Meclis'te olay; CHP'li ve HDP'li vekiller terk etti

CHP'li ve HDP'li vekiller HSK’nin 7 üyesini belirlemek için toplanan Adalet ve Anayasa Karma Komisyonu’nu terk etti

Meclis'te olay; CHP'li ve HDP'li vekiller terk etti

CHP'li ve HDP'li vekiller HSK’nin 7 üyesini belirlemek için toplanan Adalet ve Anayasa Karma Komisyonu’nu terk etti

09 Mayıs 2017 Salı 18:22
1758 Okunma
Meclis'te olay; CHP'li ve HDP'li vekiller terk etti

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) tarafından seçilecek Hakimler Savcılar Kurulu'nun (HSK) 7 üyesini belirlemek için toplanan Adalet ve Anayasa Karma Komisyonu'nda, CHP'li ve HDP'li milletvekilleri oylamaya katılmayacaklarını belirterek, salonu terk etti.

TBMM'ye başvuran 83 adaydan 21'i seçilerek, HSK'nin 7 üyesinin belirleneceği Adalet ve Anayasa Karma Komisyonu toplandı. CHP'li ve HDP'li komisyon üyeleri, 16 Nisan günü yapılan anayasa değişikliği referandumunun sonuçlarının meşru olmadığını belirterek, HSK adaylarının belirlenmesi için oy kullanmayacaklarını bildirdi. Karma komisyonda bulunan CHP'li ve HDP'li vekiller, oylamaya katılmayarak, salonu terk etti.


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eytürk milleti 2017-05-09 21:51:26

ilk secimde akp nin dersini vermeye Hazir olun .bu vatan akp lilerin babasinin ciftligi degil .her yere kendi yandaslarini koyarak devletimizi felc ettiler .darbeye de canak tutan bunlar kaosa süriyedeki savasa terörün azmasina ekonominin kirize girmesine 15 yillik bu anlayis sebeb sebeb olmustur sandiga gömünkü hicbir hile bile akp yi kurtaramasin .

Misafir Avatar
eytürk milleti e cevap 2017-05-10 09:57:53 @eytürk milleti

Adını yazmamışsın , ulan nankör, akp nin ülkeye yaptığı hizmetlerden faydalandığın her bir iş ve işlem burnundan gelsin. NANKÖR bu ülkeyi batak halden çıkardı dünya devleti yaptı akp. sen neyin bahsini yapıyorsun ha?

Beğenmedim! (6)
Avatar
Türk halkına duyurulur 2017-05-09 19:00:43

Meclis'te olay; CHP'li ve HDP'li vekiller terk etti
CHP'li ve HDP'li vekiller HSKnin 7 üyesini belirlemek için toplanan Adalet ve Anayasa Karma Komisyonunu terk etti------------------bu ikiz leri iyi tanıyalım. ülkede yapılacak olan işlerin hepsinin önüne TAKOS koyuyorlar. 2019 da bunlara ders vermeye hazır olalım .

Misafir Avatar
osman 2017-05-09 20:58:25 @Türk halkına duyurulur

senin kafan ancak bukadar çalışır ikizleri bilen biliyor kim kimle ikiz olduğunu

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-09 22:56:34

SN. PERİNÇEK'DEN, SN. KILIÇDAROĞLU'NU TV'DE SURİYE, BÖLGE BARIŞI , FETÖ VE PKK İLE MÜCADELE VE NİHAYETİNDE DE ORTAK ONURLU MİLLİ MUHALEFET CEPHESİ KONUSUNDA - EĞER GERÇEK ATATÜRKÇÜ, SOLCU , ANTİ EMPERYALİST VE TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE'Cİ VATANSEVERSE VE GERÇEKTEN BU KONULARDA KENDİSİNE GÜVENİ VARSA- KARŞILIKLI KONUŞMAYA ÇIKMASI TEKLİFİNİ ISRARLA VE TEKRARLA KAMUOYU ÖNÜNDE CHP LİDERİNE VE AYRICA DA BAHÇELİ'YE DE, ISRARLI VE PUAN GETİRİCİ BU ÇAĞRILARDA BULUNMASINI İSTİYORUM SN. PERİNÇEK'TEN !!!...

AKP LİDERİ, NASIL Kİ CHP LİDERİNİN BU ISRARLI TV. KONUŞMA ÇAĞRILARINDAN KORKUP, KAÇIYOR VE İCABET ETMİYORSA, YİNE AYNI CHP LİDERİNİN DE, BU ISRARLI VP ÇAĞRILARINDAN KORKUP, KAÇIP, İCABET ETMEYECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM ACİZANE KESİNLİKLE !!!...

Avatar
ülkem 2017-05-10 08:28:59

BU İKİ PARTİ :Kardeşlerim, bu kılıçdaroğlunun ve ikizi hdp lilerin atıp tuttuğuna bakmayın bunlar konuşur ama asla becerileri yoktur. bir kez söyledimi şu işi yaptık, şu yatırımı yaptık, şu eseri bitirdik meydana çıkardık? yok diyemez çünkü yok. sadce karalama ve iftira yapma üzerinde çalışıyor. bunlara lütfen inanmayalaım. bunlar kendi partilerini yönetemiyor bunlar ülkemizin yönetimine asla layık değiller . AMAN bunlara yoy vermeyelim, taraf olmayalım. başarılı hükümetimizin ve kadrosunun

Avatar
vatansever turuş 2017-05-10 09:54:22

Türk milleti hepimiz bu vatanın ATATÜRK ÜNE, İSLAM DİNİNE, EZANIMIZA, BAYRAĞIMIZA, askerimize, polisimize, bütün değerlerimize hep birlikte sahip çıkalım. bu değerlerimizin hepsini sevelim. bunlar bizim zenginliklerimiz.

Avatar
ziya 2017-05-10 12:43:23

akp nin 15 yilda türkiyenin büyümesine katkisi ortalama cumhurriyet tarihinde deki ortalamanin dahada altinda . ikincisi encok dis borcun yasandigi dönemdeyiz .merkez bankasinda tonlarca altin bu borclara karsilik rehin verilmistir .ücüncüsü 15 sene hangi hükümet olsa bu kalkinma ortalamasini tuturdu .türkiye en az 5 üstü büyüyen bir ülke akp nin ortalamasi 3,5 lük büyüme .

Misafir Avatar
ZİYA e cvp 2017-05-10 15:16:45 @ziya

ulan dünyada yüzde dört beş büyüyen Türkiyeden başka ülkemi oldu son on beş yılda dangalak. yalan neden söylüyorsun. İMF borcunun kamburundan AKP hükümeti kurtardı bunları neden yazmıyorsun ? ziya aklın ziyan olmuş, karekterinde ziyan. umarım doğruları görecek gözün açılır. 2002 yılında AKP hükümeti devraldığında ülke sıfırlamıştı para yoktu, yatırım yoktu şirketler kapalıydı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ziya 2017-05-10 12:55:14

akp borcu borc alarak kapatmaya calisyor .esnaf borclu Ciftci borclu issizlik rekor kirmis turizm batmis nerde kalkinma birkac köprü yol yaptir onuda borca millet ödesin akp 15 yil öncesini millete anlatiyor ey nankörler 15 sene gecmis zaten büyümek zorunda olan türkiye de hicbir sey olmayacakmiydi .hangi hükümet olsa yapmaycakmiydi .milleti kandirmayin bari .