banner87

Koruması Adnan Oktar operasyonunda tutuklanan Cumhuriyet Başsavcısından son dakika kararı

İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Hadi Salihoğlu, korumasının tutuklanmasının ardından istifa ettiğini duyurdu.

Koruması Adnan Oktar operasyonunda tutuklanan Cumhuriyet Başsavcısından son dakika kararı

İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Hadi Salihoğlu, korumasının tutuklanmasının ardından istifa ettiğini duyurdu.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 19:37
Koruması Adnan Oktar operasyonunda tutuklanan Cumhuriyet Başsavcısından son dakika kararı

İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Hadi Salihoğlu'nun koruması polis memuru Özdemir Uygun, Adnan Oktar Operasyonu kapsamında dün tutuklandı.
Tutuklama kararının ardından Başsavcı Salihoğlu bugün emekliliğe ayrıldı.

Salihoğlu istifa dilekçesinde ailesinin onayıyla emekli olmaya karar verdiğini belirterek "Birdenbire Emekli olmak insanların aklına soru işareti getirse de gönül rahatlığı içinde arkama baktığımda aydınlık yüzler gördüm ve bu şekilde emekliliğe karar verdim" ifadelerini kullanıyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-07-25 23:20:34

Başsavcı Salihoğlu sıvışmak istiyor. kim bilir godosun hangi davalarina baktin?

Avatar
BİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİP 2018-07-25 21:54:04

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Misafir Avatar
DAHA KARPUZ KESECEKTİK ????? 2018-07-27 16:38:11 @Bİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Polis Amca 2018-07-27 16:40:27

Kaçmasına izin vermeyin ülen !!!!! :)

Avatar
Nurali Boz 2018-07-25 22:58:58

Isik okulunda okumus fetosun murudu ve adnananin kedicikleri ile aski mesk ettimde ayrildim desen daha yerinde olurdu sanirim

Avatar
yörük haydar 2018-07-26 09:21:41

hadi len bu güne kadar adam gibi cumhuriyet savcılığı yapmamış .ihbarları değerlendirmemiş. şimdi ne yapılacak bu savcının mal varlığı araştırılacak ama durun durun bu yanlış olur baş noktada olan insanların ve yakınlarının ve rüşvetçi bakanlarınki araştırıldımıki bu vatandaşın araştırılsuın oda haksızlık olur.

Avatar
Tayyipsever 2018-07-25 23:00:55

Yargıtaya üye seçilemeyince (bunu seçmediler)yaşıda63 olunca bu durum tuzu biberi oldu jest mest değil böyle biline

Avatar
Harun 2018-07-25 19:44:04

Sen lazdın demi,kürdün deniz görmüşü

Misafir Avatar
HARUN = AARON = YAHUDİ PEYGAMBER 2018-07-27 16:49:37 @Harun

kihkih..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-07-26 09:24:12 @Harun

önce lazın ne demek olduğunu öğrenin yavşaklar karadenizin hepsi laz değildir .lazlar trabzonun bir kesimi artvinin kuzeyi ve rizenin tamamını kaplar genelde burunlar sivri değil pinpon topu gibi yuvarlaktır ismail kahramanın burnu gibi.kulaklarda çok büyük olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DOGAN 2018-07-25 20:05:35

KİM DÜŞMASA LAZI KÜRT Ü OLMAZ DENİZ GÖRMÜŞÜ GÖRMEMİŞİ AYNIDIR