Komünist Başkan'dan acil çağrı: Ses ol!

Tunceli'nin Ovacık Belediye Başkanı Komünist Partili Fatih Mehmet Maçoğlu, '#DersimYanıyor' diyerek acil çağrıda bulundu.

Komünist Başkan'dan acil çağrı: Ses ol!

Tunceli'nin Ovacık Belediye Başkanı Komünist Partili Fatih Mehmet Maçoğlu, '#DersimYanıyor' diyerek acil çağrıda bulundu.

11 Ağustos 2017 Cuma 12:56
127774 Okunma
Komünist Başkan'dan acil çağrı: Ses ol!

Tunceli ili Kutudere civarında başlayan yangın artarak devam ederken, yangına müdahale edilmediği iddia ediliyor.

İddaya göre yetkililer bölgeye 'acil güvenlik bölgesi' olduğu için müdahale etmiyor.

Yangının bölge halkına canlıların yaşam alanına büyük bir tehdit oluşturduğu belirtiliyor.

Yangınla ilgili Tunceli'nin Ovacık Belediye Başkanı Komünist Partili Fatih Mehmet Maçoğlu'ndan çağrı geldi. Komünist Başkan, "İnsan tüm varlığıyla doğanın bir parçasıdır. O yüzden her bir ağacın köküne düşen kor yüreğimizi yakıyor. Ses ol #DersimYanıyor  Bu yanan bizim doğamız, bizim soluğumuz. Doğal ve Kültürel varlıklar tüm insanlığın ortak değeridir... Yakmayın, yıkmayın.. #DersimYanıyor" diye yazdı. 


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.08.2017 16:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bilgilendirme. 2017-08-11 23:02:34

komünist mi kaldı diye yazan insan katıksız gerizekalıdır.

Avatar
hakan yılmaz 2017-08-11 23:30:31

Yorumlara bakıyoruz hala komist varmı diye söze başlamışlar ...Mesele Kominist var yada yok deyil Manşette de arızalı nedemek Komin
st başkan .....NBun sözler 3 sınıf kişi ağzı...vurgulanmak isdenen olay Orman Yangını ..... birde diğer tarafdan bakalım bu yangını kim çıkardı nasıl oldu neden kişiler bu orman yangını olduğunda Vijdanen haklı olarak Dikkat cekmek isdiyorlar Doğrudur Ormanlar Tabiatın ak çiğerleri d
ir en kısa sürede söndürülmes gerek ve yerine yenisi diklmeli vs..... Peki Başkanımız Asker polis devlet görevlileri masum köylü vatandaş Terörüstlerce Şehit edildiğinde JKobani ayaklanması yapıldığında Devlet mallarına zararlar verildiğinde Halızın Ananlarımızn Yürekleri kanıyordu ..Başkanmımz neden dikkat çekici şekilde böyle gazete manşetlerine Teröstleri lanetleyen demeçler veripde elinde bayrakla Tc devleyimizin yanındayız demedi ........

Avatar
MısırlıBaharat 2017-08-11 23:34:56

Size katılıyorum kominstmi kaldı diyen zat-ı muhterem!. İvet, dersimli o "AdaM" ne mutlu ona ki Komünist Adam.....

Misafir Avatar
hatırlatma. 2017-08-12 18:56:21 @MısırlıBaharat

Ama Atatürk koministleri sevmezdi, kominislerde Atatürkü? büyük bir çelişki yokmu ? kılıçdaroğlu bu kominis adamlada yakınen dostmu oluyor bu durumda?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yanıyoruz kelimesine hiç düşünmeden yorum yapan insanoğlu siz neyin siyasetini yapıyorsunuz söz konusu yangın..... bir an önce söndürelim çözüm bulalım yardım edelim denmesi gerekirken siz kafasını yediniz. Siyaset konuşmanın sırası mı şu bakış açısını 2017-08-13 06:25:43

Ek 250

Avatar
hatırlatma 2017-08-11 18:03:48

Türkiyede hala kominist varmı ? soyu tükendi biliyordum , rusyada kalmamış ama.. bizdekiler eski çağların kafasından desene.. kılıçdaroğlunu hemşehrisimi oluyor şimdi bu adam?

Avatar
İlhan Berk 2017-08-13 01:48:59

Komünist Kaldı Veya Kalmadı Söz Konusu Olan Bu Değil Ama Biran Önce Müdahale Edilmezse Dersimde Hiç Bir Canlı Kalmayacak.

Avatar
Bülent 2017-08-15 10:54:18

Kuş beyinli insanlar meele doğa yanıyor insanlık yanınıyor belediye başkanını getirip bir düşünce ile nasıl bağlıyorsunuz