Kurultay sonrasında Bahçeli'ye toplu istifa şoku

MHP Selçuklu İlçe Başkanı Güzide Çipan ve yönetim kurulu üyeleri, dün yapılan kurultay sonrası görevlerinden istifa etti.

Kurultay sonrasında Bahçeli'ye toplu istifa şoku

MHP Selçuklu İlçe Başkanı Güzide Çipan ve yönetim kurulu üyeleri, dün yapılan kurultay sonrası görevlerinden istifa etti.

19 Mart 2018 Pazartesi 16:29
Kurultay sonrasında Bahçeli'ye toplu istifa şoku

MHP Selçuklu İlçe Başkanı Güzide Çipan, bazı yönetim kurulu üyeleriyle birlikte dün Ankara'da yapılan partisinin kurultayına katıldı. Çipan, kurultay sonrası ilçe yönetim kurulu üyeleriyle birlikte, istifa etti. Çipan, ''Gördüğüm lüzum üzerine MHP Selçuklu İlçe Başkanlığı görevinden, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte istifa etmiş bulunmaktayım" dedi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.03.2018 17:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
taban ve tavan 2018-03-19 16:35:14

Hani taban ve tavan aynı şekilde düşünüyordu. Gemi su alıyor battı batacak

Misafir Avatar
mhp icin 2018-03-26 01:22:43 @taban ve tavan

el fatiha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-03-24 23:03:33 @taban ve tavan

ekonomi ortada

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ah Körler ah 2018-03-20 09:42:37 @taban ve tavan

chp nin isyanını çöküşünü görmez, kendi kıçlarındaki kazığı görmzler. mhp nin gözündeki kılı abartırlar. ya bu kadar küstah olabilirmi insan? ulan deyyuslar mhp de Bahçeli silme oy aldı . chp de bölünmüşlük işgal gün yüzüne çıktı. 48 milletvekilini, Atatürkçü 48 Milletvekilini yok saydılar. susturdular sindirdiler. tehdit ettiler.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Tek başına evde 2018-03-19 16:57:26

Tek başına kalacaklar

Misafir Avatar
mhp 2018-03-26 01:24:32 @Tek başına evde

ruhuna el fatiha
gule gule mhp

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mhp 2018-03-23 03:34:37 @Tek başına evde

tarihe karisir

Beğenmedim! (1)
Avatar
sait 2018-03-19 17:12:57

bu işler ters gidiyor galiba aklı başında ülkücü bu ittifaka evet demez kardeşim. geçmişi unutmaz.

Avatar
MHPlilerin cogunlugu 2018-03-19 16:39:59

bu 180 derece donusten rahatsiz.

Misafir Avatar
bb 2018-03-19 17:03:24 @MHPlilerin cogunlugu

En baba çöküş chp de olacak. bu millet ihanet çilere kabadayılara oy vermez.

Beğenmedim! (51)
Avatar
Tek başına evde 2018-03-19 17:00:40

Tek başına kalacaklar

Misafir Avatar
sevgiliden 2018-03-20 09:44:45 @Tek başına evde

mhp tek başına, halkı ve akp ile ülkenin savunucusu. ammaa chp çok kollu, chp, hdp, iiy barti, pkk, ypg, abd, ab, nato, israil ooooo çok karışık çok bol kualisyon. ama nafile bu halk bu nları sandığa gömecek.

Beğenmedim! (16)
Avatar
alparslan 2018-03-19 18:12:05

tabanı gereksiz gorduler tavanda pişirmeye basladılar nasıl olsa tabana yedirriz diye düşündüler ....taban varsa parti vardır artık tabanı iknanız çok zorrrrrrrrr

Avatar