banner87

Meclis'e flaş dilekçe: 'Erdoğan'a mareşal unvanı verilsin'

Suriye sınırında yürütülen Zeytin Dalı Harekâtı ile ilgili Meclis’e vatandaşlardan dilekçe yağıyor. Bazı dilekçiler, “Afrin’e gidip savaşmaları için kendilerine izin verilmesini” talep ederken, bazı dilekçelerde ise Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a “Mareşal unvanı ve başkomutanlık üniforması” verilmesi isteniyor.

Meclis'e flaş dilekçe: 'Erdoğan'a mareşal unvanı verilsin'

Suriye sınırında yürütülen Zeytin Dalı Harekâtı ile ilgili Meclis’e vatandaşlardan dilekçe yağıyor. Bazı dilekçiler, “Afrin’e gidip savaşmaları için kendilerine izin verilmesini” talep ederken, bazı dilekçelerde ise Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a “Mareşal unvanı ve başkomutanlık üniforması” verilmesi isteniyor.

25 Şubat 2018 Pazar 11:04
Meclis'e flaş dilekçe: 'Erdoğan'a mareşal unvanı verilsin'

Bingöl Kığı’dan, “Afrin’de savaşmak istiyorum” başlığıyla Meclis Dilekçe Komisyonu’na yazan T.A., “Ben Afrin’e gitmek istiyorum. Ülkem için milletim için namusum için şerefim için toprağım için bana bu fırsatı vermenizi istiyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan’dan bana bu fırsatı vermesini ve milletim, toprağım için Afrin’e gitmek istiyorum” dedi. Zile M Tipi Cezaevi’nden yazan O.U. ise dilekçesinde hükümlü olduğunu, Afrin Harekâtı’na katılmak istediğini ifade etti.

Bingöl Kığı’dan, “Afrin’de savaşmak istiyorum” başlığıyla Meclis Dilekçe Komisyonu’na yazan T.A., “Ben Afrin’e gitmek istiyorum. Ülkem için milletim için namusum için şerefim için toprağım için bana bu fırsatı vermenizi istiyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan’dan bana bu fırsatı vermesini ve milletim, toprağım için Afrin’e gitmek istiyorum” dedi. Zile M Tipi Cezaevi’nden yazan O.U. ise dilekçesinde hükümlü olduğunu, Afrin Harekâtı’na katılmak istediğini ifade etti.

İstanbul’dan komisyona dilekçe yazan 4 vatandaş ise “Yeni istiklal harbini savunmadan taaruza dönüştüren Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan’a ‘Mareşal’ unvanı verilmesini talep ediyoruz” isteğiyle başvuruda bulundu. Başvuruda Türk Silahlı Kuvvetleri Personel Yasası’nın 29’uncu maddesinin ikinci fıkrası anımsatıldı. Fıkrada, “Mareşal ve Büyükamirallik rütbeleri savaşta olağanüstü yararlıkları görülen hayattaki veya ölmüş orgeneral veya oramirallere kanunla verilir” ifadesi yer alıyor. Fethiye’den yazan V.G. ise “Cumhurbaşkanı için özel Başkomutanlık üniforması hazırlanması” talebi ile komisyona başvurdu. Komisyon, başvurunun idari yollar tüketilmeden, somut bilgi ve belgeye dayanılmadan gerçekleştiğini açıklayarak, “Bu tür müracaatlar, idari başvuru yolları öncelikle kullanıldıktan ve bu taleplere ilişkin nihai sonuçlar alındıktan sonra Komisyonumuza intikal ettirilmeli” yanıtını verdi.(cumhuriyet)

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Orhan keskin 2018-02-25 11:10:16

Niye.bir çok kez kandırıldığı içinmi.en kolay kanan ve Sözünden dönen olduğu içinmi.Devletimizin Çivilerini söktüğü içinmi.

Misafir Avatar
Asker kacaklari.!!!!!!!! 2018-02-25 17:01:01 @Orhan keskin

cocuklari askerlikden yirtanlar icin maresallik mutlaka verilmeli ailecek hakediyorlar. Allah sizi kahretsin emi. soysunuz kurusun yalaka ordusu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-25 12:16:55 @Orhan keskin

Bütün degerlerimizi yerle bir eden bu dinci ekip kic yalamada tavan yaptilar. Olmus olmus bilo ve enistelere de bir ünvan bulsunlar. (mehdi, sehzade ,peygamber nuru, hz ömer , osman , Allahin halifeleri , Ne bileyim bu seref yoksunlari daha sapiklarini bulabilirler. )

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hiç gülesim yoktu 2018-02-25 11:12:40

Konutana bak

Misafir Avatar
Ne derse desinler! 2018-02-25 13:47:42 @Hiç gülesim yoktu

Cakala kurt denilince kurt olmuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kanun teklifi 2018-02-25 11:57:50 @Hiç gülesim yoktu

Kic yalayici ,yalakalara üst sinir belirlensin. yoksa gidip yakinda birilerinin seyini de öperler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-25 11:24:34

Yav adam ABD emperyalizminin uşağı bir BOP eş başkanı.O rütbe yeter ona.

Misafir Avatar
Arkadas ! 2018-02-25 17:03:24 @Antalyalı Attalos

Herife o rütbeler yetiyorda yalakalar yerinde duramiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Barzoni 2018-02-25 11:54:51

Bu heriften baş komutan olursa at yarrağından gramafon iğnesi olur

Avatar
gercekler 2018-02-25 11:55:21

Millet erdoganda paranin bittigini gördü, dolaysiyla satiyor, bizim millet parayi seviyor arkadas, bu zamana kadar calsada is yapiyor diye oy verdikleri erdogan dolar euro son birbucuk seneden beri yukselisle zamlarla artik erdoganin bittigini tescilledi,naparsa yapsin secilemez erdogan bu ekonomiyle asla, dedimya millet para kimdeyse oraya gidiyor. tek sansi secimlerde hile yapmak olacakki sandiklari iyi birsekilde korursa muhalefet baskanligi alir. bunlar hirsiz cunku, milletin malini yiyen herseyi yapar, birde su son secim ittifaki bunada el atmali, boyle secim olmaz buna kesinlikle karsi cikmali muhalefet

Avatar
soyluyorum 2018-02-25 11:58:58

muslumani muslumana kirdirmaktan baska ne mahareti varmis bunun, desem gavura kursun sikti, ancak musluman dunyasini birbrine dusurup musluman kani doken bir islam dusmani bu sahis. Muaviyede sarayinda ben muslumanim diyordu, lakin muslumanlarin en azili dusmaniydi buda onun gibi, milletin malini calan lanetlenmistir, fitne bozgunculuk yapanlar tevbe suresinde nasil tarif ediliyor bakin, yurtlarda bozgunculuk cikartanlar barisi bozanlar vay hallerine onlarin bunlardir Buyuk gunahlari isleyenler buyuk gunahlari isleyenler lanetlenmis olarak cehenneme giderler

Misafir Avatar
hak ve gerçeği inkar eden lanetlenmiştir.. 2018-02-25 12:11:52 @soyluyorum

aynen.....müslümanı müslümana makam ve saltanat ve makamın devamı içini kırdırıyor..abd.askerlerine bol bol dua ediyor..corc bush,a iskenderün limanı açığında bulunan abd gemilerine türkiye sınırı üstünden izin verdirip 75 kişi bağdatta pazar günü pazar yerinde insan öldütüyor..o zamanlar bir kaç bomba Adiyaman ve G.antep sınırları içine bombalar düşmüştü..ajanlar gelip götürdü..
Bu ve benzerlerini Allah asla unutmaz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aliço 2018-02-25 12:04:28

masonlar verdi ya zaten, 2 defa üstün hayudilik cesaret madalyası verdiler. dünyanın en zengin ve şeytan toplumundan mareşallik almış senin fukara devletin verse ne olur, ne işe yarar.. a pardon! yarar, koyun çanı olarak işe yarar...

Avatar