Kırmızı halıdan kırmızı listeye Salih Müslim...

İçişleri Bakanlığı’nın son güncellemesiyle kırmızı listeye 44, maviye 26, yeşile 34, turuncuya 37, griye 89 isim eklendi. Ankara'da kırmızı halılarla karşılanan PYD Sözcüsü Salih Müslim ismi de ilk kez kırmızı liste içerisinde terörden arananlar arasında yer aldı.

Kırmızı halıdan kırmızı listeye Salih Müslim...

İçişleri Bakanlığı’nın son güncellemesiyle kırmızı listeye 44, maviye 26, yeşile 34, turuncuya 37, griye 89 isim eklendi. Ankara'da kırmızı halılarla karşılanan PYD Sözcüsü Salih Müslim ismi de ilk kez kırmızı liste içerisinde terörden arananlar arasında yer aldı.

12 Şubat 2018 Pazartesi 08:46
Kırmızı halıdan kırmızı listeye Salih Müslim...

İçişleri Bakanlığı, terörden arananlar listesini güncelledi. 

Gazete Habertürk'ten Rıdvan Tezel'in haberine göre, İçişleri Bakanlığı’nın son güncellemesiyle kırmızı listeye 44, maviye 26, yeşile 34, turuncuya 37, griye 89 isim eklendi. Terör örgütü yöneticilerinin bulunduğu kırmızı listeye PYD Lideri Salih Müslim’in ismi de ilk kez eklendi. Müslim, 4 milyon TL ödülle aranıyor.

Müslim'in adı geçen hafta tartışmalara neden olmuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun PYD'yi terör örgütü ilan etmediğini söylerken; Kılıçdaroğlu grup toplantısında yanıt vermişti. PYD Lideri Müslim'in bir mahkeme tarafından terör örgütü lideri olarak tanımlandığı halde AKP hükümeti tarafından ağırlandığını hatırlatan Kılıçdaroğlu'nun konuşması sonrası, CHP milletvekili Mahmut Tanal Erdoğan'ın da aralarında olduğu AKP yöneticileri hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunmuştu.

URAL VE ERDAL DA VAR

Suriye’de Esad saflarında savaşan THKP-C Acilciler Lideri Mihraç Ural’ın aranma kategorisi kırmızı listeye yükseltildi. 4 milyon TL ödülle aranan kırmızı listede solcu terör örgütlerinden 28, bölücü terör örgütlerinden 89, dinci terör örgütlerinden 9, FETÖ/ PDY’den 10 kişi bulunuyor. 

Güncellenen listeye Sabancı suikastının faili DHKP/C terör örgütü mensubu Fehriye Erdal da ilk kez eklendi. Mavi renk kategorisinde aranan Erdal için belirlenen ödül miktarı 1.5 milyon TL. 

Terörle daha etkin mücadele için “Terörle Mücadele Kanunu” kapsamına giren suçların faillerinin yakalanmasına yardımcı olanlara ödül veriliyor. Ödüller için beş ayrı renk kategorisi belirlendi. Örgüt yöneticileri kırmızı renk kategorisinde 4 milyon TL, mavi listedekiler 1.5 milyon TL, yeşil listedekiler 1 milyon TL, turuncu listedekiler 600 bin TL, gri listedekiler 300 bin TL ödülle aranıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.02.2018 09:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-02-12 10:04:42

Ulke meselesinde,Kilicdaroglunu niye yalniz biraktiniz? Ulke meselelerini secime endekslemekten ne zaman vazgececeksiniz?

Avatar
Okur 2018-02-12 10:01:50

İnsan ister istemez soruyor !!! Pkk lilarin basina da odul konuldu mu ,yoksa osloda gizlice gorusulup,haburda halay mi cekildi? Apo ya ovguler niye sunuldu,apo ya sayin demeyle niye ovunuldu? O zaman mucadele edin diyenler neden kandan besleniyorlar diye suclandi? Suc orgutlerine niye ne isyedilerse verildi? Efendi sen babanin malini mi veriyordun?barzaniyle niye gurur duydun,ege adalarini yunana niye peskas cektin; oraya hangi secimde girmeyi dusunuyorsun? Yine sn cumhurbaskani na seslenerek diyorum ki senin karsinda soyledigin her seyi alkislayan tabanin yok,bize yutturamazssin nokta

Misafir Avatar
cok haklisin balik hafizali degilizki 2018-02-12 11:39:29 @Okur

hic biseyi unutmadik

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-12 10:10:29

Surekli aldatildiginizi soyluyorsunuz,istifa etmeyi dusunuyormusunuz? Afrine ulke meselesini cozmeye mi gidiyorsunuz kahraman olmak icin mi? Ulke meselesi icinse niye onceden gostere gostere girdiniz pyd ye hazirlanma firsati verdiniz bir davul zurna eksikti,onuda haburda yaptiniz.

Avatar
Okur 2018-02-12 10:15:04

Eyyyyyy" akape "Bir orgut ne zaman teror orgutu oluyor,ulkeye zarar verdigi zaman mi ,yoksa akapeye zarar verdigi zaman mi? Pkk ile niye gorustunuz? Yoksa siz bop esbakanlarindan birisiniz,size hersey serbest mi? Ulkeyi denemr tahtasina cevirdiniz,nasil olsa herseyi alkislayan tabaniniz var .

Avatar
ihanet yazısı yazmayın artık yeter. 2018-02-12 09:10:48

salih müslim ne zaman kırmızı halıda karşılandı? pekii o zaman müslimin vasfı neydi?
teröristmiydi? değildi, ama bu gün terör safında ve artık gereyi yapılacak. aynen içimizdeki pkk lılar gibi devlet büyüttü, okuttu, ilk orta lise üniverste derken vatanevlatları sandığımız dediğimiz bu soytarılar bir anda pkk ya katıldı, bir anda terörist oldu . buradan yorum yapanlar işin ciddiyetini bilmeden hükümete devletine kin kusmasın derim ben. bu gün ABD de düne kadar en iyi ortağımız en güçlü müttefikimizdi ama bu gün ihanet ediyor. ne yapalım?
sütü bozuklarla soysuzluğu ortaya çıkınca mücadele ederiz.

Misafir Avatar
abd bosunami bop esbaskanlik 2018-02-12 11:41:51 @ihanet yazısı yazmayın artık yeter.

gorevini verdi sen kimi kandiriyorsun 22 ulkenin siniri degisecek diye gazetede okumustuk demi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-12 11:05:51 @ihanet yazısı yazmayın artık yeter.

ABD bir gecede emperyalist oluyor,teröristler bir gecede teröris toluyor öylemi.Hiç bir şeyi doğru tahlil edemeyen sizin gibi malların yüzünden AKP bu kadar oy alıyor işte.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ercan 2018-02-12 10:26:07

ne kadar cahil yorumcularsınız sizin yapacagınız tek durum ülkeyi kaosa sokmak gaza gelmeyin bedelini agır ödersiniz dandik solcular dandik kemalistler dandik atatürkçü ve ya atatürkçü geçinenler

Misafir Avatar
tehditmi 2018-02-12 11:43:07 @ercan

ediyorsun ?? birileride dogrulari konusmak durumunda

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELE ME 2018-02-15 04:40:38

ÖZDEMIR SABANCIYI MIT ÖLDURDÜ zavali 16 yasidaki garson ve temizlikci kizin boynuna atilar ve BUNU Sabancinin ailesi biliyor belcika mahkemesi de kücük kizin bü adami öldürmedigi delileriyle tespit eti ve kizi serbest birakti kizin ismi oldu terörist