banner87

Mehmetçik YPG'yi vurdu, Barzani'den ses geldi!

Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi lideri Mesut Barzani, Türkiye'nin Afrin operasyonu hakkında ilk kez konuştu.

Mehmetçik YPG'yi vurdu, Barzani'den ses geldi!

Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi lideri Mesut Barzani, Türkiye'nin Afrin operasyonu hakkında ilk kez konuştu.

22 Ocak 2018 Pazartesi 14:41
Mehmetçik YPG'yi vurdu, Barzani'den ses geldi!

Afrin operasyonu ile ilgili son dakika gelişmeleri birbirini izliyor. Son olarak Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi lideri Mesut Barzani Afrin'le ilgili bir mesaj yayımladı. 

Mesajında savaş ve şiddetin sorunları çözemeyeceğini söyleyen Barzani, "Savaş ve şiddet sorunları daha da büyütür" ifadesini kullandı.

Sorunların çözümü için en iyi yolun barışçıl yöntemlere başvurmak olduğu söyleyen Barzani, savaşın devam etmesinin beraberinde olumsuzlukları getireceğini savundu.

"SALDIRILARIN BİTMESİNİ ÜMİT EDİYORUZ"

Barzani, "Afrin'deki sivil can kayıplarından dolayı endişeliyiz. Savaş ve şiddetle sorunlar daha da derinleşip büyüyecektir. Afrin'e yönelik saldırıların en kısa sürede bitmesini ümit ediyoruz" dedi. 
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-01-22 14:47:44

Nerede emperyal uşak var,"barış-barış"diyorlar..

Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-10 02:34:01 @Okur

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Y-CHP! https://www.youtube.com/watch?v=wW2IreRYf9k 2018-02-10 02:33:46 @Okur

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HEPSİ 2018-01-30 08:30:08 @Okur

Barzani, YPG, PYD, PKK,Kndil bunların hepsi ABD nin emrinde çalışan uşaklar. hiçbirisi Kürt dostu değil. sadece kürt görünmek için kiyafet giyiniyorlar birde Kürtleri kandırmk için kürtçülük adını kullanıyorlar.aslında gayeleri ABD y e hizmet etmek, abd ve israilin dediklerini yapmak. . Kürt Türk kardeştir. aksini söyleyen kalleştir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
IRAK kafası basmıyor 2018-01-30 08:27:23 @Okur

Bir yavru yılan Barzaniyi hizaya getiremedi, gün geçtikçe büyüyyen Barzanı yılanı ırakın başına hep bela olacak. umarım bu günlerde ırak hükümeti Barzainin ipini çeker. bir operasyon yapamıyorlarmı şu terör barzaniye.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bizdeki _savas_barış içindir 2018-01-25 12:44:53 @Okur

Afrinden önce bu barzaniyi halletmek lazımdı aslında. ırak yönetimi çok pasif. barzaniyi idam edemediya yazıklar olsun.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Sinan 2018-01-22 15:54:42

Barzaninin canı füze istemiş.

Avatar
Pesmerge 2018-01-22 15:02:58

Barzani BİZ KÜRTLERE BAĞIMSIZLIK Verecektin hepsi yalan çıktı

Avatar
BARIŞ iyidir 2018-01-22 16:40:44

Doğru söylemiş savaş kışkırtıcılığımı yapsaydı? Akp nin Kürtlere yaptığı en iyi "iş" bütün Kürtleri birleştirecek sonunda iyide olur..

Avatar
Hüseyin 2018-01-22 20:36:13

Birde Kürtlere bölücü deniyor. Yahu AKP, MHP, CHP, İYİ PARTİ yani hırsızı, rüşvetçiyi, rantçıyı, din tüccarını, ırkçıyı, şövenisti, sahte anti-emperyalisti, alevi düşmanlarını, diktatörü hatta eşantiyon olarak IŞİD ve el Kaide artığı öso'cuları birleştirmiş Kürtler... Yanı bölücü değil, en büyük birleştiriciler. Başka kim birleştirebilirdi bu muhteşem topluluğu...

Avatar
G.Gonul 2018-01-22 14:52:58

Bir vatandaş olarak al benden de o kadar..

Avatar
davut 2018-01-22 15:11:06

kürtlerinde elbet bir gün bağımsız güçlü bir devletleri olacak

Misafir Avatar
yobaz kafir 2018-01-22 17:26:43 @davut

siz bırak devleti yaşadığnız topraklardan kovulmayın ona dua edin. herkesin işi bittiğinde sizinle araplara ve iranlılara karşı sizi kim koruyacak? tükler mi.? geç onu sen geç... yok artık rezil alçaklara ruhsuz mahluklara hoşgörü...

Beğenmedim! (3)
Avatar
yobaz kafir 2018-01-22 17:22:45

ahayda konuştu Allahın rezil moronu