Küçücük çocuklara hem türban taktılar hem de gelinlik giydirdiler

İstanbul - Esenler Neyyir Turhan İlkokulu’nda küçük kız çocuklarına gelinlik benzeri kıyafetler giydirip türban takılması tepki çekti...

Küçücük çocuklara hem türban taktılar hem de gelinlik giydirdiler

İstanbul - Esenler Neyyir Turhan İlkokulu’nda küçük kız çocuklarına gelinlik benzeri kıyafetler giydirip türban takılması tepki çekti...

19 Temmuz 2017 Çarşamba 22:31
2454 Okunma
Küçücük çocuklara hem türban taktılar hem de gelinlik giydirdiler

İstanbul - Esenler Neyyir Turhan İlkokulu’nda küçük kız çocuklarına gelinlik benzeri kıyafetler giydirip türban takılması tepki çekti.

Okulda düzenlenen Kuran Kursu sonunda kız çocukları gelin gibi giydirilip taç takıldı tören düzenlendi.

Ellerindeki dövizlerde "Çok oynayan değil çok okuyan hafız olur gibi" çocuk psikolojisine  uymayan  davranışlar sergilenmesi dikkat çekti.

İşte o fotoğraflar:


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
texas 2017-07-19 23:16:17

bu böyle gitmez. artik bunlara dur demenin zamani geldi,ya kanli ya kansiz olacak yoksa bu ülke arabistana dönecek,silahli mücadele sart baska caresi yok

Avatar
veli 2017-07-19 22:36:19

yok ya cus valla cus ya rabim bildigi gibi yapsin alayinizi

Avatar
Bülent 2017-07-19 23:52:14

Ulan şerefsizler, küçücük kız çocukları gerdeğe mi soracaksınız? Kur'an'ın Nur Suresi 31. Ayet'inde başörtüsü diye birşey yok, Kur'an dili üzerinden Türkçeye tercüme edenler başörtüsü diye tercüme ediyorlar. Başörtüsü değil ve yalnız örtü ve omuzlarından göğüsleri üzerine diye.

Avatar
Murat yilmaz 2017-07-20 05:08:29

Bu yobazlar neyin kafasini yasiyorlar Bunlara insan desem degil,Hayvan desem hic degil Bunlar zamaninda fare deliklerinde yasayip kendi yonetimleri geldikten sonra ortaya cikan insanliga meydan okuyan neye benzedigi belli olmayan yaratiklardir.

Avatar
Çok okuyan mı? 2017-07-20 09:57:46

1-Eğer bu Millet indirilen Kitabı okusaydı ülke bu durumda olur muydu?
2-Allah ile aldatan Kitap sız Hoca fendileri dinsizleri baş tacı ederr miydi?
3-Türk ün töresinde olmayan emevi zindanı burka-başörtüsü-cüppe şeytan üçgenine kabul eder miydi?

Avatar
dde aksakallı 2017-07-20 09:37:23

size ne kardeşim çocukların aileleri razı ise,sizde kendi ibadetinizi kurslar kurup istediğiniz gibi aleni yapın.onlar sizi haber yapsın.bunu haber yapmakla siz adamların reklamını yapıyorsunuz.bunları yakın markaja alıp bırakmayacaksın,yaptıkları yolsuzluk ve hırsızlıkları,vatsaptan atın medyaya herkes bilsin bakalım dinlerini gerçekten yapıp uyuyorlarmı??*??**?

Avatar
ülkem 2017-07-20 08:23:48

REZİL SİZSİNİZ, REZALET SİZSİNİZ. Beş, alto, yedi, on yaşlarında bikini giydirip baly dans yaptırınca onları övüyorsunuz boy boy resimler çekiyorsunuz. türbanlı müslüman kız çocuklarını mim liyor resimleri göstermiyorsunuz. bu AHLAKSIZ lığın tavan yaptığını gösteriyor. Bu müslüman toplumun içinde bunları yapmanız utanmazlığınızın yüzünüzde ar perdesinin kalmadığını çok açık ifade ediyor. müslümanlar saldırgan değil sizi Allah cc ye havale ediyorum.

Avatar
teksas, bülent, veli, murat yılmaz A CEVAP**** 2017-07-20 08:28:20

Müslüman düşmanı olmazsanız böyle yorumlar yazmasınız. gavur bile sizden musammalı yazıyor düşmanlığını be. . münafık sınız müslüman diye görünüyorsunuz.. mini mini cıplak dans ettirilen anne kuzusu kızları, karete tekvando öğrenen piknli kızları görmüyormusunuz? kör olasılar sizi.