önceden iyiydi sonra da kötü ise, son dönemlerini biliyor muydunuz?" dedi.

Adnan Zeki Bıyık'ın yazısı şu şekilde:

"Efendim her 10 Kasımlarda bir saldırmadır başlar. Vay Atatürk şöyle rakıcı, böyle hoca düşmanı, şöyle dinsiz böyle böyle kitapsız filan… Nasıl dinsiz kitapsızsa, ona sövenlerin önemli bir kısmı kitaplı olduklarından, daha ellerine bir kez bile Kuran’ı alıp okumamışlar, ama dinsiz dedikleri adam Kuran’ı defalarca okumuş üstünde hocalarla mütalaa yapmış, hatta kendisi devamlı okuduğu Kuranın üstüne küçük küçük notlar düşmüş…

ZÜBEYDE HANIM'IN ELİNDEN KİM KURTARACAK

Atatürk ölmüş gitmiş, ismini bir şekilde 'tarihe' yazmış, yapıp ettiklerinin hesabını tıpkı bize soracağı gibi ona da Allah soracak, diğer taraftan size göre önceden iyiydi sonra da kötü ise, son dönemlerini biliyor muydunuz? Bazı yanlış işlerinden dolayı tevbe edip etmediğini biliyor musunuz? Hayır. Peki islamiyette aslolan hüsn-ü niyyet beslemek değil midir? Ya dediğim gibiyse Ahirette sizi onun ve Zübeyde Hanım’ın elinden kim kurtaracak?"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.11.2017 14:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-11-15 11:04:31

Valla ben bu onun bunun dinini imanını sorgulayan yobaz sürülerinden tiksiniyorum.Ulan diyelimki Atatürk dinsizdi.Onun varsa günahlarını sizleremi yazacaklarda buna kafayı takıyorsunuz a ahmak sürüsü.Siz onun bu memleket için yaptıklarına bakın,söylediklerine kafa yorun geri zekalılar.

Misafir Avatar
helal 2017-11-15 15:24:37 @Antalyalı Attalos

Bu saygı değer imam ı chp liler olarak destekliyoruz , seviyoruz bu imam chp lilere islamı sevdirdi helal olsun. islam hepizin dinidir. hepimiz müslümanız. müslümana layık olarak yaşayacağız. hacıya hocaya, camiye, dine diyanete , dindara, örtünmeye asla karşı çıkmayacağız bilakiz bizde dindar ları sevip onlar gibi yaşayacağız. ülkemiz in yüzde doksan dokuzu müslüman bizede müslümanlığı hakkı ile yaşamak yakışır. müslümanlar ancak kardeştir. müslümanlar birbirlerini çekiştirmez, iftra etmez. saygılar...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet 2017-11-15 12:27:54 @Antalyalı Attalos

İslam kimsenin ben müslümanım dedikten sonra hayır sen değilsin demesine asla izin vermiyor. İSLAM EVRENSELDİR müslüman birine kafir diyenin dini tehlikededir. bu yüzden karıştırmayın ağzınızı kalbinizi bozmayın. Atatürk ü biz ülkemizin lideri ve İslam topraklarında olduğu içinde aksinide bilemdiğimiz için müslüman diyoruz.ve seviyoruz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hasan 2017-11-15 11:46:41

atamıza kötü söz söyleyenlerin tamamı yavşak oğlu yavşaktır.

Avatar
Melek 2017-11-15 12:09:13

Bu açıklamaları diyanet işleri başkanından da bekliyoruz.

Avatar
Mehmet yazicioğlu 2017-11-15 12:28:14

İşte hoca din adamı böyle olur öbürleri soytarı Atatürk kadar taş düşsün başınıza inşAllah.

Avatar
cemal 2017-11-15 11:55:59

ulkenin boyle din adamlarina ihtiyaci var zaten hadinden fazla ayrimcilik var bence ornek din adami bunun gibi insanlar oldugu surece insanlarin islama bakisi daha guzel olur

Avatar