Mahkemeden yeni Eren Erdem kararı

CHP'nin tutuklu PM üyesi Eren Erdem'in itirazı reddedildi.

Mahkemeden yeni Eren Erdem kararı

CHP'nin tutuklu PM üyesi Eren Erdem'in itirazı reddedildi.

07 Şubat 2019 Perşembe 16:51
Mahkemeden yeni Eren Erdem kararı

23. Ağır Ceza Mahkemesi CHP PM üyesi Eren Erdem’in tutukluluğunun devamına karar verdi.

Ara kararda, “Dosya kapsamındaki mevcut delil durumu birlikte değerlendirildiğinde kuvvetli suç şüphesinin varlığını gösteren somut olguların bulunması, sanığın üzerine atılı suçun yasa maddesindeki cezasının alt ve üst sınırları 07/01/2019 tarihli İstanbul 24. Ağır Ceza Mahkemesinin kararı göz önünde bulundurulurak CMK’nın 100 ve devamı maddeleri uyarınca tutukluluk halinin devamına” karar verildi.

Son Güncelleme: 07.02.2019 17:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kardelen 2019-02-07 18:02:53

Bir kabadayı çıkıyor ortaya silahlanın diyor bir sanatçıda yapılanı anlatınca kışkırma oluyor, bunlar yeyütmezmiş gibi her türlü naneyi yapanlara hiç bir müdahale yok Eren Erdemi çıkarmamak için her türlü mudaleyi yapın sevsinler sizin anlayışınızı

Misafir Avatar
eeeebaykal itinin eseri 2019-02-08 09:41:30 @Kardelen

siz minareler süngü camiler kışlamız diyen fetöcülere adil davranırsanız oda yakaladımı düter sizi işte ele.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kanunlar 2019-02-08 09:11:05 @Kardelen

İdamlık herif tahliye talep ediyor. HAİNLERE İDAMMMMM

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Salkimsacak 2019-02-07 22:06:11 @Kardelen

Başına 1500.000 TL ödül konmuş işid üyesi kahpe adlı kontrol altına alınıp serbest bırakıldı bu arkadaş içerse ulan sizin adaletinizi sikiyim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-07 17:58:32

Sn.Erdem sen cumhur hükümeti tarafından tutulan siyasi rehinsin. MİT tırlarını, 17/25 yaşananları unutmadık, unutmayacağız.

Avatar
oguz ozturk 2019-02-07 18:17:27

MILLI PIYANGOCULAR NE ZAMAN TUTUKLANACAK ACABA EYY SAVCI BEYLER HAKIM BEYLER

Avatar
derman 2019-02-07 23:30:08

Eren erdeme burada ne kadar küfür eden varsa ben onların taaa aanansını skyyım

Avatar
Üzülme senin arkanda olan yoldasin can dündar var 2019-02-07 17:56:06

Hani senin gecmiste söyledigin sözlerinden biri olan su meshur sözün" Eger iran türkiyeye karsi bir savasa girerse ben iranlilarla bilrikte türkiyeye karsi savasirim sözün, var ya iste o günden beri gözümüzden düstün
özellikle senin yoldasin olan su can dündar seni destekliyor diye mesaj atiyor ya kanma, gün gelir seni de vatanina ihanet ettigi gibi kalkar satar

Avatar
Hz. Mevlana 2019-02-07 17:59:07

Sеn diri oldukçа ölü yıkаyıcı sеni yıkаr mı hiç?

Avatar
Salkimsacak 2019-02-07 22:05:22

Başına 1500.000 TL ödül konmuş işid üyesi kahpe adlı kontrol altına alınıp serbest bırakıldı bu arkadaş içerse ulan sizin adaletinizi sikiyim

Avatar
Deniz 2019-02-08 00:36:27

Kemal neden milet vekili yapmadı hadı gidin chp oy verin.