banner87

Marmaris Belediye Başkanı Acar iddialı: ‘2019’da da güçlü şekilde geleceğiz’

Bugün bir marka haline gelen Marmaris’te, belediyeye, 2004 yılında CHP bayrağını diktiklerini belirten Belediye Başkanı Ali Acar, çok daha güçlü ve rakipsiz şekilde yerel seçimleri sonuçlandıracaklarını söyledi.

Marmaris Belediye Başkanı Acar iddialı: ‘2019’da da güçlü şekilde geleceğiz’

Bugün bir marka haline gelen Marmaris’te, belediyeye, 2004 yılında CHP bayrağını diktiklerini belirten Belediye Başkanı Ali Acar, çok daha güçlü ve rakipsiz şekilde yerel seçimleri sonuçlandıracaklarını söyledi.

13 Nisan 2018 Cuma 10:18
Marmaris Belediye Başkanı Acar iddialı: ‘2019’da da güçlü şekilde geleceğiz’

Marmaris Belediye Başkanı Ali Acar, “Biz 54 yıl sonra 2004’de CHP bayrağını Marmaris Belediyesine diktik ve Marmaris’i marka haline getirdik. 2019’da da çok daha güçlü ve rakipsiz şekilde yerel seçimleri sonuçlandıracağız” dedi.
Ali Acar, YURT Gazetesi’ne yaptığı açıklamada, üç dönemdir seçimi yüksek bir oranla kazandıklarını belirterek, “Tanrı nasih ederse 2019’da da görevimize devam etme düşüncesindeyiz. Geçen hafta bunu halkımıza açıkladık. Her seçim öncesi dedikodularla karşılaşıyorsunuz. Hal böyle olunca varlığınızı ve ne düşündüğünüzü anlatmak zorundasınız” dedi.

Acar, coğrafi olarak dünyanın ender yerlerinden birisi olan Marmaris’e bir kent kimliği kazandırdıklarını, bunu daha ileri seviyelere götüreceklerini bildirdi. Turizmle ilgili olumsuz süreç devam etse de, yaptıkları çalışmalarla bu yıl için iyi bir doluluğun görüldüğünü ifade eden Acar, Mart ortası itibariyle hareketliliğin başladığını söyledi.

2019’DA DA GELİYORUZ

Acar, 54 yıl sonra 2004’de CHP bayrağını Marmaris belediyesine diktiklerini hatırlatarak, şunları kaydetti:

“Belli bir yol haritamız vardı. Projelerimizi sunduk, talep gördü, yüzde 57 ile geldik ilk seçimde. Halk umutsuzdu 3 dönemdir yönetimden. Standartlar düşmüş, kalite yoktu. İnsanlar bizi tercih etti. Kararlılığımızı, dirayetimizi ortaya koymak, adaletli bir uygulama yapmak, herkese eşit mesafede olmak anlayışı ile kentte çok ciddi çalışmalar yaptık ve Marmaris’i marka haline getirdik. 3 dönem seçimi aldık. Tanrı nasip ederse 2019’da da görevimize devam etme düşüncesindeyiz. Geçen hafta bunu halkımıza açıkladık. İnşallah çok güçlü şekilde 2019’da da görevimize devam edeceğiz. Seçimi, çok daha güçlü ve rakipsiz sonuçlandıracağız. Marmaris’le birlikte Bodrum, Fethiye gibi bölgeler var. Büyükşehirle koordineli şekilde birliktelik içinde çalışmalarımızı sürdürmemiz lazım. Burada bize lokomotif olarak görev düşüyor.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cevap verin 2018-04-13 12:13:10

Anadolu Türklerden tasviye ediliyor siz Marmarisi alacaz diyorsunuz. Özellestirme ayaginin altinda ne var? Halk soruyor.

Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-13 22:32:37 @Cevap verin

millet et yiyemiyor millet borc bataginda dolar euro uctu tl deger kaybetti
akp 1 tane fabrika kurdumu ??? yooo
artik yerli milli CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevap verin 2018-04-13 12:21:02

özellestirme adi altinda tüm kuruluslar, tüm stratejik kurumlar, sahiller, araziler, sular, ormanlar kimin eline geciyor? Türk yurdu kime ve neye peskes cekiliyor? Kim bu odaklar? Bir Türk evladi soruyor ! Kim bu fetöcüler? Kim bu yönetenler? Her seyimiz neden satiliyor?

Avatar
ne oluyor? 2018-04-13 12:24:52

atalarimizin kaniyla aldiklari her seye para ödeyerek mi girececegiz? kim bu kapütülasyonlari dayatanlar? Tür halkinin vari yogu neden satiliyor?

Misafir Avatar
akp ye sor 2018-04-13 22:33:37 @ne oluyor?

bop esbaskanina sor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-13 17:22:23

İktidar Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
HAKAN 2018-04-13 18:02:51

KAÇ YILDIR IKTIDAR OLANLARIN YATIRIMI BETONA OLDU.CHP YATIRIMINI HER ZAMAN INSANA YAPMIŞTIR.YANI SAĞLAM KAFA SAĞLAM VUCUTTA OLUR DEMIŞTİR HER ZAMAN.

Avatar
Aydin 2018-04-13 12:05:33

Git demirtaşi ziyaret et bakım kaç oy alacan.enayiyimi diyorsan yanlış politikayı elestirecen

Misafir Avatar
mg 2018-04-13 15:32:18 @Aydin

Aydın iti aynı yorumu kopyalayıp her yere yapıştırmışsın. mercimek beyinli papağan. siktir git kendi çöplüğünde beslen. peşindeyim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türk yurdu tasviye ediliyor! 2018-04-13 12:15:39

Anadolu, Ege ve Trakya Türklerin yurdu olmaktan cikariliyor!
Kim bu gücler? Her türlü kafa karisikligi, ters algi operasyonu ve karanlik yapilanmalar. Ne oluyor?

Avatar
gölge etmeyin 2018-04-13 12:38:27

cevap verin ya da o koltuklarda oturmayin!
Defolun gidin! Marmaris sahilleri ile icteki arazileri karsilastirin. Gelir dagilimi adaletsizligine turizm maskesi uydurdunuz. Bir tane sehidiniz var mi? Hep icteki garibanlar. Her yer vatan degil mi?