banner83

Korkunç iddia! Öğretmen 7 erkek öğrenciye tecavüz etti

İzmir Dikili’deki özel bir erkek öğrenci yurdunda görev yapan bir erkek öğretmenin, 7 öğrenciye tecavüz ettiği iddia edildi. Olayla ilgili bir kişinin gözaltına alındığı öğrenildi.

Korkunç iddia! Öğretmen 7 erkek öğrenciye tecavüz etti

İzmir Dikili’deki özel bir erkek öğrenci yurdunda görev yapan bir erkek öğretmenin, 7 öğrenciye tecavüz ettiği iddia edildi. Olayla ilgili bir kişinin gözaltına alındığı öğrenildi.

21 Aralık 2017 Perşembe 14:26
Korkunç iddia! Öğretmen 7 erkek öğrenciye tecavüz etti

İlk belirlemelere göre 7 öğrencinin öğretmenleri Ö.F tarafından cinsel tacize uğradıkları iddiaları üzerine araştırma başlatıldığı öne sürüldü. Öğretmen hakkında şikayetçi olunduğu ve olayla ilgili savcılığın soruşturma başlattığı iddia edildi. İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü olayla ilgili idari soruşturma başlatırken, krizle mücadele ekipleri de görevlendirildi. 
 

Ayrıntılar geliyor…

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.12.2017 16:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gunah 2017-12-21 14:44:03

eskiden bu tarz haberleri duymazdik artik hergun bu tarz haberleri duyuyoruz gunah gunah

Misafir Avatar
akp den dolayı 2017-12-21 22:45:13 @gunah

dikakt ettinmi AKP hükümeti gelince bu haberler çıktı

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP AİLE BAKANLIĞI 1 KERECİKTEN BİŞEY OLMAZ DİYORSA SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ . 2017-12-21 15:34:45

ENSER VAKIFI, imamlar,hocalar,haçılar,yaptı .Ve akp tili aile bakanlığıda..(( 1 KERECİKTEN bişey olmaz diye MISADE etti )) akp ti hükümeti ,devleti ..SAPIK ,TECAVÜZCÜ İMAMLARI ,HOCALARI ,HACILARI VE AKP BAKANLIĞI İÇİN NOMAL )) 16 sene bu adı iğrenç olaylar sadece basınlarda duyman. Kimbilir daha ne kadar böyle İĞRENÇ .TECAVÜZ OLAYLARI VARDIR DA ÖRTBAHAS ..EDİLİYOR AKP AİLE BAKANI 1 KERECİKTEN Bİ ŞEY OLMADIĞINI ..MISADE ETTİĞİ İÇİN ..O aile bakanlığının ..çocuklarına ,oğlan ,kız demeden torunlarına kadarda demeki küçük büyük tecavüz etseler 1 üstesinden bişey olmaz der mi bilemeyeceğim..!!

Avatar
AKP AİLE BAKANLIĞI 1 KERECİKTEN BİŞEY OLMAZ DİYORSA SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ . 2017-12-21 15:35:52

ENSER VAKIFI, imamlar,hocalar,haçılar,yaptı .Ve akp tili aile bakanlığıda..(( 1 KERECİKTEN bişey olmaz diye MISADE etti )) akp ti hükümeti ,devleti ..SAPIK ,TECAVÜZCÜ İMAMLARI ,HOCALARI ,HACILARI VE AKP BAKANLIĞI İÇİN NOMAL )) 16 sene bu adı iğrenç olaylar sadece basınlarda duyman. Kimbilir daha ne kadar böyle İĞRENÇ .TECAVÜZ OLAYLARI VARDIR DA ÖRTBAHAS ..EDİLİYOR AKP AİLE BAKANI 1 KERECİKTEN Bİ ŞEY OLMADIĞINI ..MISADE ETTİĞİ İÇİN ..O aile bakanlığının ..çocuklarına ,oğlan ,kız demeden torunlarına kadarda demeki küçük büyük tecavüz etseler 1 üstesinden bişey olmaz der mi bilemeyeceğim..!!

Avatar
Rizeli 2017-12-21 16:47:54

Neden hep bu tarz pis haberleri reklam ediyorsunuz.
Ekonomi nedir?
Enflasyon nedir?
Milliyetçilik nedir?
Birlik nedir?
Beraberlik nedir?
Üretim nedir?
Gelişme nedir?
Büyüme nedir?
Sanki bilerek bu tarz haberler reklam ediliyor milletin psikolojisini yok ediyorsunuz.
Televizyonlar aynı özellikle Show ve Atv
Aman Allahım sanki haber kanalı değil magazin ve ölüm haberlerni servis ediyorlar.Birde evlilik ve gençlik programları tamamen kültürümüzü yok etmek için aptal aptal programlar yapıyorlar.
Bu yaşıma geldim böyle rezillikler görmedim.
Avrupada gazeteler televizyonlar 500 yıl ileride...

Avatar
şerefsiz 2017-12-21 22:46:49

Nasıl bir öğretmenmiş şerefsiz böyle adamları yaşatmayacaksın sıkacaksın kafaya gebersin şerefsiz sapık ulan biz erkeklere lekedir bu leke

Avatar
rafet AKSARI 2017-12-27 20:20:05

Bu tür adamları araştırmadan, soruşturmadan yurtlara alanlar birinci sorumlu. Bu şerefsize ne tür ceza verilecek merak ediyorum. Hayavana verecegizmiz ceza çok ağır olmalı hatta müebbet cezasıbile az. O çocuklar nasıl atlatacak yaşadığı taravmaları. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın. Lanet olsun senin gibi şerefsize, lanet olsun o yurtları denetlemeyenlere.

Avatar
hasan 2017-12-21 20:57:43

öğrenci yurdu işi sadece devletin olmalıdır.bu sapık zihniyetlere evlatlarımız emanet edilemez.özel yurt kavramı kaldırılmalıdır.midemiz kaldırmıyor artık bu namussuzlukları.devletimiz bu işi artık çözmelidir.cemaat yurtları sapıklık yuvaları olmuştur