banner87

Komutan F-16'lara böyle seslendi: ‘Bizi vurun, teröristler de ölsün’

Keltepe’de düzenlenen operasyonda sis nedeniyle Türk savaş uçaklarının bombardıman yapmakta zorlandığı, sahadaki komutanlardan birinin F-16 pilotlarına seslenerek, ‘Uçaklarımız bizi vursun, teröristler de ölsün’ dediği öğrenildi.

Komutan F-16'lara böyle seslendi: ‘Bizi vurun, teröristler de ölsün’

Keltepe’de düzenlenen operasyonda sis nedeniyle Türk savaş uçaklarının bombardıman yapmakta zorlandığı, sahadaki komutanlardan birinin F-16 pilotlarına seslenerek, ‘Uçaklarımız bizi vursun, teröristler de ölsün’ dediği öğrenildi.

03 Mart 2018 Cumartesi 09:44
Komutan F-16'lara böyle seslendi: ‘Bizi vurun, teröristler de ölsün’

Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar, 8 askerin şehit edildiği Keltepe’de düzenlenen operasyonda sis nedeniyle Türk savaş uçaklarının bombardıman yapmakta zorlandığını ve sahadaki komutanlardan birinin F-16 pilotlarına seslenerek, "Uçaklarımız bizi vursun, teröristler de ölsün” dediğini aktardı.

Habertürk TV’de konuşan Ağar, "Birkaç gündür bölgeye çöreklenmiş bir sis var. Bu sis görüşü çok azalttı, göz gözü görmez hale geldiği söylendi. Terör örgütü bu sisten yararlanarak tünellerden askerimize yaklaştı. Kahraman bir komutanımızın bir çağrısı var. 'Uçaklarımız bizi vursun. Bizim şehadetimizle birlikte teröristler de ölsün.' Bu söz harekatta sembol olabilecek bir örneklerden biri” ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin Suriye’nin kuzeybatısındaki Afrin bölgesinde gerçekleştirdiği Zeytin Dalı Harekatı’nın 41. gününde, Keltepe’de yaşanan çatışmada 8 asker şehit olmuş, 26 asker yaralanmıştı. Çatışma sırasında ATAK helikopterleri ve F-16'lar bölgeyi yoğun atış altına aldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.03.2018 10:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-03-03 10:33:40

Simdi gelde fikrini acikla. Bunu aciklayan kim? Güvenlik uzmani , cephede ne isi var ? Bu konusmaya nasil sahit olmus ve ya hangi güvenilir kaynadan almis..???????

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-03-03 12:05:41 @Ossmann

Bunu söyleyen herif AKP yalakası biri.Dötünden uyduruyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aliço 2018-03-03 11:47:50

Gayri nizami savaş uzmanı olarak söylüyorum, askerlik bir intihar veya ihtiyatsızlık mesleği değil, hayatta kalabilme ve milletini koruma sanatıdır. bu bir yobaz kokulu algı yönetimi haberidir.

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-03 13:15:19 @Aliço

Evet söylemezlerdi hayyam, ama kendi çıkarları için söyleyip ölünmesini isterler. herkes onlar için kendini feda etse zil takar oynar bu şeytan soyu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ömer hayyam 2018-03-03 11:55:27 @Aliço

o şerefli komutanın yerinde bende keşke şehadete ulaşabilsem diyen i..ne osman gökçek,n...man kurtulmamış,ve diğer yalancı i..neler olsaydı böyle bir komut verirlermiydi hayır veremezlerdi ha birde ortadan kaybolan iç işleri bakanı da söylermiydi acaba isterdimki giyinip kuşansın jöhler ve pöhlerle yemin edip cepheye gidip elemanlarına moral versin çünkü onlarında baş komutanı o ama nerde dp yi satan yarın bizide satar rüşvetçi izzet paşa gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-03 10:31:29

Bu söylem caresizligin göstergesidir.Sarayda oturan kendini padisah sanan kafayi yemis hirsiz isid zihniyetli nin kendi götünü kurtarmak icin ergenekoncu derinlerinde kürt düsmanligi üzerinden bu deliyi kullanmak istemeleri ülkeyi Suriye batagina sokmustur.Bu batakliga girdinmi cikamaz cikamadikca kaybetmekte kacinilmaz olacaktir yanliz kaybedenler maalesef yoksul türkiye halklari olacaktir.

Avatar
"İşin sadece uçağa kalmışsa çoktan bitmiş bu savaş 2018-03-03 13:46:59

Afrinini ilk günü" Uçağımızın pilotu 20 metre alçaldı" vb. atmasyon haberlerle kötü senaryolu kimsenin izlemediği "Türk filmi" çekmeye devam ediyorlar...Bir kere Dünya insanlığı MİT tırlarını RUSYADAN görüntülü izledi..İşidi alınan -satılan petrolleri ortaklarını izledi RUSYA bütün Dünyaya izletti..."Kobane düştü düşecek" diye rezil oldular sonra "amerika böyle bilgi verdi" dediler..O gün "Kobane düşmeyecek Tel Abyat düşecek" diyen Karayılan haklı çıktı..Akp nin işbirlikcisi işid yenilince sınırdaki KARA bayraklar inince "Sarıldık-çembere alındık-910 kilometre Kürt koridoru" vb. hop oturup hop kalktılar...Halbuki insan sevinir işte sınırımızda Kürt kardeşlerimiz va rahat uyuruz.git yap anlaşmanı..Salih müslüm Ankaradayken dedi "Bir kurşun sekerse biz gelip hesabını veririz Türk kardeşlerimiz rahat olsunlar" dedi Süleyman Şahı alıp getirdiler ama serde iktidarı kayıp etmek olunca bütün dünyayı "Düşman ilan ediyorlar" Yazık..Ülşkem inşaAllah kurtulur çıkarcı hırsız zihniyetlerden.

Avatar
texas 2018-03-03 14:29:44

yalan dolan haberlerle dünya sampiyonu oluruz kesinlikle