banner87

Mansur Yavaş’tan Melih Gökçek'in istifasına gönderme!

2014 yerel seçiminde Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı için Melih Gökçek'le yarışan ve çok az bir fark ile seçimi kaybeden Mansur Yavaş, Melih Gökçek'in istifa açıklaması yaptığı sırada sosyal medya hesabından dikkat çeken bir mesaj paylaştı.

Mansur Yavaş’tan Melih Gökçek'in istifasına gönderme!

2014 yerel seçiminde Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı için Melih Gökçek'le yarışan ve çok az bir fark ile seçimi kaybeden Mansur Yavaş, Melih Gökçek'in istifa açıklaması yaptığı sırada sosyal medya hesabından dikkat çeken bir mesaj paylaştı.

28 Ekim 2017 Cumartesi 14:47
Mansur Yavaş’tan Melih Gökçek'in istifasına gönderme!

Yavaş, Gökçek istifasını anlatmak için konuşmasını yaptığı sırada ”İnleyen nağmeler…” şeklinde tweet attı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emin Koç 2017-10-28 14:54:40

HIRSIZ Ì..... MELÌH.

Misafir Avatar
ülkem 2017-10-28 23:03:47 @Emin Koç

Bir gerçek var ortada MELİH GÖKÇEK ZAMANINDA ANKARA ANKARA OLDU. Gökçek öncesi Ankara bir gecekondu şehriydi. Gökçek Ankarayı başkente yakışan bir kent yaptı . bu GERÇEK. amma çaldımı , yolsuzluğu varmı burasını bilemeyiz. bilmediğin birşeyide söylemek iftira olur , ihanet olur. rabbim iftira etmekten hepimizi korusun amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2017-10-28 21:22:57 @Emin Koç

emin koç HASİTTİR LEN MANYAK. ULAN SEN MELİH GÖKÇEKİN YÜZDE BİRİ KADAR DÜRÜST OLAMAZSIN BE . nasipsiz seni, uymuşsun şeytanlara saldırıyorsun rasgele ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
dizo ha dizo 2017-10-28 15:13:43

siz istifa etirilsenizde istifa etsenizde AKP artik kurtaramazsiniz Yalniz sen deyil fetocu BUTUN akp liler FETOCUDUR biz sizin tiyatronuzun sirrini coktan cözmüsüz siz hic biriniz FETOYA düsman deyilsiniz insan kendi kendine düsman olurmu

Avatar
TC 2017-10-28 21:27:47

ANKARALIYA CEVAP
I. MELIH SERVETINE NE DERSIN DUNYAYI GOTURDU
SIZIN GIBI AHMAKLAR VARSAYIMLARLA BOK ATIN YAPTIGINIZ BU

Avatar
Son gulen iyi guler. 2017-10-28 23:34:38

Son gulen Mansur Yavas.

Avatar
ankarali 2017-10-28 21:20:58

İnleyen nağmeler değil, inleyen bir mansur yavaş var. seçimi kazanmış olsaydı şimdi ne servetleri olacaktı ama şimdi yok ona inliyor. inlesin bakalım. başkasına çamur atmakla kendini pak göstermeye çalışıyor. ah ah. gerçekleri konuşa bilecek yiğitler nerde?

Avatar
obez 2017-10-28 23:57:29

Bin Ali'nin gemileri & Erdoğan'ın gemicikleri....HAYIR
https://www.youtube.com/watch?v=QUlWbyR_JBM

Avatar
gemicikler 2017-10-28 23:58:20

Bilal Erdoğan gemicikleri büyüttü!..
https://www.youtube.com/watch?v=9Du33DtrV10

Avatar
servet 2017-10-28 23:58:41

http://www.abcgazetesi.com/iste-erdoganin-kucuk-capli-dedigi-bilalin-serveti-3990h.htm