Macron'dan çok konuşulacak Türkiye ve Rusya yorumu

Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Esad rejiminin Doğu Guta'daki kimyasal saldırısının Türkiye ve Rusya'nın arasını açtığını söyledi.

Macron'dan çok konuşulacak Türkiye ve Rusya yorumu

Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Esad rejiminin Doğu Guta'daki kimyasal saldırısının Türkiye ve Rusya'nın arasını açtığını söyledi.

15 Nisan 2018 Pazar 23:02
Macron'dan çok konuşulacak Türkiye ve Rusya yorumu

Esad rejiminin Doğu Guta'nın Duma bölgesinde gerçekleştirdiği kimyasal saldırı sonrası ABD ve İngiltere ile birlikte Şam yönetimine ait kimyasal tesisleri vuran Fransa'nın Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, operasyonla ilgili çok konuşulacak değerlendirmelerde bulundu.

"FÜZELER HEDEFİNİ VURDU"

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, Suriye'ye yönelik saldırı kapsamında ortak Fransız jetlerinden ateşlenen tüm füzelerin hedefini vurduğunu söyledi.

"ESAD'IN SALDIRILARI TÜRKİYE VE RUSYA'NIN ARASINI AÇTI"

"Putin'e Suriye'nin kimyasal silah kullanmasında Rusya'nın suç ortağı olduğunu söyledim" diyen Macron ayrıca, Esad rejiminin kimyasal saldırılarının Rusya ve Türkiye'nin arasını açtığını ileri sürdü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.04.2018 23:39
Anahtar Kelimeler:
RusyaTürkiyeMacronFransa
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fitat 2018-04-15 23:10:42

Simdilik tayonun putine kazik attigi dogru,yanliz putinin tayoyu maymuna çevirecegi itimali çok yüksek.

Misafir Avatar
eyy fransa esad in kimyasal silah 2018-04-16 06:20:58 @Fitat

kullandigini gozlerinle gordunmu ?? esad basari elde etmisken niye kimyasal sillah kullansinki ??
suriye ile savas sebebini kim cikartmak istiyorsa kimyasal silahi onlar kullanmistir millet aptal degilki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy fransa amaciniza ulastinizmi ?? 2018-04-16 06:19:07 @Fitat

Esad rejiminin Doğu Guta'daki kimyasal saldırısının Türkiye ve Rusya'nın arasını açtığını söyledi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2018-04-15 23:12:09

Kimyasal tesisleri vurdunuz iyi ettiniz de ? O tesislerdeki kimsayallar ne oldu patlatınız ya niye kimse ölmedi mademki kimyasallar vardı nasıl risk aldınız vurdunuz yalan yalan üstüne müsülamanların petrolüne konup onları savaş batağında çıkarmadan silah satmak işiniz bu

Avatar
recep 2018-04-15 23:30:13

fuzelerin asil hedefi buydu galiba. bagzilari da sazan gibi oltaya geldi. amerikan aşkından gozleri ve beyinleri kamasmis olsa gerek

Avatar
Cahil 2018-04-16 02:01:39

KIMYASAL SILAH YALANI ABD NIN BOP PROJELERININ TEMELIDIR ABD ATACAGI HER ADIMDAN ONCE KIMYASAL SILAH LAFINI ORTAYA ATAR IRAKTADA AYNEN BOYLEYDI TABI CARTERIN BIR DEYIMI VARDI BIZIM COCUKLAR SIMDI TURKIYEDE CARTER IN COCUKLARI HEMEN AMERIKANIN SESI MODUNA GECTILER DEVAM EDIN COCUKLAR BABALARI 1990 LARDA MEFTA OLDU HABERLERI YOK ARTIK NE ABD NE INGILTERE VE FRANSA DUNYADA SADECE ORTADOGU ISLAM ULKELERINDE HUKUMLERI VAR MYNMAR BILE BU ULKELERI TAKMIYOR YENI VE BUYUK DUNYAYI TANIMAK ISTIYORSANIZ AMERIKALILARI BESLEYEN CINE BAKIN AMERIKANIN AC KARNINI DOYURACAK PARASI NILE YOK HER AMERIKALININ CEBINDE ENAZ 3000 DOLAR CIN PARASI VAR YENI VE GUCLU DUNYA LIDERI CIN HEMDE ALLAHA INANMAYAN BIR MILLET

Misafir Avatar
bop esbaskanimiz 2018-04-16 06:21:42 @Cahil

gorevini yapiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derin 2018-04-16 03:47:44

Eder bulur güzelim kalır sanma yanına E İlahi Adalet diye bir şey var deyilmi . Ne ekerlerse onu görecekler..

Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-04-16 05:37:24

eyyy akp dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ??meclisi milli iradeyi by pass ettiniz bunun neresi demokrasi ??? mit ordu polis zaten akp nin emrinde daha ne kadar ohal i surdurceksiniz ohalsiz terrore karsi mucadele edemiyormusunuz ?? ayrica varlik fonunun terrorle ne ilgisi var khk ile yasalastirdiniz pes valla yeter artik ecevit kibris i alirken ohal mi vardi ??? ayrica yunanlilarin isgal ettigi keci adasini ne zaman geri alacaksiniz hepsi vatan topragi burnumuzun dibi yani

Avatar
Ayhan 2018-04-16 08:21:27

Hâlâ yalan söylüyor macron emmanuel macron efendi libya'yı ilk vuran senin uçakların değilmiydi macron efendi fransız değilmi köküne kibrit suyu.