banner87

Meclis’te Afrin kavgası: 3 vekil yaralandı

AKP'liler ile HDP’liler arasında kadın vekillerin de karıştığı kavga çıktı. Hafif yaralanan 3 vekil Meclis’in acil yardım merkezinde tedavi gördü

Meclis’te Afrin kavgası: 3 vekil yaralandı

AKP'liler ile HDP’liler arasında kadın vekillerin de karıştığı kavga çıktı. Hafif yaralanan 3 vekil Meclis’in acil yardım merkezinde tedavi gördü

08 Mart 2018 Perşembe 00:09
Meclis’te Afrin kavgası: 3 vekil yaralandı

Meclis  Genel Kurulu’nda bu gece teşvik torba tasarısının görüşmelerinde Afrin kavgası yaşandı. Kavgaya, AK Partililer ile arasında kadın vekillerin de olduğu HDP’liler karıştı.

HDP Diyarbakır Milletvekili Mahmut Toğrul’un askerin Afrin’de etnik temizlik yaptığı iddiası ortalığı karıştırdı. AKP Konya Milletvekili Leyla Şahin Usta, Toğrul’un üzerine yürüyerek, “asker ülkesi için savaşıyor, sivil öldürülüyorsa onu sizin PKK’lılarınız yapıyor, bu kürsüden böyle bir şey söyleyemezsiniz, bu sözlerinizden ötürü sizi kınıyorum” tepkisini verdi.

3 VEKİL YARALANDI

Toğrul ile Şahin arasındaki sözlü tartışma AKP'li ve HDP’li vekillerin de katılımıyla kavgaya dönüştü.

HDP sıraları önünde yumruklaşmalar yaşanırken, HDP’li Müslim Doğan ve Toğrul ile AKP'li İbrahim Aydemir aldıkları darbeler nedeniyle hafif yaralandı. Bu vekiller Meclis’teki ilk yardım merkezine giderek tedavi oldu. HDP Grup Başkanvekili Meral Danış Beştaş’ın yaralanan arkadaşlarına, “gidip rapor alın” dediği duyuldu.

HDP Grup Başkanvekilleri Beştaş ve Filiz Kerestecioğlu’nun olaya tepki göstermesi üzerine ikinci kez tartışma yaşandı. AKP'li Mehmet Uğur Dilipak’ın, sert tepki gösterdiği HDP’nin kadın yöneticilerine, “adam olacaksınız” diye bağırdığı duyuldu. Kerestecioğlu, “hayır adam değil kadın olacağız, siz de bu söyleme alışacaksınız” diye tepki verirken, AKP'li Bayram Özçelik ile tartışan Beştaş da, “100 kişiyle 3 kişiye saldırıyorsunuz” dedi.

Uzun süren tartışma bazı AKP, CHP ve HDP’lilerin araya girmesiyle yatıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 08:50
Anahtar Kelimeler:
MeclisAfrinKavgaAkp Hdp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Herseybos 2018-03-08 00:19:03

Vay serefsizler vay ...etnik temizlik yaptiklari yalanmi?Deasin elebasisi kürt düsmanligi üzerinden doguyu yakip yikmadimi simdide Efrine saldiriyor.Deas in yenilgisine dayanamayip haydut askerlerini sürdü sonun gelecek elbet senin hirsiz katil...

Misafir Avatar
halk im ben 2018-03-08 10:31:13 @Herseybos

Teröristleri savunan , eröristleri destekleyen teröre yardım ve yataklık etmiş olmuyormu? Terör 40 yılda kaç kürd ü oldürdü? binlerce. eee kahrolsun terör kahrolsun kürt düşmanları. numaradan kürtleri savunuyorum ayaklarına yatan teröristlere dikkat edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne iş yaaa:-(((((( 2018-03-08 10:09:52 @Herseybos

Vatan için millet için bayrak için ezan için Afrinde pkk ve pyd li teröristlerle mücadele ediyoruz ama gel görki kendi meclisimizde hala pkk ve pyd yi savuna bilme cüretini gösterenler var. nasıl olacak nasıl oluyor bu yahu:-((((((((((((((.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
burası meclis, milletin meclisi loooo. 2018-03-08 09:08:14 @Herseybos

hdp liler endilerini dağda hssetiler bir anda saldırıya geçtiler.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-08 09:06:59 @Herseybos

PKK pyd li teröris gelmiş yorum yapıyor bak sennn. ulan sizi kürtlerin katilleri. ulan siz israilin köpekleri, siz israilin hizmetkarları. susun susun. ALLAH sizi kahretsin teröristler kahrolacaklar yok olacaklar. adalet hak haklı kazanacak. Türkiye kazanacak inşAllah. küffar kaybedecek.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çağdaş 2018-03-08 09:02:08 @Herseybos

Türkiye ekonomide, askeriyede, ulaşımda, sağlıkta, teknolojide, inşaatta, dünya devleti olduda şu meclis hala üçüncü dünya devleti! ülkeleri gibi kavga hakaret isyan tehditcilerle dolu. tek çare chp, hdp bara altında kalmalı. dikkat ediyorum kavga ve geçimsizlik yapanlar hep bu iki partiden çıkyıor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat 2018-03-08 00:33:12

isit halifesi erdoganin kurd dugunlerini bombalatmasini unutulmadi,bu alçaklar varligini kurd dusmaniligi uzerinde sekillendirmistir.

Misafir Avatar
@Firat x----cevaben---istanbul 2018-03-08 09:04:27 @Firat

çüşşşşş eşşek çüşşş. dürüst insanlara laf söylemen eşşekliğindendir . semerin eksik sadece.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Derince 2018-03-08 01:53:35

Utanın be size verilen oylar haram olsun bir gün bile göğsümüzü kabartacak bir örnek bir şey gösterin be . Utanıyoruz sizden yazıklar olsun Aldığınız para zıkkım olsun .

Avatar
Akp li alcaklara 2018-03-08 06:23:25

100 kişiyle 3 kişiye saldırıyor alcaklar bu iste karekteriniz busunuz bu yavsaklar dürzüler alcakliginizi her yerde oldugu gibi meclise de tasimissiniz Akp li alcaklar sunu iyi bilen sizden korkak sizden alcak olsun..

Avatar
efe soylu 2018-03-08 01:00:03

amerikaya,avrupaya uşaklılk yapan bölücü pkklı, ypg li öldürmek etnik temizlik degildir,türkiyeenin her köşesinde türkü,lazı,çerkezi,boşnagı,kürdü aş,iş,mekan toprak sahibi olamıyormı kime ırkçılık yapılıyor ey vicdansızlar,bu vatanın ekmegini yeyip ihanet eden, batılı emperyalistlere kuklalık,maşalık yapanı öldürmek haktır,deaşi rakkadan afrine getiren savaştıran katil ırkçıların sonu ölümdür.

Avatar
AKP lilere 2018-03-08 05:33:41

AKP fasitligini diktatörlügünü her yerde oldugu gibi mecliste de göstermis hic sasirmadim elbette Kürt halki,onurlu dürüst Türkler ve diger dostlar bunun hesabini sandikta size soracak AKP bunu iyi bilesin gün gelecek bütün bu yaptiginiz vahsetlerin katliamlarin tek tek hesabini hukuk önünde vereceksiniz.

Avatar
mecliste 2018-03-08 09:05:24

meclis her şeyin konuşulacagı serbest bir kürsüdür dayanamıyorsanız vekill,iği bırakırsınız böyle yapmaylada oy moy toplayamazsınız artık size güvenimiz kalmadı deyyolar

Avatar