Konsensus’un İstanbul araştırması tartışıldı: 'CHP'de Gürsel Tekin öne çıktı'

Konsensus Araştırma Şirketi'nin İstanbul araştırması HaberTürk TV'de Didem Arslan Yılmaz'ın sunduğu Türkiye'nin Nabzı adlı programda tartışıldı.

Konsensus’un İstanbul araştırması tartışıldı: 'CHP'de Gürsel Tekin öne çıktı'

Konsensus Araştırma Şirketi'nin İstanbul araştırması HaberTürk TV'de Didem Arslan Yılmaz'ın sunduğu Türkiye'nin Nabzı adlı programda tartışıldı.

26 Mart 2018 Pazartesi 23:42
Konsensus’un İstanbul araştırması tartışıldı: 'CHP'de Gürsel Tekin öne çıktı'

HaberTürk TV'de yayımlanan Türkiye'nin Nabzı Adlı programda sunuculuğunu Didem Arslan Yılmaz'ın yürüttüğü tartışma programında Konsensus Araştırma Şirketi Başkanı Murat Sarı, Optimar Araştırma Şirketi Başkanı Hilmi Daşdemir, CHP Ankara Milletvekili Murat Emir, Ortadoğu Gazetesi Ankara temsilcisi Orhan Karataş ve Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür Konsensus’un İstanbul araştırmasını tartıştı.

Konsensus anketi: ‘Referandum bugün olsa hayır çıkardı’

İstanbul’un 39 ilçesinin 100 mahallesinde 2 bin kişi ile yapılan görüşmeyle seçmenin eğilimini ölçen Konsensus’a göre, 6 Nisan 2017 referandumu bugün aynı şekilde tekrarlansa evet oyu vereceğini söyleyenlerin oranı yüzde 46.5 olarak belirlendi. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için seçmenin de eğilimi ölçülürken, AKP’den Binali Yıldırım, CHP’den Gürsel Tekin öne çıktı. 

  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.03.2018 02:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin 2018-03-27 00:18:42

Akıllarınca millete yuturacaklar.o il baskaniylavo hdp den medet uman politikayla istanbul bitmiştir.ve tüm turkiye yi etkilemiştir.ulan asalaklarin isgal ettigi chp.halk zaten beni işten atarlarmi korkusunu yaşıyor.senin o istanbul il başkanını nasıl savunacak.

Misafir Avatar
AKLI GÖTÜNDE AYDIN 2018-03-27 10:42:02 @Aydin

Seni oradanda s....ler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mg 2018-03-27 10:22:55 @Aydin

Aydın yavşağı bakıyorum gene götünden konuşmaya başlamışsı. maaşlı trol . ishalini durduramıyormusun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-03-27 03:48:19

BEYNI GOTUNDE AYDIN DIKKAT ET BEN BURADAYIM.

Avatar
Vatandaş 2018-03-27 00:04:13

Dışarıdan yeşil türbe içi estağfurullah tövbe
Buna güç zehirlenmesi diyorlar
Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı orta ve küçük ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı alınca ne yapacağını şaşırdı ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur aybaşını getiremiyor ek iş de yapsa aile büyüklerinin yardımı da olsa bile perişan sözleşmeli personel şaşkın sözler tutulmadı diye şaşkın çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi kullandılar pişman benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamları getirdi ve çarşı pazar enflasyonunu artırdı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
chp 2018-03-27 08:36:08 @Vatandaş

Gürsel bey iyi fikir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Belediye 2018-03-27 04:45:51

Gürsel Tekin e o kadar destek var ise adaylar belirlenirken neden ön seçime girmiyor, girse milletvekili bile yapmazlar, başkan nasıl seçilecek. Millet başkanını seçerken geçmişi ne bakıyor, ne yapmış, basarbaşarısı ne, nerde çalışmış.?

Avatar
Halkın Sesi 2018-03-27 07:22:15

Birileri daha daha zenginlestikce daha daha yoksullasan millet gecim derdinde, bazı gerizekalilarda secim derdinde afrin derdinde...

Avatar