Mahkeme, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun talebini reddetti

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Man Adası belgelerine ilişkin açıklamaları nedeniyle Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının aleyhine açtığı 1.5 milyon TL’lik manevi tazminat davasında, mahkeme hakiminin Facebook hesabında Rabia sembolü olduğu gerekçesiyle hakimin reddini istedi.

Mahkeme, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun talebini reddetti

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Man Adası belgelerine ilişkin açıklamaları nedeniyle Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının aleyhine açtığı 1.5 milyon TL’lik manevi tazminat davasında, mahkeme hakiminin Facebook hesabında Rabia sembolü olduğu gerekçesiyle hakimin reddini istedi.

10 Nisan 2018 Salı 16:36
Mahkeme, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun talebini reddetti

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 21 Kasım 2017 tarihindeki partisinin grup toplantısında, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yakınlarının vergi cenneti olarak anılan Man Adası'ndaki bir şirkete milyonlarca dolar yolladığı iddiasında bulundu. Kemal Kılıçdaroğlu'nun yapılan para transferine ilişkin belgeleri açıklaması üzerine, Recep Tayyip Erdoğan, kardeşi Mustafa Erdoğan, oğulları Ahmet Burak Erdoğan ve Necmeddin Bilal Erdoğan, kızları Sümeyye Erdoğan Bayraktar ve Esra Albayrak, dünürleri Özdemir Bayraktar, Sadık Albayrak, Orhan Uzuner, Osman Ketenci ve eniştesi Ziya İlgen Kılıçdaroğlu'na toplamda 1,5 milyon TL'lik manevi tazminat davası açtı.

Anadolu 20. Asliye Hukuk Mahkemesi'nde görülen duruşmaya, davacıların avukatları ile davalı Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik katıldı.

REDDİ HAKİM TALEP ETTİ

Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik celse arası dilekçe sunarak, hakimin reddi talebinde bulundu. Yargılamayı yapan hakimin tarafsızlığına dair kuşkuya düştüklerini belirten avukat Çelik, hakimin kardeşinin davanın tarafı olan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bir dönem danışmanlığını yaptığını, hakimin de Rabia sembollerini Facebook hesabında paylaştığını anlattı.

HAKİM, TALEBİ REDDETTİ

Hakimin reddi için gerekli koşulların oluşmadığını belirterek, reddi hakim talebini reddeden hakim Memnun Kılıç, ret gerekçesinde “Mahkeme hakiminin reddine gerekçe olarak gösterilen sosyal medya hesabı olan Facebook'taki Rabia sembollerinin varlığı gösterilmekte ise de, mahkeme hakiminin hayatının hiçbir döneminde sosyal medya hesabının olmadığı, mahkeme hakiminin abisinin iş bu davada taraf olmadığı anlaşılmakla talebin geri çevrilmesine karar verildi” ifadelerini kullandı.

KILIÇDAROĞLU'NUN EKONOMİK DURUMU ARAŞTIRILACAK

Mahkeme, davalı Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatının davacıların sahip oldukları şirketler ve banka hesap bilgileri konusunda araştırma yapılması yönündeki talebini reddetti. Öte yandan davalı Kılıçdaroğlu'nun ekonomik durum araştırmasının yapılması için Çankaya İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne tekrar yazı yazılmasına karar vererek duruşmayı erteledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 18:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-04-10 17:08:49

akp sandıkta yenilecek işte o zaman anayasaya uygun davranmayan hakimlerin yargılanması görülecek buna kimsenin şüpesi olmasın bu atatürkün kurduğu cumuhuriyetini yıkmaya kimsenin gücü yetmez üç beş kuruş memfat için kendini satanlara duyrulur ***bu vatan şehit kanlarıyla kuruldu ve bunu kimse unutmasın bu ülkenin atatürke bağlı askeri ve milleti sonsuza kadar var olucak***

Misafir Avatar
deli dolu 2018-04-20 09:00:13 @52

OYYY kemoooo oyyy. paçalar tutuşmuş. aday olsa bir bela olmasa bir bela. çıldırmak üzere. chp lilerde bu sarhoş ubaşlarından atmak gayretinde ama nasıl onlarda bilmiyor ne yapacağını. ama chp baraj altında.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
milyon dolarlarin kaynagi nedir 2018-04-16 16:45:10 @52

merak ettik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
paranin kaynagini bilmek 2018-04-16 16:44:41 @52

bizlerin hakki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zavalı kemo 2018-04-11 09:20:01 @52

Zavallı adama nasıl bir rol biçmişler insanlıktan çıkıyor . patronlarına yaranmak için insanlık dışı eylem ve söylemlere giriyor. zavallı. acınacak durumda. ama tedavisi yok. karantinaya alınması lazım. Kılıçdaroğlu her saniye dahada batıyor. ve çıkıyor günaha batıyor ve inanlıktan da çıkıyor. batışıda çıkışıda felaket zavallıııı.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
CHP ye kızıyorum 2018-04-11 09:11:25 @52

ABD'den flaş hamle: Savaş gemileri Akdeniz'e doğru yola çıktı ABD Donanması, Harry Truman Uçak Gemisi Taarruz Grubunu Akdenize sevkediyor.***************DÜNYA NE YAPIYOR Türkiyenin ana muhalefet partisi ne yapıyor? YÜRÜYOR ah chp aaah. seni olmaz olasın. ülkemizin ayağındaki bir PRANGADIR CHP.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ankara 2018-04-10 21:58:07 @52

Devlet var oluş mücadelesi veriyor. devletin hükümetin kademeleri canla başla Dört koldan terörle, ekonomi ile ülkemize savaş açmışlar. biz ülke olarak onlarla mücadele ederken Kılıçdaroğlu chp kastenmi hükümetin çalışmasını wengellemek istiyor, kastenmi suni gündem oluşturuyor. bu savaş durumumnda chp suç işliyor bence. ülkesine ihanet ediyor.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Adil 2018-04-10 17:16:12

Bir gün ADALET sanada layım olacak Ey Adaletsiz Hakim.

Avatar
Cahil 2018-04-10 16:43:59

MAHKEMEMI DALGAMI GECIYORSUNUZ FETULLAH GULEN ARTIKLARI YENI VE BUYUK FETULLAHCILAR MAHKEME ADALET VARSA VARDIR SU MAHKEME DEDIKLERINIZI FATIH SULTANIN ELINE VERSENIZ BU MAHKEMELERIN KATLINE KARAR VERIRDI KRALIN USAKLARINI MAHKEME DIYE ANLATMAYIN FETOSLERIN ADALETI

Misafir Avatar
kemooo yAAA 2018-04-10 18:17:06 @Cahil

asıl REDDİ sana biz seçmenler yapacağız. arkana bile bakmadan gideceksin. seni Türkiye düşmanı seniii. yalancı seniii iftiracııı , komplocuuu senii. pkk sevicisi seniii.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
tarafsız 2018-04-10 18:15:43 @Cahil

Bende parti falan yok, tarafsızım ama Türkiyemei seviyorum, bayrağımı seviyorum, milletimi ayırt etmeden seviyorum. siyasetçileri tanırım hayatımda tanıdığım en kötü siyasileri son yıllarda gördüm. hdp ve idarecileri, chp ve çoğu yöneticileri, iyi parti ülkücülükle alakaları yok. ve bunların başındakiler. siyaseti krlettiler. en doğru karar akp ve mhp birde bbp olacaktır.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
izmirli 2018-04-10 18:11:57 @Cahil

Kılıçdaroğlunun talebini HALK reddediyor. bu halk kılıçdaroğluna yüzde iki oy vermez. Atatürk partisi diye millet oy veriyor ama artık CHP de Atatürkçü kalmadı oy verende olmaz . bu chp baraj altında kalır bence.

Beğenmedim! (16)
Avatar
hakim fetö eğitimi almış allah affetsin diyenlerde 2018-04-10 18:11:54

bunların üzerine bok atsan parfüm attı derler ülkemizi kanser belesı gibi sardı bu dürzüler bunlardan 1mayısta meydanlara çıkıp bayram şeklinde gücümüzü göstermemiz lazımki deyyus oğlu deyyusluk yapmasınlar.

Avatar
zafer 2018-04-10 20:43:23

rabia işareti yapan hakim tayibe metiyeler yazan hakim kılıçtaroğlunun davasına bakacakmış kardeşide tayibin danışmanı iyimi

Avatar
hasan ali 2018-04-11 02:50:35

hırsız cetesi iş başında kılıctaroglu haklısın ama paraları hazırla bunlar hakim degil saray soytarısının uşakları

Avatar
Ergül YALÇIN 2018-04-10 16:57:15

büyükler derdi,yorumcu büyükler sizin gibi varlıklara,namusuz arsız,hırsız,şerefsiz derdi.

Avatar
Vatandaş 2018-04-10 18:11:08

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere