banner87

Konya Tuzlukçu’da CHP farkı: Fabrikadan alıp vatandaşa bedava veriyor

31 ilçe arasında tek CHP’li belediye olan Tuzlukçu’nun başkanı, komünist belediye gibi çalışıyor. Hibe malzemelerle yoksullara ev yapan, kadınlar için atölye açan Nurettin Akboğa, oylarını katlayarak artırıyor. Akboğa, “İyi topçu olduğu bilinir ama ben Erdoğan’a top oynatmadım’ diyor.

Konya Tuzlukçu’da CHP farkı: Fabrikadan alıp vatandaşa bedava veriyor

31 ilçe arasında tek CHP’li belediye olan Tuzlukçu’nun başkanı, komünist belediye gibi çalışıyor. Hibe malzemelerle yoksullara ev yapan, kadınlar için atölye açan Nurettin Akboğa, oylarını katlayarak artırıyor. Akboğa, “İyi topçu olduğu bilinir ama ben Erdoğan’a top oynatmadım’ diyor.

13 Nisan 2018 Cuma 10:39
Konya Tuzlukçu’da CHP farkı: Fabrikadan alıp vatandaşa bedava veriyor

Konya’da 31 ilçe arasında tek CHP’li belediye olan Tuzlukçu’da, oylarını sürekli artıran bir belediye başkanı var: Nurettin Akboğa… CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun da sevgisini kazanan Akboğa, fabrikalardan hibe yoluyla aldığı çimento, kiremit, boya, seramik ve hazır beton gibi malzemelerle evi girilmez durumda olanları yeni ev sahibi yaptırıyor. Akboğa, “İyi topçu olduğu bilinir ama ben Erdoğan’a top oynatmadım” diyor.

Yurt Gazetesi’ne konuşan Nurettin Akboğa, “Her kişi CHP’de belediye başkanlığı yapamaz. Yürek, cesaret ve medeniyet ister. Konya’da CHP’nin tek belediyesi olan Tuzlukçu, parti felsefesinden hiç ayrılmadı. Oylarını katlayarak, yükselterek gitti. Biz en son yüzde 68 ile seçimi aldık” ifadelerini kullandı.

AB’DEN DE HİBE ALMIŞ

Halkla tamamen bütünleştiklerini ifade eden Akboğa, şunları kaydetti:
“Halkımızın sorunlarını, kendi sorunlarımız olarak gördük, ihtiyaçlarını gidermeye çalıştık. Tuğla, kiremit, çimento, boya, hazır beton gibi malzemeleri fabrika ve atölyelerden hibe olarak alıp vatandaşa dağıtıyorum. 56 kişinin evlerini yaptık bu türlü toplamalarla. 68 kadın ipek halısı dokuyor. Şimdi tekstil atölyesi açıyoruz. Orada ilk etapta 25 kişiyle başlayacağız 100-150 kişiye çıkacağız. Kapalı pazar yerinden düğün salonlarına, camilerden okullara birçok hizmetlerimiz oldu. AB’den hibe alıp 4500 bağ fidesi, 600 meyve fidanı diktik. Bağcılık için araştırma merkezi kurduk. Burada geleneklerimiz arasında bulunan bağcılığı yaşatmaya çalışacağız.”

2019 hedefini yüzde 76 oy olarak açıklayan Akboğa, “Yaptırdığımız kamuoyu yoklaması bunu gösteriyor” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil 2018-04-13 10:58:12

ZATEN BU ULKEDE SADECE KOMINISTLER CALISIYOR VATAN VATAN BILEN BIR TEK KESIM VAR ODA KOMINISTLER DIGERLERIMI NE YAPIYOR CALDIKLARI PARALARI BAGLI OLDUKLARI ULKELERE KACIRMANIN PARDON TRANSFER ETMENIN PESINDELER MESELA BILALBILALLER VE BURAKLAR ALDIKLARI GEMILERI AMERIKAYA GONDERIP GEMILERINE AMERIKAN BAYRAGI CEKTIRIYORLAR MESELA BINALININ OGULLARI GEMILERINI HOLLANDAYA GONDERIP ORADA SIRKET KURUYORLAR MESELA RAHMETLI TURKES PARALARINI INGILTEREYE TRANSFER EDERDI KISACA GEMI PARA TRANSFER AVRUPA AMERIKA AMA COK GORUYOR DEGILIM ONLAR MILLIYETCI VE MANEVIYATCI DAMARDAN GELIYORLAR DEDELERI VAHDETTINDE PARA VE ALTINLARIYLA INGILIZ GEMISIYLE INGILTEREYE GITMISTI KOMINISTLIK KOLAY CALMA YOK CIRPMA YOK NASIL SIFIRLAYACAGIZ DERDI YOK ISVICREYEMI AMERIKAYAMI TRANSFER EDELIM DERDI YOK BU MUSLUMANLARIN ISI ZOR AMMA ARTIK ALLAHTA ONLARIN CALIP CORPTIGINA YARDIM ETMIYOR GERCEKTEN ISLERI ZOR HERHALDE IKI CIHANDA KOMINISTLER ICIN KOMINISTLER BU DUNYADA DERTSIZ YASAYIP OBUR DUNYADA CENNET EHLI OLACAKLARDIR HANI O PARALARI BOL SIFIRLI OLANLAR VARYA ONLARI BU DUNYADA SIFIRLAYABILIYORLAR AMMA VELAKIN OBUR TARAFTA O SIFIRLARININ HESABINI VERIYORLAR ODA YETIYOR GELME KUL HAKKIYLANEYLE GELURSEN GEL DIYEN ALLAHI DUYSALARDI BUNLARI YAPMAZLARDI ALLAHI DUYMAYIP DUNYAYI SIRTLAYANLAR DUNYAYI DUNYADA BIRAKIP CEHENNEMI SIRTLAMIS OLDULAR

Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-13 23:01:20 @Cahil

2001 ekonomi krizinde bile
simdiki durumdan 1000 kat daha iyiydik paramizdan 6 tane sifir silindi diye paramiz degerlenmedi zaten degerliydi 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira simdi ise euro 5 tl uzerinde dolar ise 5 tl yolunda devlete ait fabrikalar bankalar cogu sey satildi elde avucta az bisey kaldi millet borc bataginda millet et yiyemiyor insanlarin alim gucu azaldi gelir dagilimi arasinda ucurum var ve hala pembe tablo ciziliyor pess dogrusu pess

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gitsin gelmesin 2018-04-13 17:34:32 @Cahil

16 yıl öncesi TÜRKİYEnin durumu gitsin glmesin. AMİİİN.emekli maaş kuyruklarında sefil olmuştu. gecenin 3 ünde haydııı kuyruğa. akp ye teşekkürler.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
@Vatandaş x---cevap-koç 2018-04-13 17:33:11 @Cahil

Varandaş adlı yorumcu biz Türkiye vatandaşı olarak 16 yıl öncesinide biliyoruz gözümüzde canlandırıyoruz bu günkü Türkiyeyide. siz merak etmeyin biz gayet iyi değerlendiriyoruz. siz ne kadar kıvırarak lafı eyip büksenizde gerçekler ortada. Türkiyede 16 yıl önce okullarda bir sınıfta 70-80 öğrenci okuyordu bu günkü sınıflar 25-30 . 16 yıl önce Türkiyede sadece Ankara İstanbul arası bölünmüş yol vardı bu gün hemen hemen tüm illere bölünmüş yol var. 16 yıl önce uçağa havada bakardık nasıl bişeolduğunu bilmezdik bu gün Türkiyede uçağa binmeyen kalmadı. 16 yıl önce İstanbul Ankara arası otobüs fiyatı 100 tl idi bu günde 100 tl. .16 yıl önce şehirler susuzdu çöplük dağları vardı havasızlık vardı bu gün bunların hepsi gayet tıkırında. . vatandaş adlı yorumcu ya hakkı konuş ya sus. desduruna uymanı tavsiye ederim. veballa giriyorsun. AKP nin hakkını yitirmemek lazım.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
KOMİNİZİM ÇÖKTÜMÜ? 2018-04-13 16:51:40 @Cahil

CHP DE YAŞIYOR. KOMİNİZİM.. KILIÇDAROĞLU ON NUMARA KOMİNİSTTİR.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kominzim çökeli çoook oldu. 2018-04-13 16:50:34 @Cahil

Nasiiil? kimin malını kime veriyor? yandaşlarına veriyor. ver kominist ver. nereden BULDUN hesabı var haaa.---kominizimin kırıntıları bizdekiler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KİİİİM kkiiiimm? 2018-04-13 16:44:19 @Cahil

bu ülkeye kim bir çivi çakmışsa helal olsun. lütfen hakkı yitirmeyin .AKP çok hizmetler yaptı. ben hizmet edene oy veririm. öyle gazete başlıklarıyla ve rakiplerinin iftirası ile çaldıya çırptıya inanmam. hırsız lık olan bir ülkede yatırım olmaz, hırsızlık olan bir kişide başarı olmaz, hırsızda bereket olmaz. bence hırsız Kemal Kılıçdaroğludur ki bereketi yoktur. bereketsiz herif.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
sofi 2018-04-13 11:35:34 @Cahil

siyonizim, yahudi, hiristiyan , saldırıları var gücü ile sürerken birde kominizim belasını dsahaya sürdüler. müslüman mahallesinde salyangoz satıyorlar. uyaının zehir tacirleri aramızda kol geziyor.

Beğenmedim! (12)
Avatar
52 2018-04-13 12:10:58

bu akp seçmeni ne meraklıymış ylsuzluk ve hırsızlık yapmışlara destek vermeye *arkadaş esir ve köle alınmışsınız haberiniz bağmsızlığınız elden gidiyor tek adam rejimiyle fakat sizler kulağa meraklısınız az biraz onurlu bireylerolun *ne diyor ayette beynini kulanmayanın üstüne pislik yağdırırım ***

Misafir Avatar
@52 x***cevap 2018-04-13 16:39:54 @52

bu akp seçmeni ne meraklıymış ylsuzluk ve hırsızlık yapmışlara destek vermeye****52 misin ne isen. AKP seçmeni asla hırsza yolsuza birde soysuza oy vermez. vermiyorda. bu yüzden chp niz hdp niz diplerde sürünüyor.. İftiralarınız elinize yüzünüze bulaşıyor. AKP nin yaptığı yollar ortada yolsuzluk diyemezsin. yaptığı yatırımlar ortada hırsız diyemezsin. siz kendi kıç ınızdaki hiç çıkmayacak olan büyük yolsuzluk hırsızlık kazıklarına bakın. acısından saldırıyorsunuz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Cahil 2018-04-13 11:56:49

HERHALDE CENNETIN KAPISI KUL HAKKI YIYENE KAPALI INSANLARIN ALLAHLA ILISKISI ALLAHI ILGILENDIRIR O KONUDA KARAR VERICI YALNIZ ALLAHTIR TABI FIRAVUN GIBI KENDINI ALLAH SANANLAR HARIC ALLAH KUL HAKKINI KULA BIRAKIRIM DIYOR VE EGER KOMINISTLERIN HAKKINI YIYENLER SINAVDA KADRODA ISTE GUCTE HERNEREDE OLURSA OLSUN ONUN HESABINI ALLAH INDINDE KOMINISTLERE VERECEKTIR YOKSA KOMINIST SISTEM HİÇ OLMADIKI DIKTATORYA IMPARATORLUGU OLAN SOVYETLER VE CINI KOMINISTMI SANDINIZ ISTE HZ ALI BUNUN ICIN DEMIS BANA BIR HARF OGRETENIN KOLESI OLURUM DIYE KORKMAYIN KOMINIZM ASLA OLMAYACAK CALMAYA DEVAM IMAN DEVAM KUL HAKKI YEMEYE DEVAM VIZGI OTESINDE HESAP GUNU GORUSURUZ

Avatar
güven 2018-04-13 11:33:47

Şimdi tekrar hortlatmak stiyorlar KOMİNİZİM belasını. bak reklama bak. kominizim gibi bilmem ne belalar. yahu dinsizlik, namussuzluk, insanları robotlaştıran bir siztemdir KOMİNİZİM.

Avatar
Aydin 2018-04-13 12:04:16

Git bir istanbul il başkanıyla bir fotoğraf cektir sonra anket yaptir bakın kaç oy alacan.yaparmiyim enayimiyim diyorsan.elestirecen

Misafir Avatar
mg 2018-04-13 15:28:21 @Aydin

Aydın iti Yılmaz Büyükerşen için yazdıklarını buraya yapıştırmışsın. belki düzeltirsin. ayı oğlu ayı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydangalak 2018-04-13 12:45:03 @Aydin

senin aklın nerende saklı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAKAN 2018-04-13 16:13:12

BAŞBAKAN,CB OLACAK ADAM GIBI ADAM.HALKINI SEVMEK KOMINISTLIKLE EŞDEĞERDE TUTULAN ÜLKEMIZDE,HIRSIZLIK YOLSUZLUK,YAPANLARA MILLETIMIZ PRIM VERIYOR.MESELA (ÇALIYORLAR AMA ÇALIŞIYORLAR)DIYEN MILLETIN KENDISIDE
ÇALIYORKI ÇALANLARI SEVIYOR.
AMA İŞTE HELÂL SÜT EMMİŞ,KENDINI HALKINA ADAMIŞ HALKIN NEFERI OLMUŞ KAHRAMAN BELEDIYE BAŞKANI.ALLAH ONU KORUSUN.ÇÜNKÜ MEMLEKETIMIZDE IYI OLAN IYI IŞLER YAPANLAR SEVILMEZ.MISÂL RAHMETLI ECEVIT GIBI MERHUMA YAŞAR-KEN TÜRK MILLETİ IHANET ETMIŞTIR.

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 17:20:14

İktidar Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-13 19:51:23

BEYNI GOTUNDE AYDIN.