Külliye'de kritik görüşme başladı! İşte ilk fotoğraflar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, ziyaret kapsamında çalışma yemeğinde bir araya geldi.

Külliye'de kritik görüşme başladı! İşte ilk fotoğraflar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, ziyaret kapsamında çalışma yemeğinde bir araya geldi.

15 Ağustos 2018 Çarşamba 14:03
Külliye'de kritik görüşme başladı! İşte ilk fotoğraflar

Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde gerçekleyen görüşmelerde ikili ilişkilerin tüm boyutlarıyla ele alınması, ayrıca gündemdeki diğer konularda kapsamlı görüş alışverişinde bulunulması öngörülüyor.

Çalışma yemeğinden fotoğraflar paylaşıldı
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.08.2018 16:02
Anahtar Kelimeler:
KatarErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gülün adı 2018-08-15 15:19:51

görüşme kayıt altına alınsın şeyhe para karşılığında ne verilecek.. araplardan para dileniyoruz eyy Atam sen bu günler içinmi kurtardın bu ülkeyi

Misafir Avatar
alooo katarlı şeyhh 2018-08-15 21:45:51 @gülün adı

evett efem,bizim getirdiyimiz 1500 adet bavul varya evet efem yarın 100 adedini yanında getir buraya yatırım yapuyormuş gibi yap zarrab gibi tamammı kanka tamam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-08-15 14:18:56

Yobazin umut kapisi katar.

Avatar
D 2018-08-15 16:16:53

Kiriz bahane muhabbet şahane

Avatar
Ah vatan 2018-08-15 15:54:15

doların ateşini düşüren katardan gelen sıcak para .Açıkça geçici borç bulundu. Bütçe açığı hala devam ediyor. Bence dolareın tek düşürme yöntemi var Sarayın satılığa çıkarılması Tüm milli varlıklar eridi. En son saray kaldı

Avatar
sohbet 2018-08-15 16:25:18

Kayipeder: nasilsin?
Damat: iyiyim cok sükür.
Damat: siz nasilsiniz?
Kayinpeder: bizde iyiyiz cok sükür, bir yaramazlik yok.
haydi afiyet olsun....:))

Avatar
Duvar 2018-08-15 18:53:14

Duvardaki motiflere bakılırsa hiç Türklük görmüyorum. Hanimkoylu zihniyet.

Avatar
Baran 2018-08-15 16:09:25

Iyiki araplar var Allahi tan vaz gecti akp...

Avatar