banner87

Kritik görüşme: Kılıçdaroğlu, Akşener'i ziyaret edecek

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun, Perşembe günü İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i ziyaret edeceği açıklandı.

Kritik görüşme: Kılıçdaroğlu, Akşener'i ziyaret edecek

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun, Perşembe günü İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i ziyaret edeceği açıklandı.

09 Nisan 2018 Pazartesi 17:49
Kritik görüşme: Kılıçdaroğlu, Akşener'i ziyaret edecek

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nun bir heyetle perşembe günü saat 10.30'da, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'i ziyaret edeceğini duyurdu.

Tezcan, gazetecilerin, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun, liderlerle çalışma takvimini sormaları üzerine "Genel Başkanımız, bir heyetle birlikte perşembe günü saat 10.30'da, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'i ziyaret edecek" yanıtını verdi.

Kılıçdaroğlu’nun cumartesi günü ise Hatay’ı ziyaret edeceği kaydedildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 18:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-09 18:19:18

Sizler bir yerlerinizi yırtmaya çalışmayın algı operasyonları boşuna. Bu görüşmeler olacak halk istiyor Milli irade halk cephesinin yani HAYIR bloğunun kurulmasını istiyor. Tıpkı gezide olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü olmak için HALK ittifakını kuracak. Zaten durumda buna kayıyor. Mutfaktaki yangını söndürmek, içeride ve dışarıda güçlü Türkiye Cumhuriyeti için bu gerekli. Tok açın halinden anlamazı sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
Kılıçdaroğlu yaralı ay aslan. 2018-04-10 10:45:56 @Vatandaş

Afrin operasyonunda çoook kankası soydşı sırdaşı elemanlı öldürüldü yastadır. Türkiyeye aşırı saldırması yaralı oluşundandır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
izmirli 2018-04-10 09:16:59 @Vatandaş

Sahte bakışlar bunlarınki. İhanet, intikam üçkağıtçı bakışlar bunlar.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-04-09 18:00:52

Bu Haberlere yorum Yazan Aydın isimli kişi bir Ermeni Rum bozmasıdır

Misafir Avatar
001 2018-04-10 00:31:59 @Kanal faresi Aydın

2 si 1 arada nickli orsxpu çocugu al ananıda bu memleketten skir ol git it sürüsü

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2 si bir arada 2018-04-09 18:39:38 @Kanal faresi Aydın

İKİ UŞAK BİR ARADA. . Bu halk sizi istemiyorrrr. selo demirtaşınızı da yanınıza alın ABD ye gidin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-04-09 18:41:33

Mercimek beyinli Aydin, Oslo'da, Habur'da, İmralı'da, Kandil'de Dolmabahçe'de görüşen anlaşan bildiri yayınlayan,hendek kazmalarına müsaade eden, beraber megri megri megri söyleyip ağlaşan cani aponun metninin okunmasına müsaade eden, hain pyd nin Türkiye üzerinden kobani ye geçiren, selam söyleyen, kardeşlik mesajları veren, pyd ile birlikte Süleyman Şah türbesini apar topar taşıyan pyd emanet eden ve buna benzer olayları yapan veya yaptıran kimdi? Bunlardan senin haberin varmı? Balık hafızalısın galiba. Önce önünden ye. Kemik yalamaya devam. Milli irade bunları unutmadı ve unutmayacak. Merak etme. Senin bu algı operasyonların iyi de oluyor saflar sıklaşıyor ve hatta kemikleşiyor. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve senin gibi karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak. O zaman vay haline. Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor İYİ günlere

Avatar
001 2018-04-10 00:30:19

Birleşin ittifak yapın hadi yaaa bu başımızdaki dikkataörü devirin yaa hadiiii amaa

Misafir Avatar
CHP fetöcülerin işgalinde. 2018-04-10 10:47:30 @001

Atatürkçüler VATAN PARTİYE GEÇİYORUZ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yolsuz ziyaret 2018-04-09 18:07:54

Kılıçdaroğlu ne kadar Türkiye karşıtı varsa onlarla dirsek temas. SELAHATTİN DEMİRTAŞ ı ziyaret etti FETÖ tutuklularını silivri cezaevinde ziyaret etti. Türkiyeye KUMPAS kurma içinde olan BÜYÜKELÇİLERLE ttoplantı yaptı. ZAMAN GAZETSİ ni destek ziyareti yaptı. şimdide ABD nin fetö üç üncü ayağı Meral ı ziyaret edecekmiş. eder eder otrak ÜLKEMİZE KUMPAS peşindeler. aziz Türk milleti bunların niyetini iyi anlayalım .

Avatar
NoTayyip 2018-04-09 19:29:43

Ben sunu derim.turkiye halklari sahtekarlari artik tanimali..bir kac kurusluk menfaat icin destek olanlarin millilikle bir alakalari olamaz..bu kadar her yanlislari ap acik ortaya cikmis bir iktidar batili bir ulkede olsa asker ve yargi birsey yapamiyorsa halk onlari zindanlara koyardi..bu kadar korkaklik ve cikarcilik bitmeli..insanlar guven icinde yasamali..iktidardaki zat hergun birilerini uyduruk yakistirmalarla disarida insan birakmadi..aslinda en kirlisi odur saygilarimla...

Avatar
HAKAN 2018-04-09 20:38:53

BÖYLE FIKIR ALIŞ VEMELERDEN DOĞAL NE OLABILIRKI.BAZI BASIN MENSUOLARI ÖKÜZ ALTINDA BUZAĞI BULACAKLARINI ZANNEDIYOR.

Avatar
Aydin 2018-04-09 22:46:30

Meral akşener gerçek milliyetçi olsa ben sen demirtaş pkk a terör örgütü degil demesine göz yuman medet umana yaklasmaz

Misafir Avatar
001 2018-04-10 00:30:39 @Aydin

oroxspu çocugu aydinn

Beğenmedim! (0)