banner87

Kulisler bu haberle çalkalanıyor

Milletvekili aday listesine giren bakanlardan bir bölümünün, AKP’nin seçimde 315’in üzerinde vekil çıkarması halinde istifa ettirilerek yeniden kabineye alınabileceği belirtiliyor.

Kulisler bu haberle çalkalanıyor

Milletvekili aday listesine giren bakanlardan bir bölümünün, AKP’nin seçimde 315’in üzerinde vekil çıkarması halinde istifa ettirilerek yeniden kabineye alınabileceği belirtiliyor.

24 Mayıs 2018 Perşembe 08:38
Kulisler bu haberle çalkalanıyor

Hürriyet'ten Nuray Babacan'ın haberine göre, AKP’de Başbakan dahil 22 bakanın milletvekili listelerine konulması bu isimlerin yeni dönemde bakan yapılmayacağı şeklinde yorumlanırken, parti kurmayları bunun istisnası olduğunu belirtiyorlar. AK Parti kurmaylarına göre, eğer AK Parti 315 bandının üstünde milletvekili çıkartırsa, birkaç ismin istifa ettirilerek bakan yapılması sağlanabilecek. Ancak partinin 315’in altında milletvekili çıkarması durumunda tüm milletvekillerinin TBMM’de kalacağı yorumu yapılıyor.

ALIN 30 VEKİLİ...

Başbakan Binali Yıldırım dahil toplam 22 bakanın milletvekili listelerine konulması ve illerde liste başlarına yerleştirilmesi, bu isimlerin gelecek görevlerine ilişkin yorumları da beraberinde getirdi. Kulislerde, bu isimlerin parti ve Meclis’te görev üstleneceği dile getirilirken, yeniden kabinede yer almalarının belli şartları olduğu belirtiliyor.

AK Parti kurmaylarına göre, 22 kişinin yeniden bakan olarak görevlendirilmesinin tek bir şartı bulunuyor. AK Parti’nin Meclis çoğunluğunda sorun yaşanacağı iddiaları nedeniyle listeleri güçlendirme planı yapan Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın, sadece milletvekili sayısının beklenenden yüksek çıkması durumunda, bu isimlerden bazılarını istifa ettirerek bakan yapma yoluna gideceği, ancak sayının sınırlı olacağı dile getiriliyor.

AK Partililere göre, bu konuda kritik eşiği 315 milletvekili oluşturuyor. Parti, 600 milletvekilinden 315’inden fazlasını alırsa, bu bakanların istifa edip kabinede görev üstlenmeleri sözkonusu olacak. Eğer AK Parti’nin milletvekili sayısı 315’in altında olursa hiçbirine kabinede görev verilmeyecek. Bunun, Erdoğan’ın B ve C planları kapsamında olduğu ifade ediliyor.

Parti kurmayları, “Cumhurbaşkanı bakanlara ‘Alın 350 vekili sizi bakan yapayım’ mesajı vermiş gibi” değerlendirmesi yapıyorlar.

YILDIRIM İSTEDİ

Yıldırım’ın milletvekili adaylığı da konuşulan bir konu oldu. Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın konuyu kendisine sorduğu ve Yıldırım’ın adaylığı tercih ettiği dile getiriliyor. Yıldırım’ın bir süredir TBMM Başkanlığı’nı istediği ifade ediliyordu. Partililere göre listelerdeki en büyük sürpriz, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak’ın milletvekili adayı gösterilmesi oldu. Partinin milletvekili sayısı hesabı tutarsa yeniden bakan olacaklar arasında Albayrak’ın ismi de sayılıyor.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
MilletvekiliAKPİstifa
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp.bitmiştir.. 2018-05-24 09:02:14

akp.yetkilileri alttakileri dama taşı gibi kullanıyorlar..

Misafir Avatar
AKP'li Babalar Ve Oğulları... 5 Yılda parladılar 2018-05-24 15:01:57 @akp.bitmiştir..

https://www.youtube.com/watch?v=iHRUjU5YXwQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
unutmadik 2018-05-24 13:25:05 @akp.bitmiştir..

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-24 13:23:35 @akp.bitmiştir..

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah cc buyuruyor 2018-05-24 09:17:20 @akp.bitmiştir..

Halbuki Kur’an-ı kerimde, fitne kötülenmektedir. Birkaç âyet-i kerime meali şöyledir: (Onlar öyle sapıklar ki, yeryüzünde fitne ve fesat çıkarırlar.) [Bekara 27] (Onlara; "Yeryüzünde fitne fesat çıkarmayın" dendiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.) [Bekara 11] (Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür.) [Bekara 217] (Kalblerinde eğrilik olanlar, fitne çıkarmak için, âyetleri kendilerine göre yorumlar.) [Al-i imran 7] (Onlar fitne çıkarmak için can atarlar.) [Nisa 91] (Onlar yeryüzünde bozgunculuğa koşarlar; Allah ise bozguncuları sevmez.) [Maide 64] (Fitneden sakının.) [Enfal 25] (Yeryüzünde fitne fesat çıkaranlara lanet olsun.) [Rad 25] Fitne, Müslümanlar arasında bölücülük yapmak, onları sıkıntıya, zarara, günaha sokmak, insanları isyana kışkırtmak demektir. (Hadika, Tarikat-ı Muhammediyye, Berika)

Beğenmedim! (5)
Avatar
Yenice 2018-05-24 09:53:08

Ulan 16 yıl oldu içine ettiniz memleketin utanmadan sıkılmadan yorum yapıyor bu akp li salaklar

Misafir Avatar
nıt: @Yenice x----cevap 2018-05-24 16:17:30 @Yenice

ıt: @Yenice x----Hızlı trenler, her ile uçaklar uçağı havada seyreden bir milletin uçağa binmeyeni kalmadı kardeş. her ilimize bölünmüş yol, hastaneler ortada iltişim, ulaşım teknoloji, askeri teçhizat temini , insan hakları özgürlük demokrasi, karakolda günlerce tutulan zanlıya AKP 24 saat sınırı getirdi ve avukat hakkı tanıdı. işkence kalktı, rüşvet kalktı. memur bu gün git yarın gel deme dönemi bitti, memur öğretmen limon satma dönemi bitti. yazmakla bitmez. sizi neden yalan yazıyorsunuz yoks bu güzelliklerden haberinizmi yok? AKP ile devam kardeş. sen kazanırsın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hasan 06 2018-05-24 09:51:18

Hadi ordan hala akp diyen aptallar varya

Avatar
Türknevzat 2018-05-24 11:04:05

Kim istifa ediyor,Hükümet mi? Allah mı söyletti.geç bile kaldılar.

Avatar
Sercan 2018-05-24 11:55:34

Ey akp li zeka özürlüler 16 yıl iktidar olması tayyibin akıllı olmasından değil sizin gerizekali olmanızdan kaynaklı

Avatar
cevher doğanay 2018-05-24 11:05:40

hile ile dolar düşmez hile yapmak müslümanlıkta yoktur. sanki bu ülkeyi bunların dedeleri kazanmış ta bırakmak istemiyorlar.

Avatar
chp batıyor 2018-05-24 10:36:34

CHP koridorlarında ağır küfürlerin yankılanmasına neden olan kavga şöyle gelişti: Kılıçdaroğlu, seçim bölgelerinde çalışmalarını tamamlayıp rapor hazırlayan komisyon üyeleriyle yaptığı toplantının ardından listeye son şeklini verdi. Kılıçdaroğlu listeyi Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcanla birlikte şekillendirdi. PM seçimlerinde delegelerden büyük destek gören Tuncay Özkan ani bir kararla İzmirden İstanbula kaydırıldı. PM toplantısı için Genel Merkezde bulunan Özkan bunu öğrenince adeta deliye döndü. Koşar adımlarla Tezcanın odasına giren Özkan, neden İstanbula kaydırıldığını sorduktan sonra küfür etmeye başladı. Tezcan ise, Sizi İzmir İl Başkanı ve Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu istemiyor” yanıtını verdi. Bu cevaba iyice sinirlenen Özkan, Tezcana yumruk salladı. Bu yumruğa Tezcan da karşılık vermek istese de güvenlik görevlilerinin araya girmesiyle büyük bir kavga önlenmiş oldu.

Misafir Avatar
Zeybek'ten şok iddia : AKP'Yİ AMERİKA KURDU 2018-05-24 13:34:00 @chp batıyor

https://www.youtube.com/watch?v=KFzdXvYfHVE

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-24 13:25:38 @chp batıyor

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emlak 2018-05-24 11:07:54

Emlak vergisini ödedim. Yüzde 25 zamlı...

Misafir Avatar
haklyım ama 2018-05-24 18:28:51 @Emlak

@Emlak x-----o emlaklar burnundan gelsin emi.

Beğenmedim! (0)