Koltuğu sonuna kadar kullanacak... Binali Yıldırım ne zaman istifa edeceğini açıkladı

AKP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım TBMM koltuğunu 18 Şubat'ta bırakacağını açıkladı.

Koltuğu sonuna kadar kullanacak... Binali Yıldırım ne zaman istifa edeceğini açıkladı

AKP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım TBMM koltuğunu 18 Şubat'ta bırakacağını açıkladı.

29 Ocak 2019 Salı 21:18
Koltuğu sonuna kadar kullanacak... Binali Yıldırım ne zaman istifa edeceğini açıkladı

TBMM Başkanı iken Anayasa'ya aykırı bir şekilde aday yapılan Binali Yıldırım, "Adaylık müracatım yapıldığı zaman Meclis Başkanlığı’ndan istifa edeceğim" açıklamasını yaptı. 

AKP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı yapılan Binali Yıldırım CNN Türk'te yayınlanan 40 soru programında TBMM koltuğunu adaylık başvurusu başladığı andan itibaren bırakacağını açıkladı. Yıldırım, "İstifa meselesi ile vatadaşı meşgul etmememiz gerekiyor, anlamsız yere istifa edip etmeyeceğim konuşuluyor. Benim için Meclis Başkanlığı görevi 18 Şubat'tan itibaren tamamdır" diye konuştu.

Binali Yıldırım, seçim çalışması yaparken TBMM Başkanlığı sıfatını kullanıyor. Ve istifa etmesi zorunlu olan 18 Şubat tarihine kadar bu sıfatı kullanarak seçim çalışması yapmaya devam edecek.

Son Güncelleme: 29.01.2019 22:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kaan 2019-01-29 23:48:58

büyük hata yaptın ve aday oldun.... AK PARTİ seçmeni ekonomik çöküş ve din istismarlarını artık yemiyor, kötü döneme denk geldin be abicim .. ekrem İmamoğlu hiç hesapta yoktu , karadeniz oylarına güvendin ama gitti çoğu... 3 veya 4 oyla gider İSTANBUL... büyük hataydı be usta... bak ta gör...

Avatar
GELE ME 2019-01-29 21:41:26

Binali yildirim istifa etmez istifa etse secimi kazanmasa secimin sonucunu kabul etmek zorunda kalacak istife etmiyecekki secimi kazanmadigi taktirde zaten kazanmiyacak eyer hille hurda fayda etmiyorsa bu defe erdogan savcisini emir verir binali yildirim istifa etmeden secime girdi bu anayasaya aykiridir der ve YSK SECIMI IPDAL EDER VE ISTANBULA BIR AKP LI KAYUM ATANIR IS BITTI

Avatar
gerçektenmi 2019-01-29 21:34:16

hayret

Avatar
Çin ali 2019-01-30 00:10:21

Duyan da kendi kararı sanır. İn demezse inemezsin . Bin demezse binemezsin. Koltuk elimde kaldı huhaaaha diye gülemezsin.

Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-29 21:37:16

istifa etmesinden kendisi karli cikar.obur turlu yasalari
hice saymak olurdu.karsi gorusten olsamda tebrik ederim,dogru
karar.

Avatar
Kemal 2019-01-29 22:07:39

İstersen etme CİNALİ efendinin yolundan,sözünden çıkma ama sende biliyorsun bu devranın sizin sonununuzun geleceğini şimdiye kadar yediğiniz haram paralar hiçe sayıp anayasa ihlali yapmalarınız aldığınız rüşvetler hepsi hesaba yazılmıştır günü geldiğinde bunlar tek tek sorulacak senden ve o Saray da oturan zat tan bekliyoruz az kaldı

Misafir Avatar
A 2019-01-30 03:48:09 @Kemal

Reis in Ali in demeden zinhar inmez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adnan 2019-01-29 23:08:18

Bu kadar niye bekledin baskan yasa gayet acik hukuk hepimiz icin keske
Keske millet bukadar gerilmeseydi bunu bizlerden iyi biliyorsun sana ve yuce Turk milletine hayırlı olsun

Avatar
Cinali 2019-01-30 00:45:44

İn aliyi harcamak için aday yaptılar.