Melih Gökçek: Bende idam istiyorum!

Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, sosyal medya hesabından çocuk istismarcıları ve katillerinin idamı için anket düzenledi. Gökçek, "Leyla Aydemir'in amcası çocuk katillerine idam istiyor... Ben de istiyorum... Ya siz?" diye sordu.

Melih Gökçek: Bende idam istiyorum!

Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, sosyal medya hesabından çocuk istismarcıları ve katillerinin idamı için anket düzenledi. Gökçek, "Leyla Aydemir'in amcası çocuk katillerine idam istiyor... Ben de istiyorum... Ya siz?" diye sordu.

03 Temmuz 2018 Salı 11:46
Melih Gökçek: Bende idam istiyorum!

Melih Gökçek, çocuk istismarcıları ve katilleri için idam talebinde bulundu.

Konuyla ilgili sosyal medya hesabından açıklama yapan Gökçek, 4 yaşındaki Leyla Aydemir'in ölü bulunmasının ardından 'Ben de idam istiyorum' dedi.

​İdamla ilgili bir de anket yapan Gökçek "Leyla Aydemir'in amcası çocuk katillerine idam istiyor… Ben de istiyorum… Ya siz?" ifadelerini kullandı.

​Gökçek geçtiğimiz günlerde Polatlı'da cansız bedenine ulaşılan Eylül için de bir paylaşım yaparak, "Küçük Eylül'ümüzü öldüren her kimse bu şerefsiz kesinlikle asılmalı. Kısıtlı da olsa idam gelmeli" demişti.


 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Melih GökçekAnketİdam
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
türk 2018-07-03 13:49:55

memleketi parsel parsel satanlarda idam edilsin ne dersin gökcek

Misafir Avatar
TAMAM daaa 2018-07-03 17:53:55 @türk

Tacizcileri teşvik ve özendirenlere ceza yokmu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-07-03 13:12:07

Devleti milletzi soyanlara rüsvetcilerede idam istese ya !!!!!!

Avatar
A 2018-07-03 12:11:35

Idam isteyene bak

Avatar
adem 2018-07-03 13:19:02

anayasa en önemli maddesi
MADDE 5. – Devletin temel amaç ve görevleri, Türk Milletinin bağımsızlığını ve bütünlüğünü, ülkenin bölünmezliğini, Cumhuriyeti ve demokrasiyi korumak, kişilerin ve toplumun refah, huzur ve mutluluğunu sağlamak; kişinin temel hak ve hürriyetlerini, sosyal hukuk devleti ve adalet ilkeleriyle bağdaşmayacak surette sınırlayan siyasal,EKONOMİK VE SOSYAL ENGELLERİ KALDIRMAYA, İNSANIN MADDÎ VE MANEVÎ VARLIĞININ GELİŞMESİ İÇİN GEREKLİ ŞARTLARI HAZIRLAMAYA ÇALIŞMAKTIR
YEREL YÖNETİMLER BUNU UNUTMUŞ VAZİFE OLARAK KENDİLERİNDE GÖRMEMEKTE YAŞAM ALANLARINDA VATANDAŞA DESTEK YARDIMCI OLMAMAKTALAR ORTAM SAĞLAMAMAKTA GELİŞTİRMEMEKTELER ZABITA KUVVETLERİYLE BASKILAR KURMAKTA VATANDAŞI UMUTSUZLUĞA HERŞEYDEN SOĞUTMAYA SEBEP OLMAKTA GÜÇLÜ ÇİRKEF KÖTÜ ÖRGÜTLÜ KAVGACI OLANLARIN YOLUNU ÖNÜNÜ AÇMAKTADIRLAR…. Güçlü ve olur yetkisi olanlara baş edemediklerine kendi taraftarlarına kolaylıklar hediyeler bağışlarda bulunarak ceplerinden verirmişcesine örtmekte iş l

Avatar
Yetim 2018-07-03 13:34:30

Yetim hakkı yiyenler, kardeşlerinin cesetlerini yemiş sayılırlar.

Avatar
HAKAN 2018-07-03 12:05:48

GERÇEKÇİ OLALIM. IDAM GELMEZ.ÇÜNKÜ SON 15 YILDA VATAN HAINLIĞI AZDI,ÖNÜNE GEÇILMIYOR.YANI 15 YILDIR YONETIM
DE OLANLAR GÖT KORKUSUNDAN IDAMI GERI GETIRMEZ.NEYIN IDAMI.?APOYU ASAMADIK.!!!

Avatar
adem 2018-07-03 13:24:13

ceplerinden verirmişcesine örtmekte iş leri yürütmekte dirler.vatan millet devlet aşkı ile yetim hakkı yememe helalinden öte dünyada var ha diye vazifeyi yardımlarla gönül alıp hani varya safsata ne verirsen elinle o gider seninle dedittirerek inançları dahi ahretleri de kurtardıklarını s .... ceza almalılar DARBE YAPANLAR UYUŞTURUCU EKEN SATANLAR TERÖR YAPANLAR YÖNETEN PLANLAYAN ÖRGÜTLEYEN YAPTIRANLAR CİNSEL SUİSTİMAL VE TECAVÜZ EDEN SAPIK CANİLER HUKUKUN VERDİĞİ CEZALAR HARİCİNDE AÇILAR İÇERİSİNDE YAŞAMLARINI SÜRDÜRECEK YOLLAR YÖNTEMLERE EKSİKLİKLERE MARUZ BIRAKILMALILAR BU GİBİ İNSANLIK SUÇU İŞLEYENLERE UYGULANACAK YÖNTEMLER İNSANLIK SUÇU KAPSAMINDA DEĞİL OLMAMALIDIR yalnız hapis hadım ya da ölüm onlar için kurtuluş ve bedava devletten bakım yaşam demektir ACILAR İÇERİSİNDE KALMALILAR

Avatar
YORMAYIN KENDİNİZİ 2018-07-03 14:34:26

BALIK HAFIZALIDIR BU TOPLUM. MANŞETLERDEN DÜŞENE KADARDIR FEVERANLARI..SONRA UNUTULUURR GİDEERR!!!