banner87

Maranki'nin skandal sözleri RTÜK’e şikayet edildi

Prof. Dr. Ahmet Maranki'nin skandal sözlerinin yayınlandığı Akit TV, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK)'e de şikayet edildi. CHP Balıkesir Milletvekili Ahmet Akın tarafından yapılan şikayette, Akit TV'nin, “Yayınlar, ırk, dil, din, cinsiyet, sınıf, bölge ve mezhep farklı gözeterek toplumu kin ve düşmanlığa tahrik edemez” hükmüne aykırı davrandığı belirtilerek gereğinin yapılması istendi.

Maranki'nin skandal sözleri RTÜK’e şikayet edildi

Prof. Dr. Ahmet Maranki'nin skandal sözlerinin yayınlandığı Akit TV, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK)'e de şikayet edildi. CHP Balıkesir Milletvekili Ahmet Akın tarafından yapılan şikayette, Akit TV'nin, “Yayınlar, ırk, dil, din, cinsiyet, sınıf, bölge ve mezhep farklı gözeterek toplumu kin ve düşmanlığa tahrik edemez” hükmüne aykırı davrandığı belirtilerek gereğinin yapılması istendi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 18:04
Maranki'nin skandal sözleri RTÜK’e şikayet edildi

Sözcü'den Ümit Türk'ün haberine göre, Prof Dr. Maranki’nin sözlerine tepkiler dinmiyor. Skandal sözlere ilişkin CHP Milletvekili Tur Yıldız Biçer’in suç duyurusunda bulunacağını açıklamasından sonra, CHP Balıkesir Milletvekili Ahmet Akın da RTÜK’e şikayette bulundu.

RTÜK’E ŞİKAYET EDİLDİ

Şikayet dilekçesinde, Akit TV'de yayınlanan ‘Bilgi Savaşları' adlı programa katılan Maranki’nin sarf ettiği, “Bizim şayet aksi olursa gidecek hiçbir yerimiz yok. Ben onun için, umudum Kaf Dağı'nın arkası 25 Haziran'dır. Olmadı zaten, o zaman artık Belgrad Ormanı'nda ağacın dibinde, talim şeyimizi oraya gömdük. Çıkaracağız sokağa artık” ifadeleri hatırlatıldı.

“YAYINLAR, YASADA BELİRTİLEN HÜKÜMLERE AYKIRI OLAMAZ”

Söz konusu yayının, 6112 Yasa’nın 8. Maddesi birinci fıkrasında ifade edilen, “Yayınlar, ırk, dil, din, cinsiyet, sınıf, bölge ve mezhep farklı gözeterek toplumu kin ve düşmanlığa tahrik edemez” ve “ Yayınlar, suç işlemeyi, suçluyu ve suç örgütlerini övücü nitelikte olamaz” hükümlerine aykırı olduğu ifade edildi.

“GEREĞİ YAPILSIN”

Dilekçede, “Bu yayının belirttiğim yasa maddeleri çerçevesinde değerlendirilerek, yayın kuruluşu hakkında gereğinin yapılması ve sonucunun tarafıma bildirilmesi hususlarını rica ederim” denildi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akit TV ye de 2018-05-24 18:21:07

sorusturma acilmali yeter artik ya millet huzur istiyor baris istiyor

Misafir Avatar
işıdçı diyen pezevenk ***cev 2018-05-25 16:10:02 @Akit TV ye de

Pezevenk oldugumu ananmi söyledi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işıdçı diyen pezevenk+++ 2018-05-25 11:11:29 @Akit TV ye de

Sen aynada gördügün yaratigi iyi tanimlamissin ben de onu demek istedim. Burada demokratlar sosyalistler var senin gibi kafa kesme özlemini cekenlerin yeri suriyedeki katillerin yani. Klavye basinda kabadayilik kolay git suriyeye senin aradigin yobazlar cok. birini halletde görelim. Yaptigin hakaretlere sen daha cok yakisiyorsun. Trollük kolay meslek degil önce ögren.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akq zulum bataklığıdır..iflah olmaz 2018-05-25 09:00:07 @Akit TV ye de

akp.liyse bişe yapmazlar..akit çirkin yayınından dolayı ceza aldı..rütük af etti.
imandan adaletten insanlıkdan hak,tan hukuktan bahsederler..ancak gereğini yapmazlar
yalan akp.de iftira akp.de..zulum akp.de hak yemek akp.de..
akp.li olmayanların vebalları akp.nin boynuna olsun inşaAllah..amin.
yav bunlar ahirette berbat olacaklar..bu kadar mazlumun kul hakkını 199 tren katarı sevapları olsa yine yetmez imanlarıda gider.mazlumlar alır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işıdçı diyen pezevenk 2018-05-24 22:53:54 @Akit TV ye de

hain ne demek önce aynaya bak gavat.işıdın kurulmasına katkı saglayan kim,ülke mallarını satıp yiyen kim trol parası alıp millete vatanseverligi maskara edip 2 dakikada hain ilan eden pezevenkler kim şerefsiz

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kurbanda bunları keselim**+++ 2018-05-24 22:02:43 @Akit TV ye de

Burasi isidci yuvasi ve vatan hainleri yeri degil kiskirticilik yapma haddini bil!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kurbanda bunları keselim 2018-05-24 19:28:28 @Akit TV ye de

hem sevap işlenir.hem ülkemiz pislikten temizlenir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
YUH OLSUN MARANKİİ! 2018-05-24 18:53:53

NE MAL OLDUĞUNU ÖĞRETTİN MARANKİ.BİZE ÇIKTIĞIN KANALI SÖYLE SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYELİM!!

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-24 22:08:43 @YUH OLSUN MARANKİİ!

Asil dis güclerin picleri bunlar, vatani ic savasa sürüklemek isteyenler anca vatanhaini ve dis güclerin yalakasi olur. Suriyede olanlar hala devam ediyor. Her türk vatandasi bu hainlere karsi cikmali!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-24 21:59:59 @YUH OLSUN MARANKİİ!

Bu yavsak sarayda görevli devrimcilik beklemiyoruz , fakat vatan hainligi yapmasi normal cünki saray köpegi . Kendi vataninda digerleri dedikleri kesime karsi silahli sidddet uygulamalari vatan hainligidir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet 2018-05-24 19:48:20 @YUH OLSUN MARANKİİ!

ülkenin silahları atatürk düşmanlarının eline verildi ise bizde onları geri almasını biliriz

Beğenmedim! (0)
Avatar
şakşak 2018-05-24 19:26:28

maranki otu fazla cekmiş anlaşılan şakşak yaparak yatırım yapıyor tabi ilaç yapıp satıyor denetim yok meydan boş denetliyen yok

Avatar
Mustafa Kemal 2018-05-24 19:12:30

Bunlar yatiyolar kalkiyolar tayyibi nasil yalariz onun derdindeler

Avatar
devletimizin mali milletindir 2018-05-24 18:21:59

hic kimsenin ozel mali degildir demokratik ulkelerde secimle gelen secimle gider buna herkes saygi duyacak
secimlerde adil seffaf esit rekabet icersinde olmali

Avatar
Laz 2018-05-24 18:51:06

O tip bir durumda silagin namlusuna oturturlar adami cahil adam

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 19:15:04

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Avatar
hazırlanın millet 2018-05-24 18:30:16

malum parti seçimde oy çalarak işi götürmeye çalışacak.suç üstü yapılınca halkın üzerine özgür suriye ordundan paralı askerleri ve sadat militanlarını halkın üzerine saldırtabilir.15 temmuz akşamı askerin bogazını kesen militanlar halkın üzerine saldırtabilirler.bu şerefsiz silahı gömdügümüz yerden çıkarıp halkı nasıl vuracagını anlatıyor.sınırsız para karşı tarafta.bu paraya askerini kesecek militan kiralamak onlar için çok basit bize düşen görev birileri bogazınızı kesmeden karşı tarafı yok etmektir.kazanız mubarek olsun.

Misafir Avatar
katkı 2018-05-24 22:58:59 @hazırlanın millet

önlem almayan kişi ölü kişidir böyle tehtide beklemek aptallık olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@hazırlanın millet x KATKI 2018-05-24 22:05:13 @hazırlanın millet